2. leht 2-st
Postitatud: 19 Mär, 2009 19:18
Postitas Tsiknat
Superteostus!
Vaatamata pikale vaikimisele olen teemat pidevalt naudinguga jälginud.
Silma jäi selline kaval asi, et seda "euroopa hirmu" saab rünnata jalgrattal käsigranaat käes, siis jääd paaris kuulipildujate tule vahele.
Toomas
Postitatud: 21 Mär, 2009 10:05
Postitas fossiil
Jahah, ikka uskumatult hea tulemus!
Mis puutub keevisõmblustesse, siis see kivi on rohkem tootja kapsaaeda - nende ümbertegemine on ikka päris suur vaevanägemine.
Urmas.
Re: Panzer1 "Euroopa hirm"
Postitatud: 21 Mär, 2009 10:35
Postitas kalle
von manstein kirjutas:
Küsimus kõigile: Kui palju kasvas saksamaa aastatel 39-41, kui sõjaraskust kandsid kergetankid ja aastatel43-45, kui madistasid pantrid ja tiigrid?
Mudelistid millegipärast panzer1-hte ei armasta.
Mitte, et ma oleks õige inimene selles küsimuse arutama, aga mulle tundub, et päris üheselt ei saa vastata. olid ju olukorrad ja muud tegurid erinevad. Kui oleks pantrid, tiigrid olnud kergtankide ajal, palju oleks Saksamaa siis veel kasvanud? Hiljem olid juba muud tegurid asja kallutamas ja ega vist üksi tankiga asja ei päästa. nii mulle tundub.
Aga mudel on pärl. Väga reaalne ja mustust just piisavalt (mis vist ei tähenda, et selline aparaat porisemaks ei võinud saada, aga mudelina hea vaadata sellist). Ühesõnaga täielik tippklass ja niipalju kui ma netis muu maailma tegemisi jälginud, võiks selline mudel ka nö maailmanäitusel kõrgeid kohti saada.
Masin ise tundub mulle selles osas veits kummaline, et oli ikka palju vaeva nähtud kahe kuulipilduja vedamiseks. Aga ju siis oli seda väärt, kui juba Euroopa hirm:)
Aga kokkuvõtteks on mul küll hea meel, et meie mehed teevad sellist taset ja neid on siin veel ju!
Kk
Postitatud: 21 Mär, 2009 15:44
Postitas Joss Metsast
Lõpptulem on tore. Pole miskit öelda, üks tore pisike raudkastike oma kahe "hernepüssiga" ja väga heas teostuses.
Pisut uriseks lisaroomikujupi kallal aga see et nad "rebane" paistab võib vabalt ka minu monitori probleem olla.
Postitatud: 23 Mär, 2009 12:15
Postitas von manstein
Tänud kõigile, kes teemal silma peal hoidsid ja kommenteerida viitsisid.
Tuli meeldiva üllatusena, et see pisike tank nii sooja vastuvõtu osaliseks sai.
Järeldusena võib tõdeda, et kes tulevikus tahab varast panzer1-hte kokku panna, peaks kiikama Tristari poole. Selle mudel on vist Dragoni omast parem.
Postitatud: 24 Mär, 2009 11:05
Postitas asjaajaja
Teen ka lõpuks oma suu lahti (viimasel ajal on aega nii vähe, et mudelifoorumisse ei jõua enam). Olen vist siinses seltskonnas ainus kommija, kes on selle loo peategelast (ma mõtlen muidugi seda Panzer I mudelit) ka reaalselt näinud. Ja ausalt öeldes tundub piltide peal olev isegi parem. Mitte et reaalne masin kehv oleks, aga minu silmanägemise jaoks on ta liiga pisike.
Kõigepealt iriseks veidi. Ka mulle hakkasid liialt kõrged keevisõmblused silma, aga see pole von mansteini süü. Teiseks ei taha ma uskuda, et päris masinal sumpse katvad perforeeritud plekid nii ilusa kaarja kuju säilitavad. Ikka leidub mõni Hans või Frits, kes need veidi mõlki tallab. Ja kolmandaks - miks ma ei näe tagumise konksu küljes rippumas kuulsaid mansteini ämbreid?!
Aga nüüd kiidusõnad.
Von manstein oma tuntud headuses. Lisaks väga osavatele näppudele on tal ka teistest veidi teistsugune silmavaade, et märgata asju, mida suurem osa mudelseppadest ei pea oluliseks. Sellest ka siis veidi teistsugune mudelivalik, mis mitmekesistab suurepäraselt mudelifoorumit.
Et mitte üldsõnaliseks jääda, palume kõik koos von mansteini, et ta lisaks siia nimekirja oma seni valminud töödest. Kõigist, ilma kärbeteta. Seal on, mida vaadata!
Postitatud: 25 Mär, 2009 10:56
Postitas von manstein
Asjaajajale vastuseks peab ütlema, et plekkide mõlkimine oli täitsa päevakorras.
Üritus jäi katki sel põhjusel, et see Dragoni ets ei allunud tavapärasele kuumtöötlusele. Üllataval kombel osutus ta peale löömutamist veel kõvemaks ja hapramaks kui enne oli.
Sai mõeldud ka ühe mõlkis lähkri lisamisele, aga ka see plaan jäi teostamata. Nimelt on Panzer1a versioonil jõuallikaks neljapotane õhkjahutusega boksermootor ja tankistidel puudus vajadus igast lombist keemaläinud mootorile jahutusvett juurde kallata.