2. leht 2-st

Postitatud: 27 Veebr, 2009 9:15
Postitas fossiil
Vaadates neid pilte, kus mudelist on juba üsna suur osa pleki alla kadunud, tuleb vägisi mõte, et edaspidi võib sellest kujuneda juba hirmus haigus - mitte ühtegi mudelit ei saa kokku panna, enne kui selle mahust vähemalt 1/5 pole plekist... :roll: 8) Olgu, tegelikult tögan niisama, su vägitegu teeb lihtsalt kadedaks, kuigi selliste filigraansete juppide värvimise mõtegi hirmutab.

Urmas.

Postitatud: 27 Veebr, 2009 19:09
Postitas kalle
fossiil kirjutas:tuleb vägisi mõte, et edaspidi võib sellest kujuneda juba hirmus haigus - mitte ühtegi mudelit ei saa kokku panna, enne kui selle mahust vähemalt 1/5 pole plekist... :roll: 8)
Selline oht on tegelt ka olemas..kuigi !/5 ehk mitte. See mudel on selles mõttes haruldane, et sellises koguses plekki ikka naljalt iga mudeli jaoks ei tehta ja eriti sellise hinna eest. Muidugi mängib rolli ka mudeli suurus..ehk siis see on väike:) Samasse kanti pleki panemine suuremale, nt kahe mootorilisele lennukile, nõuaks juba Eduardi BIG ED paki kasutamist ja need on juba vägagi kallid, see veidi jahutab seda haigust. Aga ei saa salata, et kui ikka väike ets on saada, siis näpp üha rohkem sügeleb seda ka kasutama. Ja pole midagi öelda, ka väike ets võib ikka vägagi palju juurde anda.

Aga nüüd väike edenemine ka siia. Lõpuks siis paika mootor ja kate ja lennuk võtab kohe rohkem kuju.


http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR0002.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR008.jpg

Veidi on ka näha kabiini katte osa. Siinkohal hakkab asi eriti hapraks minema. Pildil näha oleva esiosa juures otsustasin kasutada segu mudeli karbis olnud klaasisist ja etsist. Saagisin klaasi esimese osa lihtsalt maha ja kombineerisin etsiga kokku.

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR0004.jpg

Sedasi pääsesin õhkõrnade karvakeste vahele paindes klaasi ise aretamisest. Ülejäänus osas ma sedasi enam ei pääse ja mis saab edasi, eks seda ole näha.

Ja väike pealtvaade:

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR0007.jpg

Kk

Postitatud: 27 Veebr, 2009 20:52
Postitas Joss Metsast
Mõnus, õnnestus seda imet ka otse silmata. Päriselus veel vägevam ja PALJU väiksem kui piltidelt tundub. Nii et Kalle teeb seal tõelist imevigurit.
Igastahes jõudu ja teravat silma, seda viimast on sul ilmselt eriti vaja ;)
Levar

Postitatud: 20 Mär, 2009 23:54
Postitas kalle
Pole siin miskit imevigurit, lihtsalt on üks väiksemat sorti lennuk ja mulle jälle meeldib, et see on just 1/72:)
Aga nüüd hakkab valmis ka saama see asi. Eks to üks plekiväänamine oli ja lõpuks päris huvitav. Järgmise töö tahaks aga suht otse karbist teha.. vahelduseks:) No kui on hea karp, siis pole mul sellege probleeme ka. Helleri kiituseks peab ütlema, et läks väga hästi kokku ja nt dekaalid olid lausa unistus, kui head... aga siit siis miskit piltidele jäänud.

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR006.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR017.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR028.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR1008.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR031.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR033.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR0034.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/karas/PKR026.jpg

Et nii siis selle looga

Kk

Postitatud: 21 Mär, 2009 9:13
Postitas fossiil
No vägev!! Väägeev!!!! Kuna järgmine kokkutulek on 1 aprillil ja see on üsna varsti, siis loodan seda riistapuud seal kindlasti näha - aprillinali teemal, et oih..., vale mudeli võtsin kogemata kaasa... - see läbi ei lähe!

Urmas.

Postitatud: 21 Mär, 2009 10:20
Postitas FW Anton
Liitun fossiili emotsioonidega!

Postitatud: 21 Mär, 2009 15:36
Postitas Joss Metsast
Mina olen sõnatu..... Ja ootan hirmuga järjejuttu sellest kuidas Kalle kirpu hakkab rautama... :roll:

Aga näha tahaks kokkutulekul teist küll.

Levar

Postitatud: 25 Mär, 2009 10:30
Postitas von manstein
On levinud arusaam sakslaste tohutust tehnilisest üleolekust.
Jääb arusaamatuks, mille poolest on Karas kehvem kui Stuka?
Ja kui võrrelda Panzer1-hte näiteks TKS-iga, siis mõlemad on kuulipritsiga relvastatud kerged masinad, mille soomus pidas ehk kinni ainult granaadikilde.
Tegelikult ei olnud Poola kampaania sakslastele mingi jalutuskäik. Madin osutus nii ägedaks, et sõja kolmandaks nädalaks hakkas nappima laskemoona.
Lisaks kippusid umbe jooksma varustukoridorid kehvade teede tõttu.
Poolakad panid aga sitkelt vastu.
Kriisist päästis saksamaa aga Stalin, kelle abil sai sõda ruttu läbi

Mudeliga on aga nii, et suurem jagu seda toredust mis külge liimitud on, jääb fotoka vaateväljast körvale. Kuplialusest vist korralikke ülesvõtteid teha ei anna.
Täieliku ülevaate nähtud vaevast saab siiski masinat oma silmaga üle vaadates.

Postitatud: 26 Mär, 2009 21:17
Postitas kalle
Ega Karas polnudki ehk kehv lennuk, kuigi kandis raskeid kaotusi. Aga Stukaga võrreldes arvan ma nii, et kui Karas panna Stuka kombel 80 kraadist pikeed tegema, siis tuleks vist tiivad küljest. Ja kui ei tuleks, siis pikeest välja tulemiseks vist ei jätkuks mootorit.. või kui jätkuks, siis kolmas mees kukuks hoolimata rihmadele tagumisest positsoonist välja:)
Visaduse eest tuleb aga poolakatele igal juhul au anda ja milline disain..oodake te vaid kui ma ükskord ona Zubrid ette võtan:)

Ja tänud kaasaelajatele kah!

Kk