2. leht 2-st
Postitatud: 25 Juul, 2009 12:36
Postitas Panzergrenadier
Tänud!
Mnjaa... armatuuri otsustasin värvida, sellest ehk ka liialt lihtsustatud välimus. Dekaaliga oleks olnud rohkem jamamist, aga ehk oleks tõesti ilusam olnud.
Siis aga mõtlesin et tiivapealsed punased jooned näitavad ju kuhu astuda ja kuhu mitte. Kas mul on asjast õige arusaam ? Kui nii ongi siis tuleb Bf 109 läheneda eespoolt mitte tagant ja kulunud koht peaks olema mujal
Ma eeldan loogiliselt, et peale minek ikka tiiva madalamalt poolt, lihtsalt radiaatori klappide peale astumisest tuleks hoiduda.

Postitatud: 25 Juul, 2009 19:12
Postitas Immelmann
Igati hää väljanägemisega on see aparaat välja kukkunud! Kulutamise kohapealt võiks ju targutada, et kõik need pisikesed hooldusluugikesed võiks servadest-nuppudest haljaks kulunud olla, aga see on mu isiklik nägemus. Värvimise kohapealt pole mul miskit samaväärset ette näidata.
Sisse roniti jah vasaku tiiva tagaservalt. Kere küljel on selle tarbeks jalaaste näha, mille katteklapp sissepoole lahti käib, kui varvas sisse pista. Samal põhimõttel töötav käepide on kabiinikupli taga. Kellel jalad vähegi painduvad, on kolme sammuga kabiinis ilma radiaatori klappe risumata.
Jõudu edaspidiseks! Rrrohkem lennukeid!
Postitatud: 25 Juul, 2009 19:52
Postitas Bodyguard
Väga kena tuli ta sul välja, ei ole ma lennukite alal eriti tugev sestap ei oska midagi suuremalt hinnata või veel vähem kritiseerida.
Järgmisena I-16?
Räägid lähemalt ehk, huvitav oleks teada

Postitatud: 26 Juul, 2009 0:43
Postitas A.L
Ilus töö, ilusad fotod...
Sattusin Kouvola külje all Utti lennuvälja ääres Messerschmitt Bf 109 memoriaalile.Masin mis väljas on küll G-6. Fotod tehtud klaasi tagant , sestap kvaliteet nii nagu on.Kel sinnakanti asja tasub vaatamist.
http://i31.tinypic.com/110ajoj.jpg
http://i31.tinypic.com/2j62r03.jpg
http://i29.tinypic.com/a5dbid.jpg
http://i32.tinypic.com/99i87l.jpg
http://i27.tinypic.com/23mlity.jpg
Postitatud: 26 Juul, 2009 10:31
Postitas bufab
vaadates neid pilte siis jääb nagu mulje, et kogu telikusüsteem on ühte tooni põhja värviga... kuigi alati antakse erinev toon kasutusjuhendites
Postitatud: 26 Juul, 2009 11:46
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Eks ta ole jah...Põhjus on selles , et välitingimustes ei ole raudset reeglit värvitooni suhtes. Kui aparaat on hoolduses või suuremas remondis ja vajadus värvimiseks, kasutavad tehnikud tavaliselt käepärast olemasolevat värvi. Kaldun arvama ,et seegi on lihsustatud korras ülevärvitud. Kuna tegu Me-109, siis oli ta algselt tehasest väjudes Saksa RLM värvides. Fotol olev aga juba mitmeid kordi kohapeal ülevärvitud.
Lugupidamisega