2. leht 2-st

Postitatud: 04 Aug, 2009 8:24
Postitas fossiil
Veel pole ma aru saanud mis see klismo on ?
Vabandan, et jäin toona selgituse võlgu - see on üks lihtsamat sorti värviprits, töötab käsipulverisaatori põhimõttel: kummipirn + pihusti.

Aga mudelid on kobedad - T-80 koha pealt ma sõna ei võta, kuna modern on modern, kuid olen mingil määral lugenud spetside arutlusi ning aimu saanud, et Zvezda pingutus koopiamudeli mõttes erilist väärtust ei oma. Kui sellest üritada enam-vähem originaalile vastavat koopiat teha, siis läheks kõiksugu epovalu ja muu aftermarketi peale päris, päris palju raha.

Kuid DUKW on huvitav nähtus - kas kavatsed teha sõjaaegse või - järgse masina?

Urmas.

Postitatud: 04 Aug, 2009 9:20
Postitas kümmekrooni
Irw,äkki oskab keegi lollile ütelda mis see "Camo" tähendab?

Postitatud: 04 Aug, 2009 9:46
Postitas Mart L
Tere,


Camo e. camoflaaz (uh ei teagi :oops: ) See on see, et kere on värvitud selliseks laiguliseks. Nt. siin minu teema spw-70 .

Fossiil: Ei saa küsimusest aru, et mis vahe neil on ? :oops: Et, kas üks on kulutatud ja teine pole ? Jah, ega see Zvezda(nagu ma eelpool mainisin)midagi eriti mõnusat ei suuda toota jah. Italeri ja Revelliga ei anna nagu võrreldagi. DUKW sain kah eile kokku. Kõige varem neljap. Hakkan värvima :) . Ma olen mõelnud, et tahaks DUKW teha selliseks : Paneelide vahelt tuleb roostet ja vb, et rattad on veidi sellised mustemad. Piltide peal on paljudel nii tehtud.

Postitatud: 04 Aug, 2009 10:45
Postitas Markko
Saku-alma kirjutas:Irw,äkki oskab keegi lollile ütelda mis see "Camo" tähendab?
Camo, eesti sõjaväelaste pruugis on see kämo, tuleb inglise keelsest sõnast "camouflage". Eesti keeli vist kamuflaaž, kuigi interneti ÕS sellist sõna ei tea. Aga tähendab see moondamist. Antud kontekstis siis oleks see masinate moondamisvärvi värvimine, kuid üldiselt saab ka laiemalt võtta: maskeerimisvõrgud ja ükskõik mis muu moondamine/maskeerimine

Postitatud: 04 Aug, 2009 16:27
Postitas fossiil
Nonii, nüüd siis jõudsin lõpuks Valgejärve äärest tagasi...
Fossiil: Ei saa küsimusest aru, et mis vahe neil on ?
Vahe on pisiasjades: näiteks kui võtad ette sõjaaegse variandi, siis tuleks külgedel olevate tugevdusribide pealsed drenaažiavad pahtliga kinni panna, need ilmusid alles sõjajärgsetele masinatele. Lisaks veel tagavararatta asukoht, et kummal poolel lesis, kas vasakul või paremal, kui sind sellised nüansid peaks huvitama - anna teada - siis uurin veidi lähemalt.
Aga "vana ja väsinud" välimust võib imiteerida nii sõjaaegsel, kui ka selle järgsel massinal.

Urmas.