HMMWV ehk siis Hummer - kas USARMY geniaalsus või lollus.

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Postitus Postitas mx77 »

olen sõitnud kõigi tsiviilhummeritega. kõige pikemalt omanud H2-te, sinu jutt on küll stiilis viinamarjad on hapud :)
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Ma olen sõitnud HMMWV, H2 ja H3-ga. Põhimõtteliselt, meeldis H3, kui sellel ei oleks niivõrd mõtetult odav sisu. H2 on väga suur ja liiga halva vaateväljaga. Aga see vist ei ole tänane teema.

Ja hapude viinamarjadega panid mööda - tänane teema ongi oli ajendatud sellest kuulutustest;)

http://www.blocket.se/varmland/Hummer_H ... m?ca=4&w=3
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Tiam
Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 31 Aug, 2008 3:25
Kontakt:

Postitus Postitas Tiam »

denis23 kirjutas:
P.S. Hindadest. Kõige odavama HMMWV ostuhind USA armee poolt on ca 130 000 USD. UAZ 469 täna ca 9000 USD.

Soomustatud HMMWV M1114 maksab ca 350 000 USD, ehk umbes sama palju kui soomustatud IVECO LMV

Vopaaaaa.... nüüd sa ajad segamini hinnad tsiviilidele ja hinnad armeele. Tutvu viimaste tarnehindadega:

http://www.army-guide.com/eng/product2759.html

Nii sep 2008 kui ka nov 2008 tellimused on soomustatud masinate hinnad vastavalt siis 117 000 ja 151 000.
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Ma tahaks äkki täpsustada - kust seal tabelist selgub et tegemist on soomustatud masinatega?
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Tiam
Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 31 Aug, 2008 3:25
Kontakt:

Postitus Postitas Tiam »

denis23 kirjutas:Ma tahaks äkki täpsustada - kust seal tabelist selgub et tegemist on soomustatud masinatega?
Sest need mõlemad diilid on meediast läbi käinud. Tegemist on M1114 tüüpi soomustatud masinatega. Uudisenupp selle 843 masina suuruse 2008 tellimuse tarnimise kohta:

http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... nal-HMMWVs

Need on M1114 tüüpi masinad (nii see pea 5000 masinat diil kui ka see viimane 843 masina diil), mis tähendab, et need peavad olema soomusega kaetud. Kusjuures M1114 veel parandatud soomuskaitsega variant soomustatud hummeritest. Pea kõik need 8000 masinat mis USA iraaklastele jättis olid M1114 tüüpi.


http://www.army-guide.com/eng/product1431.html


http://www.globalsecurity.org/military/ ... /m1114.htm:
The M1114 was the successor to the M1109 HMMWV Up-Armored Armament Carrier. Like the M1109, the M1114 was an Up-Armored HMMWV that provided ballistic, artillery, and mine blast protection to the vehicle occupants. Unlike the M1109, which was based on earlier A1 series HMMWVs, the M1114 was based on the M1113 Expanded Capacity Vehicle. Principal modifications to the ECV HMMWV on the M1114 included an armor package, high capacity brakes, upgraded suspension and lift points, a reinforced frame, and a large capacity air conditioning unit. The weapon mount, located on the roof of the vehicle, was adaptable to mount either the M60 or M240 7.62mm machine guns, M2 .50 caliber machine gun, or the Mk 19 Mod 3 Grenade Launcher. The weapons platform could be traversed 360 degrees. This confirguration of the HMMWV had the option of being equipped with a self-recovery winch.

The M1114 had an armor kit as standard, but could also be refitted with the various Fragmentary Armor Kits (Frag Kits) developed. These kits provided enhanced protection for the vehicle underbody, sides and fuel tank, doors, and top. Upgraded gunners stations, such as the Objective Gunner Protection Kit, could be fitted. The vehicles could also be fitted with other countermine/counter-IED devices such as the Self-Protection Adaptive Roller Kit and the Rhino passive anti-IED device.

Need uudistenupud oleks ka ise ka googlest leitavad olnud. Aga palun viska nüüd ise oma väidete kinnituseks need lingid, et soomustatud masinad maksavad just nagu sa väidad 350 000 USD.

Kui sa pead hinna näiteks seda Iraaklaste tellitud partii hinda siis mõtle uuesti. Millegi pärast kõik mis Iraagile viimase 3a jooksul müüdud on olnud hinge hinnaga. Ukrainlaste 420 BTR-4 näiteks hinnaga USD5 milli tükist. Samas ma veidi kahtlen selles, et sa seda tehingut silmas pead, sest ainuke link mis ma Iraagi diili kohta leidsin sisaldas ka kõrval viidet USA tehingule. (http://www.army-guide.com/eng/product1431.html)
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Tiam, ma praegu jään vastusega võlgu, aga võimalik et ka sinul on õigus.

Ma küsin inimeselt kes need numbrid on välja käinud. Ilmselt soomustatud variandi all meie peame silmas erinevad asjad.

Siiski sa pead meeles pidada, et what ever hindadest me ei räägi, HMMWV on proekteeritud 80-ndate alguses, ning sellest ajast saadik on valmistatud üle 100000 tk, sellega tegemist on üsna massilise sõidukiga.

Ja ma jään oma arvamuse juurde, et Iveco LMV on oma olemuselt hoopis teine masin, jäädes USA MRAPide klassi, ning sellega, kehtivad seal hoopis teised hinnad.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Kasutaja avatar
Gideonic
Liige
Postitusi: 5594
Liitunud: 14 Aug, 2008 14:19
Kontakt:

Postitus Postitas Gideonic »

Tiam kirjutas:

Vopaaaaa.... nüüd sa ajad segamini hinnad tsiviilidele ja hinnad armeele. Tutvu viimaste tarnehindadega:

http://www.army-guide.com/eng/product2759.html

Nii sep 2008 kui ka nov 2008 tellimused on soomustatud masinate hinnad vastavalt siis 117 000 ja 151 000.
Samas:

http://www.defenseindustrydaily.com/The ... ers-05278/
Dec 17/10: A $211.5 million firm-fixed-price contract for 1,263 HMMWVs of various models.
Kuna jutt on väga üldsõnaline ei saa loomulikult lihtsalt 211.5 m$ 1263 isendiga läbi jagada (mis teeks ligikaudu 157 500 $ tükk), kuna ei tea täpsemalt mis kulud seal veel on. Sellegipoolest on ikkagi näha et hind on tõenäoliselt kahe aastaga natukene tõusnud.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44033
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Eriti mõttetu on muidugi võrrelda turukonkurentsis ilma mingite subsiidiumitega kujunenud tehnika hindu Venemaal tänini valitseva riikliku ettevõtluse segase rahastamise teel kujunenud hindadega.

UAZ-469 vms Hummer. Ma ei või :lol: :lol:
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Arnold
Liige
Postitusi: 5114
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

UAZ-469 vms Hummer. Ma ei või
Esimese mõte võiks olla massiline tarnimine tulevasele vaenlasele - siis hea turja karata, kui need päevast päeva sidurikorvi putitavad 8)
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Capten, minul on suured kahtlused teie adekvaatuses :roll:

UAZi ja Hummeri jäehinna vahe on ca 15 korda. Mõlemad üritused kuuluvad erakapitalile. Ning erinevalt Hummerist, mille hoiavad vee peale US ARMY tellimused, UAZi ka ostetakse.
Kui võtta UAZ Hunter millel on kaasaegsed lääne komponendid ja kõva katus siis vahe on 10 korda.

Mis mõte need masinad omavahel võrdlema?
Sa ei võrdle ju näiteks 50 cm3 skuutri ja Toyota Landcruiseri? Umbes samasugune hinnavahe btw.

Ja oma vanusekaaslaste taustal UAZ näeb üsna ok välja. See on üks neljast reduktorsildadega autodest maailmas, ning ainuke selles klassis.
Mina vähemalt olen sellega maastikul sõitnud ning võin öelda et oma raha eest see on ok. Ma olen muide, väga paljude autodega maastikul sõitnud. Mitte väga hea, aga on ok. Sõita on lausa mõnus - ei väsita juhti absoluutselt (erinevalt näiteks Dodge Power Wagonist). Mootor on aga nõrk muidugi.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10269
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

denis23 kirjutas:...

UAZi ja Hummeri jäehinna vahe on ca 15 korda. ...
Jäehind jäehinnaks aga siinkohal on ilmselgelt tegemist kommunismipärandi mõjuga, kuna inimene ei mõista, et jaehind peegeldabki kauba väärtust kapitalistlikus ühiskonnas.

Lisaks tuleb muidugi märkida, et Hummer H1-sid (ainus tõeline Hummer - kõik muud on kandilise karbiga tavalised jänkimaasturid) minu teada jaeturule enam ei müüda. Ja nii ehk teisiti on kroonu masinad olnud alati eraldi tootmise tagajärg.

Mis puutub 69 vs. H1, siis siin võrreldakse siga ja kägu. Üks on masin, mis on mõeldud raskel maastikul kiiresti liikumiseks, teine on mõeldud Venemaa mülgastest läbi sumpama. 69 läheb H1-ga võrreldavatel kiirustel kurve läbides lihtsalt kummuli. Elementaarne erinevus hakkabi pihta juba sellest, et H1-l on sõltumatu vedrustus, mis veelkord tõendab selle otstarvet. Samamoodi annavad otstarbest kinnitust ka need reduktorsillad uazikul.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Postitus Postitas mx77 »

ma olen seda topikut jälginud ja aru saanud, et sa deniss ei suuda oma küsimusepüstituses eristada olulist mitteolulisest ja üritad tihti võrrelda võrreldamatut.
esiteks jaehind iseloomustab tõesti ainult selle kauba nõudlust turul, mitte tema omahinda. küll need Uljanovski mehed näevad iga öö, kuidas nad müüvad oma uazikut Hummeri hinnaga, aga tutkit, keegi seda selle hinnaga ei ostaks. kui see vene avtopromi toodang nii hea on siis miks peab seda räigete tollidega kaitsma? ma vean kihla, et kui venelased tühistaks sisseveotollid oleks vaid paari aasta küsimus vene autotööstuse täielik kadumine.
teiseks natuke tehnikast, sa jahud kogu aeg nendest reduktorsildadest nagu see olks miski jub hea asi, tegelikult on reduktorsild jäiga sillaga kaasas käiv paratamatus, kui vähegi normaalset kliirensit tahad. iga mõistusega insener teeks kõik et reduktorsildadest vabaneda. Hummeril on kõigi rataste sõltumatu vedrustus ja sellega seoses ei ole tal reduktorsildu vaja. aga see millise eelise maastikul kiiresti liikumisele annab sõltumatu vedrustus ilmselge. see on juba näha jäiga sillaga maasturil asfaltteedel liikudes, mida see oma elu elav sild juhitavusega teeb.
Tiam
Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 31 Aug, 2008 3:25
Kontakt:

Postitus Postitas Tiam »

HMMWV hind on ca 65-70k USD. See 150 000 USD, mille sa UAZi võrdluse aluseks võtad ja 15x erinevuse saad on ju soomustatud ja lahinguseades masina hind. Seda 65k hinda annab ka Wiki. Seega on hinnavahe max 7x.
Lisaks siia juurde need argumendid mis Kilo Tango ja mx77 välja tõid ehk kuidas taustasüsteem on muutnud nende masinate tegeliku maksumuse teadasaamise ja võrdlemise veits keeruliseks.


Aga vaatame seda nüüd nii:

HMMWV kandevõime: 2t
UAZ 469 kandevõime: 0.7t

Vahe pea 3x korda seega siit taandub suur osa 7x hinnaerinevusest, millest jääb järgi nii 2 kordne hinnaerinevus kandevõime kaaluühiku kohta.

Aga jällegi: UAZi ja HMMWV võrdlemine on tõesti suht BS tegevus. GAZ-3308 ja HMMWV võrdlemine juba oleks midagi AGA siis ma kardan vene analoogi hinnaeelis sulaks ka küllaltki kiiresti ära. Samas kahjuks ma GAZ-3308 müügihinda leida ei suutnud.
Tiam
Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 31 Aug, 2008 3:25
Kontakt:

Postitus Postitas Tiam »

mx77 kirjutas: teiseks natuke tehnikast, sa jahud kogu aeg nendest reduktorsildadest nagu see olks miski jub hea asi, tegelikult on reduktorsild jäiga sillaga kaasas käiv paratamatus, kui vähegi normaalset kliirensit tahad. iga mõistusega insener teeks kõik et reduktorsildadest vabaneda. Hummeril on kõigi rataste sõltumatu vedrustus ja sellega seoses ei ole tal reduktorsildu vaja. aga see millise eelise maastikul kiiresti liikumisele annab sõltumatu vedrustus ilmselge. see on juba näha jäiga sillaga maasturil asfaltteedel liikudes, mida see oma elu elav sild juhitavusega teeb.

WORD!!!
Kasutaja avatar
T-62
Liige
Postitusi: 888
Liitunud: 24 Juul, 2007 9:50
Asukoht: Pärnumaa metsad
Kontakt:

Postitus Postitas T-62 »

denis23 kirjutas:Hindadest. Kõige odavama HMMWV ostuhind USA armee poolt on ca 130 000 USD. UAZ 469 täna ca 9000 USD.
Ja palju amid neid UAZ-e ostnud on? Ja mis nendega tehtaks, A-rühmale filmivõteteks, hea lihtne katusele keerata.

Tahad hirmsasti võrrelda kirpu ja koera, eks võrdle siis.
Hind muidugi on odav, aga ülalpidamine ei ole enam nii odav, alusta kas või kütuse kulust. Ega see UAZ ka tsisternist väga kaugele saa minna ja ergonoomika samuti olematu, liiva sees läbivus=0.jne, jne, jne (vene keeles i tak dalše).
Viimati muutis T-62, 27 Dets, 2010 21:53, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline