2. leht 3-st
Postitatud: 08 Sept, 2010 11:10
Postitas Anonymus
A.T.D - Auto-Tanki Divisjon
s
Postitatud: 08 Sept, 2010 16:12
Postitas von manstein
Väga ilusad numbrid. Niipalju kui pildist aru saab, siis ka päris autentsed.
Värisevast käest ei ole mitte jälgegi.
Postitatud: 08 Sept, 2010 17:57
Postitas Lemet
1928 aastal sai Auto-Tanki Divisjonist Auto-Tanki rügement, mille üks kasarm peaks olema siiani Liivalaia tänaval säilinud. Polnud seda, et enne rügementi oli nimeks ATD enne kuulnudki.
http://et.wikipedia.org/wiki/Auto-Tanki_r%C3%BCgement
Postitatud: 08 Sept, 2010 20:24
Postitas fossiil
Väga ilusad numbrid ja tähed, ma mäletan hästi, millist vaeva ise nägin kõigest ühe tillukese 54 kallal...
Urmas.
Postitatud: 27 Juun, 2011 15:21
Postitas vaoinas
Et Renault on Kullosse vaatamiseks välja pandud, siis loodan, et keegi ei pahanda, kui siiagi pildid üles riputan.
Tank ise sai lõpliku viimistleva pintslitõmbe eelmise aasta oktoobris, kuid Viimastel kuudel võtsin subjekti uuesti lauale, et väikese dioraami/vinjeti kallal katsetada.
Mehed on kombineeritud Saksa II ilmasõja figuure ja Inglise päid kasutades. Mundrid said küll kesisest algmaterjalist ja kehvast orientatsioonist ses vallas paras kompott - kel teadja silm, see leiab. Aga ärge väga karmid olge - üldmulje peaks enam-vähem olema.
Jalgratas on tamiya plastkärakas, tuunitud Voyageri etsidega. Õigemini seda Tamiya plastmassi jäi sinna küll õige napilt, kuid see selleks. Eeskujuks võtsin Viklundi jalgrattast, kuigi nood tulid vist alles päris 20ndate lõpus. Kuna rattapark oli kaitseväel üpris kirju, siis on ratta puhul võetud asja vabalt.
Kogu kupatus võiks kujutada puhkehetke Otepää manöövrite ajal 1925. aasta septembris.
Kristjan
Postitatud: 27 Juun, 2011 16:06
Postitas Joss Metsast
Jalgratta kohta saab ainult kiidusõnu jagada, hull värk. Rattapumpa ainult ei paista. Peaks olema vist pakiraami all, paremas servas. Aga see on niipisike detail kõige selle muu juures et ...
Kas muruks õnnestus rauteelaste "static grassi" kasutada?
Postitatud: 27 Juun, 2011 16:12
Postitas Lemet
Super. Muideks, istuja poos on mu meelest täpselt selline, et õppustest surmani tüdinenud taat valib mobiilil numbrit, et keegi tuleks ja ta minema lohistaks...algul ei pannud sigaretti tähele.
Postitatud: 27 Juun, 2011 19:58
Postitas asjaajaja
Võimas-võimas! Vaoinas juba latti alla ei lase, vaid üllatab just selliste väikeste, kuid ootamatute detailidega. Ratas võtab lihtsalt sõnatuks, tank kipub isegi selle varju jääma.
Kas tankijuhi istmel on värske "Sõduri" number? (1928. aasta augusti või septembri oma?) Aga kuhu Suomi jäi, mis siin varasemates postitustes vilksatas?
Postitatud: 27 Juun, 2011 21:24
Postitas FW Anton
Väga hea tulemus igatahes

Postitatud: 27 Juun, 2011 21:54
Postitas Krahv
Super, väga hästi vormistatud.
See kutt kes püsti seisab on sellise olekuga et ... "kuule ... kuule sa ikka viitsid veel natuke kauem olla"?. Istuva mehe olek ei väljenda küll suurt osavõtlikkust enam. Dio annab asjale palju juurde.
Krahv
Postitatud: 27 Juun, 2011 23:07
Postitas jackpuuk
Ülevalt tehtud pildid on ikka vägevad, need oleks pidanud esimestena riputama. Oleks ilusti ära petnud küll

! Väga vinge!
Postitatud: 28 Juun, 2011 19:32
Postitas calico

5+++!!! ilus töö!
Postitatud: 28 Juun, 2011 20:57
Postitas kalle
Noh nagu ma juba eelmine aasta arvasin.. hakka aga riiulile auhinna jaoks kohta valmis vaatama:)
ps kas selle aja velodel olidki kodarad veidi jämedamad, kui nt meestekal nõuka ajal? Või kas mule tundub, või ongi paratamatu overscale?
Kk
Postitatud: 29 Juun, 2011 8:59
Postitas vaoinas
Tänud.
Rattapumpa ainult ei paista. Peaks olema vist pakiraami all, paremas servas. Aga see on niipisike detail kõige selle muu juures et ...
Kas muruks õnnestus rauteelaste "static grassi" kasutada?
Pump pidi algul tulema, aga paratamatu laiskuse tõttu jäi ära. jalgrattaga seoses oli terve hunnik detaile, mida teha ja mida ära jätta. Eks pakiraam tahtnuks ka kinnitusrihmasid saada, aga neid pole samuti. Pump on muidugi selline asi, mille saab iga kell juurde teha - alumiiniumikarva kaigas lihtsalt - rihmadega oleks keerulisem.
Muru on tehtud sisuliselt kolme erinevat toodet ja erinevaid tehnikaid kasutades - üks neist oli ka static grass ning see töötas väga hästi. See raudteelaste oma oli ainult jõle väikese fiibripikkusega (ca. 2mm). Olen kuulnud ka kuni 7mm pikkustest ja tulevikus katsun sellist kaupa hankida. Üldiselt ma katsun mingil hetkel ette võtta ja Nippide ja nõksude all selgitada, kuidas muru tehtud on
Kas tankijuhi istmel on värske "Sõduri" number? (1928. aasta augusti või septembri oma?) Aga kuhu Suomi jäi, mis siin varasemates postitustes vilksatas?
Pigem 25. aasta number. Tegelikult on see kaas üsna suvaliselt valitud - täpselt ei mäleta mis aastast. Suomi jäi ära seoses ajalise nihkega. Need ilmusid meie relvastusse peale Auto-tankide divisjoni muutmist rügemendiks. Selleks ajaks olid tankile aga just divisjoni aegsed markeeringud peale tehtud ja Suomi ära jätta tundus lihtsam, kui neid ümber tegema hakata.
ps kas selle aja velodel olidki kodarad veidi jämedamad, kui nt meestekal nõuka ajal? Või kas mulle tundub, või ongi paratamatu overscale?
Kalle on siin välja toonud selle velo kõige suurema miinuse, mis minulgi esimest korda asja fotode pealt vaadates silma kriipima hakkas. Tegemist on paratamatu overscale'iga. Esialgu kavatsesin jalgratast tuunida LionRoar'i etsidega, kuid kuna neid ei olnud tol hetkel kuskilt kohe saada, tähtaeg aga aiva lähenes, siis leppisin Voyageriga. Voyageri kodarad on aga jämedamad ja harvemad - LionRoar'iga oleks tõenäoliselt oluliselt parem jäänud.
Kristjan
Postitatud: 29 Juun, 2011 20:56
Postitas flint
Suuuuuurepärane teostus, võiks lõputult kiita...... vot ainult, et 1925 aastal Otepää ümbruses, ega ka kuskil mujal, sellist teed kohe kindlasti olemas ei olnud... peamine liiklusvahend teedel oli sel ajal siiski hobune, kes vankri ees olles kõndis keskel ning sellest tulenevalt oli võimatu leida sellise keskelt puutumatu rohukamaraga teed