Henschel Hs P. 75

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
andrus
Liige
Postitusi: 4735
Liitunud: 02 Juul, 2004 11:39
Kontakt:

Postitus Postitas andrus »

Tiam kirjutas:Minu point põhineb sellel:
The interest in the G.55 program was still high after the Armistice. In October 1943, Kurt Tank, who previously personally tested a G.55 in Rechlin, having nothing but praise for the aircraft, was in Turin to discuss G.55 production............
Hiljem otsin täpsemad Kurt Tanki hinnangud välja. ww2aicraft foorumis üks itaallane oli need ühest raamatust ilusti tsiteerinud.
Otsisin ise ühe katsetamise tulemuse välja, kahjuks ei saa küll garantiid anda, et tegu on ehtsa aruandega, aga parem ikka kui Tiami üldsõnaline jutt:
http://kurfurst.org/Tactical_trials/109 ... ia_de.html

mingit super-blaah-eriti-super hinnangut see kahjuks ei sisalda.

ja tuletaks veel meelde, et "nothing but praise" saab ka siis öelda, kui näiteks oled hinnatava võimeid enne tublisti alla hinnanud ja kohepeal näed, et tase on pisut kõrgem, kui ootasid.
Eksid siin kahjuks, kasutaja andrus on eksimatu inimene. :P See lubab tal siin sõimavas laadis minusuguseid amatööre harida.
Õpime lugema - ma kirjutasin, et vähem kirjutades on võimalik vähem vigu teha.

ps.
Heinkeli vinged hävitajad jätame praegu tulevikku, arutamiseks on juba teema olemas, kus isegi üks asjalik postitus on tehtud:
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2164
andrus
Liige
Postitusi: 4735
Liitunud: 02 Juul, 2004 11:39
Kontakt:

Postitus Postitas andrus »

veel natuke korrektuure wikiteadmistele...
Tiam kirjutas:Oberst Petersen defined the G.55 "the best fighter in the Axis"
Nagu me eelmises postituses olnud aruandest nägime, räägiti seal G55 ja DB603 (antud hetkel mitteeksisteerivast) kombinatsioonist.
da es mit dem DB 603 allen derzeitigen Jägern in jeder Hinsicht überlegen wäre.
After listening the recommendations of Petersen, Milch and Galland, a meeting held by Goering on 22 February 1943 voted to produce the G.55 in Germany...
leidsin ka antud koosoleku protokolli väidetava tõlke: http://forum.12oclockhigh.net/archive/i ... -5526.html

sealt mõned momendid:
Petersen räägib Fiat 55 variandist 4 kahuriga, testimisel oli aga 1 kahuri ja 4 kuulipildujaga (ning ilma raadiota?) variant. Lisaks on jällegi argumendiks see, et lennukile saab väidetavalt panna peale DB 603 mootori.

Galland on skeptiline (arvab et testimisel on midagi 2 silma vahele jäänud?)

Göringi ja Milchi ütlustest tundub mulle, et otsustatakse kõigepealt itaalia lennukeid testida põhjalikult Rechlinis, mitte lasta kohe Saksamaal tootmisse.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline