2. leht 5-st

Postitatud: 18 Jaan, 2011 19:25
Postitas Parovoz
Tere-tere!

Mis siin ikka komenteerida.... tibens Daimler. Mulle meeldib. :) Ja see aretatav aeroplaan sinna otsa peaks vist Suur Mersu tulema.
Aga selle Humbroli Gunmetali asemel kasutage Musta poolmatti. Tiba silverit sisse ja korras. Tegelikult oli relva värv poolläikiv must. Mingit haisu hõbedasest(metalsest) ei ole olnud. Seda omanähtud relvade põhjal, vot.

Aga Mersu peaks äge tulema. Mis värvides?

Lugupidamisega

Postitatud: 18 Jaan, 2011 19:28
Postitas FW Anton
RLM 65, 70, 71. JG 54

Postitatud: 18 Jaan, 2011 23:25
Postitas kalle
Loen seda algust ja imestan.. et kas tõesti ei saa enam 109le kommentaare!
See, et minu teemasi kommenteerib paar inimest, sellega olen juba harjunud.

Aga vot 24 on mõneti libe skaala. Selline mõõtkava võimaldab juba lausa lõputut detailsust. Ja kui seda karbis pole, siis võib tekkida jubedam ahastus, või vajadus ise ehitama hakata. Mõlemal juhul võib enesetunne kannatada, sest justkui juurde tahaks pidevalt ja kas siis lõpuks ikka on kõik nagu 24 võimaldaks jne.
See on üks põhjus, miks mulle lennukite juures endale suuremad mõõtkavad, kui 48 niiväga ei meeldi. Aga neid põhjuseid on veel.

Sedasi pilte on aga lahe vaadata ja mootor on igati kena. Seda summuti värvi peab ise ka proovima (jse segamise asemel), paistab tõesti hea välja.
Mis värviga mootori pearaam (kinnitustala) ja õlipaak tulevad?

Joss Metsast kirjutas:
Mida imet sellest suurest rattast keerutati?
peaks tüüride trimmi ratas olema.


ps.Hetkel saaks veel Vanta messeri sellest asjast teha:

http://www.emmk.ee/kalle/models/vanta_i ... VA0149.jpg

aga vaevalt sa seda teed lähed;) vahelduseks oleks ju lahe?:)


Kk

Postitatud: 18 Jaan, 2011 23:44
Postitas FW Anton
Kommentaaridega oli jah tükk aega vaikus. Oli vaja veits karbiiti vee sisse visata, siis hakkas mullitama küll.
Mis värviga mootori pearaam (kinnitustala) ja õlipaak tulevad?
RLM 65 ja 76

Postitatud: 18 Jaan, 2011 23:57
Postitas FW Anton
Seda summuti värvi peab ise ka proovima (jse segamise asemel), paistab tõesti hea välja.
Model Master: Exhaust (metalizer) No. 1406. Lisaks sellele tuleb juurde muretseda ka kinniti: Sealer for metalizer No. 1469.

Postitatud: 19 Jaan, 2011 11:03
Postitas Immelmann
Ahoi!
Leegitorud on küll head, maitsevad mullegi! Mõõtkava on jah salakaval, tahaks igat neeti ja poldipead näha. Aga kui lennuk lae alla läheb, siis saab ilmselt kapotid külge ja kogu mootori detailsus jääb peitu?
Rattad istme külje peal on stabilisaatori seadenurga ja tagatiibade jaoks. Tagatiibade väljalaskmisel kippus lennuki nina alla vajuma. Kui mõlemat ratast koos kerida, trimmis stabikas end samal ajal piisavalt, et seda tendentsi ära hoida. Vähemalt teoorias.
Ootan huviga järge.

Postitatud: 19 Jaan, 2011 12:23
Postitas von manstein
Kasutan jah Sony profi peegelkaamerat ja makro võtete jaoks on vaja teist objektiivi. Aga momendil pole nii rikas, et seda muretseda. Rein Humbroli gunmetalli enam ei tellinud olevat p...sse keeratud ja vana sai mul otsa.
Sel juhul tasuks tõesti kaaluda seebika ostmist. Tänapäeval pakutakse juba alla tuhande kroonise hinnaga. Sobib peresse teiseks kaameraks, on mugav pruukida ja mahub jopetaskusse. Ning maksab murdosa moodsa peegelkaamera vahetusobjektiivi väärtusest.

Selle Humbroli gunmetallikuga on nii, et tuleb nitroga päris vedelaks ajada. Siis tuleb läbi pritsi nagu iga teinegi värv. Plussiks on see, et eenduvaid pindu saab vatitiku või pehme pintsli abil läikima hõõruda.
Ei maksa heituda vaatepildist, mis purki lahti tehes avaneb.
Isiklikult olen kõik oma viimased tööd sellesama värviga kruntinud.

Postitatud: 19 Jaan, 2011 15:44
Postitas FW Anton
Tegelt on seebikas ka olemas aga naine sindrinahk oskas juhtme kuhugile ära kaotada. Kolmandat fotokat nüüd perre küll ostma ei hakka. Ega sel Model masteri gunmetallil häda pole midagi. Võivolla lisan veits metallizerit hulka, peab katsetama.

Postitatud: 19 Jaan, 2011 16:12
Postitas scout22b
...

Postitatud: 19 Jaan, 2011 16:44
Postitas FW Anton
ning nende küljes on siis kõrgustüürid, mille küljes siis on omakorda pisikesed lisatüürid
neid nimetatakse trimmeriteks. Aga Immelmannil on õigus, tagatiibade ehk maanumisklappide allalaskmisel 45 kraadise nurga all lennuki käitumine muutub sedavõrd, et tekib vajadus lennuki stabiliseerimiseks ja selleks need trimmerid ongi kõrgustüüri küljes. samamoodi on trimmerid eleronide küljes, et nende efektiivsust muuta.

Postitatud: 24 Jaan, 2011 1:05
Postitas Panzergrenadier
Igasugute metallikute puhul soovitan Model Masteri metalizer'eid. Head vedelad ja kanged. Palja plastiku külge hakkab julmalt kinni, teise värvikihi või laki peale kandes kipub otse purgist isegi alusvärvi lahti leotama. Tasub tilgakene korki poetada ja paar hetke oodata, siis muutub rahulikumaks.

Aga mootor ise on lahe, meeldib. Samas mulle meenutab see mootori tüüp üldse suurt karpi mille sumpsid küljes. Minu jaoks hakkab see mootor mudelina särama kui ta juba messeri ninas on ja kere paneelid eest ära.

Inglismaal neid muuseumis stendil vaadata oli päris imelik, kuidagi jõuetud tundusid. Kõrval oli lahtilõigatud versioon ka, kus kõik see mõnus sisikond ilusti näha, kohe teine efekt.

Ise mõtlen, et ehk võiks mootori koos motorkanone'ga hoopis välja jätta ja teha talle väike puust alus. Siis saaks tõesti sellises skaalas hulluks minna ja kõik viimsedki kirjakesed külge panna.
Lennuki kerre jääva tühjuse saab ka lihtsalt ära lahendada.

Postitatud: 24 Jaan, 2011 12:06
Postitas FW Anton
Tuginedes netist nähtud fotodele on sel mootoril osa torustiku ikkagi puudu. Eraldi võiks ju ka eksponeerida aga siis võiks mootori mõõtkava veelgi suurem olla, et saaks tõsisemalt detailidesse laskuda.

Postitatud: 29 Jaan, 2011 16:14
Postitas FW Anton
Vahepeal on olnud mõningaid arenguid: kasvatasin mootorile veel vidinaid juurde :lol:

Aga väikse tagasivaatega kokpiti sisu:
Pilt
Pilt

ja edasi küljed:
Pilt
Pilt

telik ja sabaratas: muuseas teliku amort sisaldab vedru ja liigub aga pooli ühendavad hoovad (kiige) polnud konstruitud liikuvana vaid see tuli ikka külge liimida mistõttu pole nendest vedrudest midagi kasu. Piduri toru on mingist ülipehmest kummi taolisest plastikus millel värv ilmselt pikalt ei püsi :x
Pilt
Pilt
Pilt

tiivad: klapid sai asetatud maandumisasendisse ja mõningad üleliigsed augud tuli ühelt poolt teibiga katta ja teiselt poolt pahtlit täis ajada.
Pilt
Pilt

tiib ja kere pooled näevad välja nii:
Pilt

kapotti alumine osa koos õliradiaatoriga:
Pilt

propeller koos kupliga:
Pilt
Pilt
Pilt

Esialgu edasi teha ei saa kuna olulisi vidinaid on puudu. Eks jätkan siis kui rihmad ja piloot on käes aga sellega võib teab kui kaua minna :cry:

Postitatud: 29 Jaan, 2011 19:51
Postitas kalle
Igati hea vaadata, kuda valmib. Väike küss tekib klappide sisemisi pindu vaadates. Kas need ümmargused jäljed pole mitte vormi jäljed, mis ei peaks seal enam olema?
FW Anton kirjutas: Eks jätkan siis kui rihmad ja piloot on käes aga sellega võib teab kui kaua minna :cry:
Rihmade kohal seisab ikka veel, et tellitud. Saatsin härradele Martolasse väikse päringu kah just.

Kk

Postitatud: 29 Jaan, 2011 20:01
Postitas FW Anton
Väike küss tekib klappide sisemisi pindu vaadates. Kas need ümmargused jäljed pole mitte vormi jäljed, mis ei peaks seal enam olema?
Need on valu jäljed tõesti aga need ei jää näha. Foto on tehtud siis kui pealmist poolt veel ei olnud paigaldatud.