Meie poisid Somaalia rannikul
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Turvafirma teeb endale promo http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=66723423
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Endised kaitseväelased? Need kaksikutest lihamäed pole kindlasti mitte endised elukutselised kaitseväelased. Ehk ajateenijad ,aga seegi kahtlane . Turundus mambo jambo .
-
- Liige
- Postitusi: 167
- Liitunud: 28 Dets, 2004 11:32
- Asukoht: Wesenberg
- Kontakt:
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Kaksikud on endised turvamehed, G4Si rahavedajad, sõjaline väljaõpe ilmselt ajateenistuse tasemel.
- tambovski volk
- Liige
- Postitusi: 182
- Liitunud: 09 Okt, 2005 18:34
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Kuulusid kunagi ka isikukaitse gruppi, mõlemad tegelevad kickboxiga ja mõlemad on ka kickboxis Eesti meistriks tulnudhalleluuja kirjutas:Kaksikud on endised turvamehed, G4Si rahavedajad, sõjaline väljaõpe ilmselt ajateenistuse tasemel.
numeros stultorum infinitus est
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Ja so? Mida sa kickboxiga seal peale hakkad? Sri Lankal baar laiali peksta, jah, on tehtud.
Mul tõmbab ausalt öeldes seest kõhedaks, kui värske tiimikaaslane teatab, et oli varem Viru hotelli ööklubi turvamees ning relvi näinud ainult pildi peal ja Call of Dutys.
Mul tõmbab ausalt öeldes seest kõhedaks, kui värske tiimikaaslane teatab, et oli varem Viru hotelli ööklubi turvamees ning relvi näinud ainult pildi peal ja Call of Dutys.
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Megairw, kutid peksavad ikka täiega segast. Ma tahaks näha kuidas nende väikelaevajuhi paberitega 300 m tankerit liigutatatkse.
.
Vahivad nagu lambad seal sillas ringi.

Vahivad nagu lambad seal sillas ringi.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Ega seal midagi nii väga erinevat ei olegi, merekoolis tehakse meil kuiva trenni ühel ja samal simulaatoril 20 ja 200 meetrise laevaga.'
Piraadid aga saavad panna AK47 toru kaptenile meelekohta ja öelda, et sõidame sinna.
Küsimus on pigem selles, et suurel laeval ei ole masinatelegraafi kangi küljes gaasitross, mis mootori külge läheb ja kui "puldis" istuv mehhaanik on oma kohalt jalga lasknud, siis masinaid ei käivita ega juhi keegi. Suurtel laevadel antakse nt tagurpidikäik mootorite tagurpidi käima panekuga, terve protseduur kohe.
Simulaatoril meenutas suur laev pigem aegluubis liikumist, panid seisu pealt täiskäigu ja võisid minna vahepeal kohvi võtma, tulid kohviga tagasi, oli juba 1 sõlm kiirust tekkinud.
Ma ikka Rootsi käies olen imestanud, mitu halli karva tekib suvel seal skäärides ukerdades kapteni/vanemabi pähe, sest nägin päris mitut "napikat", kus mingi amatöörpurjetaja jäi oma jahiga laevateel halssi vahetades koperdama, laevatekist oli tunda, kuidas masinate käiku muudeti, aga edasi võis enamvähem "hands down" sündmuste kulgu järgida, sest nii suur laev keerab ja pidurdab ikka maru aeglaselt. Õnneks pääses tegelane 50-100 meetrit laeva vööri eest läbi. Paadijuhi kursustel pani üks endine kapten kõigile ekstra südamele, et ärge koperdage väikelaevadega suurtel tee peal, kaptenitel lähevad närvid läbi ja vööri alla jäänud paadil on reisijatega vaid üks tee - läbi laeva kruvide.
Piraadid aga saavad panna AK47 toru kaptenile meelekohta ja öelda, et sõidame sinna.
Küsimus on pigem selles, et suurel laeval ei ole masinatelegraafi kangi küljes gaasitross, mis mootori külge läheb ja kui "puldis" istuv mehhaanik on oma kohalt jalga lasknud, siis masinaid ei käivita ega juhi keegi. Suurtel laevadel antakse nt tagurpidikäik mootorite tagurpidi käima panekuga, terve protseduur kohe.
Simulaatoril meenutas suur laev pigem aegluubis liikumist, panid seisu pealt täiskäigu ja võisid minna vahepeal kohvi võtma, tulid kohviga tagasi, oli juba 1 sõlm kiirust tekkinud.

Ma ikka Rootsi käies olen imestanud, mitu halli karva tekib suvel seal skäärides ukerdades kapteni/vanemabi pähe, sest nägin päris mitut "napikat", kus mingi amatöörpurjetaja jäi oma jahiga laevateel halssi vahetades koperdama, laevatekist oli tunda, kuidas masinate käiku muudeti, aga edasi võis enamvähem "hands down" sündmuste kulgu järgida, sest nii suur laev keerab ja pidurdab ikka maru aeglaselt. Õnneks pääses tegelane 50-100 meetrit laeva vööri eest läbi. Paadijuhi kursustel pani üks endine kapten kõigile ekstra südamele, et ärge koperdage väikelaevadega suurtel tee peal, kaptenitel lähevad närvid läbi ja vööri alla jäänud paadil on reisijatega vaid üks tee - läbi laeva kruvide.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Ma ei mõelnudki niivõrd seda suurust, avamerel ehk manöövriks ruumi jagub.
Küsimus on pigem selles, et moodsa laeva kaptenisild ei meenuta enam kaptenisilda kuskilt otsast masintelegraaf puudub, rooliratas puudub ja kui arvuteid ei oska käima panna, siis ei sõidagi kuhugi.
Küsimus on pigem selles, et moodsa laeva kaptenisild ei meenuta enam kaptenisilda kuskilt otsast masintelegraaf puudub, rooliratas puudub ja kui arvuteid ei oska käima panna, siis ei sõidagi kuhugi.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Rooliratas on ikke, lihtsalt väiksem. Nagu ralliauto rool umbes näeb välja ning seda keerates laev ka manööverdab. Muidugi on autopiloot ka olemas ja need arvutisüsteemid, aga vat nende juures ma olen tõesti lammas
Igatahes tüüri rikete korral hakatakse usinasti rooli keerama, samuti kalavõrkude teelesattumisel ning plaanilistel kursimuutustel. Kõrvalt vaadates ei tundu eriti keeruline

Igatahes tüüri rikete korral hakatakse usinasti rooli keerama, samuti kalavõrkude teelesattumisel ning plaanilistel kursimuutustel. Kõrvalt vaadates ei tundu eriti keeruline

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Rämbod sellid seal delfi piltidel, aga relvad kahjuks lahjavõitu. Eks relvapoest muud peale üksiklaskudel töötava M16 klooni osta ei saa
Selle tühise 5.56-ga lähenevat kaaperdajate kaatrit ei peata ju. Miks näiteks ei tarvitada statiivile monteeritud 12,7 või 14,5 kuulipildujaid, nende pakutav heidutus lähtesadamas piraatide luurajatele oleks märksa suurem. Mingi 1000 m pealt ümber piraatide sumisevad kuulid võtavad kindlasti hoogu maha. Või on küse selles, et need on "ATALANTA only" ja turvafirmadele neid ei anta?

Selle tühise 5.56-ga lähenevat kaaperdajate kaatrit ei peata ju. Miks näiteks ei tarvitada statiivile monteeritud 12,7 või 14,5 kuulipildujaid, nende pakutav heidutus lähtesadamas piraatide luurajatele oleks märksa suurem. Mingi 1000 m pealt ümber piraatide sumisevad kuulid võtavad kindlasti hoogu maha. Või on küse selles, et need on "ATALANTA only" ja turvafirmadele neid ei anta?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Turvafirmad tohivad kasutada ainult sileraudseid, püstoleid ja poolautomaate.
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Ei pruugi olla, üle Atlandi käiva väiksema cruiseri sillas polnud mingit ratast, kogu majandamine käis pulgaga.sadist kirjutas:Rooliratas on ikke, lihtsalt väiksem. Nagu ralliauto rool umbes näeb välja ning seda keerates laev ka manööverdab. Muidugi on autopiloot ka olemas ja need arvutisüsteemid, aga vat nende juures ma olen tõesti lammas![]()
Igatahes tüüri rikete korral hakatakse usinasti rooli keerama, samuti kalavõrkude teelesattumisel ning plaanilistel kursimuutustel. Kõrvalt vaadates ei tundu eriti keeruline
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Just, kõik uuemad laevad mille silda olen saanud käivad joystickiga.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Usun, kuid kõik tankerid ja kaubalaevad, milledes mina elanud olen, on olnud rooliga.
Uuemad neist 2012 ja isegi 2013 aastal ehitatud.
Reaalses olukorras jääb tegelikult kapten ise silda tüürmaniks ja turvamehed saavad talle ainult soovitusi jagada kursimuutuse ning kiiruse osas.
Uuemad neist 2012 ja isegi 2013 aastal ehitatud.
Reaalses olukorras jääb tegelikult kapten ise silda tüürmaniks ja turvamehed saavad talle ainult soovitusi jagada kursimuutuse ning kiiruse osas.
-
- Liige
- Postitusi: 223
- Liitunud: 05 Dets, 2005 13:18
- Asukoht: Tartu/Pärnu
- Kontakt:
Re: Meie poisid Somaalia rannikul
Kuulipildujad tsiviilsektoris on pigem ulmevaldkond. Kuigi tõsi ta on - heidutus on oluline. Juba G3 ja FN FAL mõjuvad tõsisemalt võetavamana, kui üritada de-eskaleerida relvade demonstreerimisega.Kapten Trumm kirjutas:Rämbod sellid seal delfi piltidel, aga relvad kahjuks lahjavõitu. Eks relvapoest muud peale üksiklaskudel töötava M16 klooni osta ei saa![]()
Selle tühise 5.56-ga lähenevat kaaperdajate kaatrit ei peata ju. Miks näiteks ei tarvitada statiivile monteeritud 12,7 või 14,5 kuulipildujaid, nende pakutav heidutus lähtesadamas piraatide luurajatele oleks märksa suurem. Mingi 1000 m pealt ümber piraatide sumisevad kuulid võtavad kindlasti hoogu maha. Või on küse selles, et need on "ATALANTA only" ja turvafirmadele neid ei anta?
Siiski - statiivi/lafeti pealt laskma mõeldud relval on ka taktikalised ja logistilised miinused.
Ka 1000 m efektiivse laskekauguse taga ajamisega on nii-naa. Üldjuhul võib hoiatuslaske tegema hakata alles 500m kauguselt. Mis nipiga sa 1000 m kauguselt saad väita, et skiff on "hostile"? See, et ta sööstab kahtlasel trajektooril võib tähendada ka seda, et kalamehed üritavad oma võrke päästa

Ja lähemal kui sada-kakssada meetrit ei pruugi Jack Sparrow ametivendi kalameestest eristada, kui nad seda ei taha.
Milleks seda kaliibrit ja automaattuld nii väga taga ajada ... "its all about the shot placement"

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline