2. leht 3-st
Postitatud: 24 Veebr, 2011 9:20
Postitas MartinL
Jah , siiani pole veel ühelgi lennukil olnud dekaalides haakriste kaasas. Stuka karbil on saba risti asemel vaid miski viltune ruut. Eks need Revelli tooted sellised lihtsamad asjad ole , alustamiseks kõlbavad küll.
Panen siia siis veel kirja , et järge ootamas ka Fw 190 , Ju F13 ja ämma kingitud "raskekahurvägi" Bv138.Aga enne selle kokkupanekut katsun siiski harjutada vende pisikeste pudinate kallal.
Postitatud: 24 Veebr, 2011 9:26
Postitas andrusan
Jah , siiani pole veel ühelgi lennukil olnud dekaalides haakriste kaasas
Kullo poest saad osta, alles hiljaaegu Rein mulle näitas.
Postitatud: 27 Veebr, 2011 20:29
Postitas MartinL
Kuna Stukale kamo leiutamine nõuab veidi aega , siis ladusin aja-viiteks veel ühe Junkersi kokku. Et ei oleks üksluine Saksa sõjatehnika , arvarin et võiks teha midagi muud.
Junkers F13 Österreichische Luftverkehrs AG 1923 Austria september 1923

Mudelil oli võimalik teha 4 erinevat varianti. Hetkel valisin vesilennuki , kuid plaanis kindlasti teha ka ratastega variant.
Sai ka väheke haltuurat tehtud . Nimelt avastasin alles lõpus et ka armatuurlauale olid mõeldud dekaalid. Ei hakanud enam lennukit lahti ka lõikama , jäigi ilma kelladeta.
Klaaside paigaldamiseks proovisin seda PVA varianti , toimis küll.
PS Postituse eelvaate vaatamine on kasulik. Alles praegu märkan et tagumise klaasi peale on tekkinud miski käepide , mis ei tohiks mitte seal olla.
PPS Lennuk omgi selline triibuline , mitte pintsli jäljed.
Postitatud: 28 Veebr, 2011 9:16
Postitas Blitzkrieg
Kuidas sa selle 109 E 4 kokpiti peale said ? See on ikka porno selle mudelil. Ei ole nii viletsat veel kohanudki !
Postitatud: 28 Veebr, 2011 9:45
Postitas calico
Eks ikka mida edasi asju tehes avastad edasi ikka et näe seda ja toda oleks pidanud tegema. Olen ka mitmeid kordi peale valmimist avastanud (ja ilmselt tuleb veel) et asi on nii valmis et mõnda detaili parandada ei saa. ilmselt sa lennuki kokpiti seest ei värvinud? välguga tehtud foto puhul torkab natsa silma. Aga see ongi ju areng, eks sa ise ka näed. Ilus lennuk on igatahes. see on veel selle ajastu masin kui juht va tsurka pidi lahtises kabiinis nagu kutsar tuule käes lapendama ja kliendid igavesed pursuid mugavasti kinnises kabiinis Milka shokolaadi lutsutasid.
Postitatud: 28 Veebr, 2011 9:50
Postitas Joss Metsast
Ilus lennuk, austria värvides siis just eriti ohtralt masinaid pole. Minu arust sobib sellele lennukile küll väga hästi.
Aga kus salongikardinad on? Ega siis kundedele saa päikesel silma paista

Postitatud: 28 Veebr, 2011 13:21
Postitas MartinL
Junkersil salong ikka värvitud. Soovi korral leian ehk värvitud salongist pildi ka.
E4-ja kokpiti klaaside vahedele lõikasin plaskitkahvlist parajad ribad , et jääks justkui klaasi raam. Vastasel korral oleks tõesti jäänud pea 1 mm või rohkem vahe sisse.
Postitatud: 28 Veebr, 2011 17:42
Postitas fossiil
Hästi nunnu tundub teine, sihuke väike muksukas... ja päris hästi õnnestunud kah. Aga kas fotoalbum ei võimalda suuremat pilti näidata?
Postitatud: 28 Veebr, 2011 18:31
Postitas MartinL
Kui suuremad pildid panna , paistavad ju vead välja.

Postitatud: 28 Veebr, 2011 19:57
Postitas MartinL
Blitzkrieg kirjutas:Kuidas sa selle 109 E 4 kokpiti peale said ? See on ikka porno selle mudelil. Ei ole nii viletsat veel kohanudki !
Lugesin nüüd uuesti seda postitust. Et siis milline see porno on ? Kas konkreetne mudel või see komplekt üldse? Samas ega ma kõige andekam pole jah

. Aga jah eespool mainisin , kuidas tegin.
Postitatud: 05 Mär, 2011 20:59
Postitas MartinL
Lisaksin veel ka Stuka. Tulemus jäi nagu ta jäi , pole varem sellist kamo teinud . Lasin ka lakiga üle , kinnitada veel vaid tross/traat saba külge.

Pildilt vaadates peaks tuunima veel väljalaske torustikku.
Postitatud: 05 Mär, 2011 21:08
Postitas Hertsog
noh see kamo osa tahab nüüd veel harjutamist. tegelikult ei ole veel hilja pintsalt kätte võtta. aga see on maitse asi. muidu Stuka nagu Stuka ikka. kena ja kandiline

Postitatud: 05 Mär, 2011 22:19
Postitas calico
Stuka kui kuri lind. kamoga jepp, nagu minagi üsna hiljuti, pisut liig paksu värvise pintsliga. proovi tavalise pesukäsna svammiga tupsutada. või lühi-lühikeseks lõigatud pintsliga.
Postitatud: 05 Mär, 2011 23:22
Postitas MartinL
Tavaliselt olen pintseldatud pinna ,olenevalt tulemusest, kas 800 või 2000 vesipaberiga üle käinud. Sealt ka mõningane värvi paksuse ebaühtlus s.t seal kus paberiga olen agaram olnud , paistab plastik välja. Tõenäoliselt võiks miskit hallikat tooni paksult panna alusvärviks , siis peaks jääma ka miski kulunud effekt.
Stuka kamo puhul kasutasin seda nn kontoritatti , lootes et värvil kuivamisest tekkinud kõrgemaid servi ei jää. Tundub siiski , et ühtlase kihi saab siiski vaid pritsiga või siis ilma mitmevärvilist kamo tegemata.
Aga ma veel ei loobu. Järgmisena läheb käiku Fw 190. Vaatab mis käkerdis sellest saab.
Postitatud: 06 Mär, 2011 0:02
Postitas von manstein
Stuka üldilme on tiba kontrastne. Eriti torkavad üldfoonil silma eraldusmärgid. Ja kohustuslikku haakristi sabal pole üldse?
Aga ma veel ei loobu. Järgmisena läheb käiku Fw 190.
Õnneks entusiasmi jagub. Jääme ootele.