2. leht 8-st
Postitatud: 15 Juun, 2006 13:03
Postitas Soobel
Või lihtsalt teha endale sellest niisama lihtsalt üks räme dziip. Näiteks Sierra 2.3liitrise diiselmootoriga.
Postitatud: 15 Juun, 2006 13:55
Postitas valdo
tlpWFG kirjutas:Aga kas on ikka tegu 69-ga?
Uksed tunduvad, vähemalt väljastpoolt, erinema 69-st ja akna kuju on ka teine.

Loomulikult on ta GAZ-69. Ainult et kere ülaosa on isetehtud, mis on seda marki autode korral tavaline (algne presentkatus ka presendist uste ülaosad kippusid lagunema).
Postitatud: 15 Juun, 2006 18:25
Postitas olaf
piltide järgi vaadates selle 69-sa juures päris palju originaali säilinud, isegi originaalne õli peenpuhastus filter küljes, kuigi pornot on seal kõvasti tehtud.
Postitatud: 16 Juun, 2006 0:24
Postitas tlpWFG
Aga oskab keegi järsku öelda, kas tal on metalllraam sees?
Saaks siis lihtsalt sõitva masina, andmetejärgi on tal päris hea läbivus, saaks vajadusel kehvades tingimustes kuskil liikuda.

Postitatud: 16 Juun, 2006 9:31
Postitas valdo
tlpWFG kirjutas:Aga oskab keegi järsku öelda, kas tal on metalllraam sees?
Saaks siis lihtsalt sõitva masina, andmetejärgi on tal päris hea läbivus, saaks vajadusel kehvades tingimustes kuskil liikuda.

Sees?
GAZ-69-l on ikka metallraam ALL, st nagu kõik tõsisemad autod, ei ole tema mitte kandevkerega, vaid ikkagi redelraamiga ning kere kinnitub poltidega raamile.
Postitatud: 16 Juun, 2006 22:23
Postitas tlpWFG
valdo kirjutas:tlpWFG kirjutas:Aga oskab keegi järsku öelda, kas tal on metalllraam sees?
Saaks siis lihtsalt sõitva masina, andmetejärgi on tal päris hea läbivus, saaks vajadusel kehvades tingimustes kuskil liikuda.

Sees?
GAZ-69-l on ikka metallraam ALL, st nagu kõik tõsisemad autod, ei ole tema mitte kandevkerega, vaid ikkagi redelraamiga ning kere kinnitub poltidega raamile.
Sorry, et end valesti väljendasin

, aga sellisel juhul saaks ikkagi hea läbivusega maastikumasina.
Postitatud: 17 Juun, 2006 11:33
Postitas Lemet
Ega vist ei saaks,vähemalt mitte originaalmootoriga,see na lahjavõitu.
Postitatud: 17 Juun, 2006 16:14
Postitas tlpWFG
Lemet kirjutas:Ega vist ei saaks,vähemalt mitte originaalmootoriga,see na lahjavõitu.
Tont seda teab
Kuskilt ma neid läbivuse andmeid lugesin, tundusid minu kandi jaoks üpris sobivad, aga eks näeb, üritan asja siiski oma valdusesse saada.
Veider presentkattega "Ural"
Postitatud: 26 Juul, 2010 11:22
Postitas Tarmo Männard
Tulin mõni aeg tagasi Kabardiini-Balkaariast, mägedest. Seal ju, teadagi, vaikselt muliseb. Meediastki käis läbi pommipanemine Baksani elektrijaama ja turvameeste tapmisest.
Nädalake enne seda oli seal mingi madin kuskil teletornis.
Ja siis nägin külavahel veidrat sõidukit (pildistada kahjuks ei jõudnud ja ega ma hästi julgenud kah).
Nägi välja nagu presentkattega "Ural" Selle ümber askeldasid ninjamaskidega automaaturid, "Kalasnikovid" õieli.
Aga presendis olevate akende sees olid veel omakorda pisikesed, ümmargused aknakesed.
Kui me buss sõitis mööda auto tagaosast selgus, et presendi all paikneb soomus!
Tagaosa oli avatud nagu seesugustel presentkattega autodel ikka. Küljed ja esiosa ja ka kabiin olid aga soomustatud. Present tundus olevat lihtsalt ilustuseks. Ja selleks, et "tavaline" välja näha.
Oskab keegi kommenteerida?
Postitatud: 26 Juul, 2010 11:40
Postitas Lemet
Et siis siuke või...
Siukese tendiga...
Soomuskaitsega Ural 4320...
http://vitalykuzmin.net/?q=node/114
Postitatud: 26 Juul, 2010 13:20
Postitas Kapten Trumm
VF erinevate eriüksuste (sh OMON-i) käsutuses olev soomustatud Ural, kasutatakse põhiliselt Kaukaasia regioonis. Selliseid autosid on näha teles kui toimub mingi "terrorismivastane operatsioon Dagestanis" vms.
Postitatud: 26 Juul, 2010 14:22
Postitas kaur3
Postitatud: 27 Juul, 2010 0:00
Postitas Tarmo Männard
Jajah, seesama. Aga millegipärast on vaja neid maskeerida tavalisteks presentkattega krusadeks...
Tuleb meelde jutt KGB "Volgadest", millele paigutati "Tšaika" mootor ja mida kutsuti "Doganjalkadeks" e "tagaajajateks"
Nendel oli automaatkast.
Aga et keegi aru ei saaks, paigutati nendele ka kolmas nö fantoompedaal.
Siis hakkas rahvas neid tuvastama kahe summuti järgi.
Siis keevitati põhja all väljalasketorud üheks..
Milleks?

Postitatud: 27 Juul, 2010 8:00
Postitas kaur3
Et ei roostetaks?
Postitatud: 27 Juul, 2010 9:47
Postitas Aspelund
Konkreetsel juhul loodetakse võimalike kaugjuhitavate IED'de vastu ennast kindlustada. Et kui mitme kilomeetri kaugusel oodates nähakse krusa tulemas, siis näeks see välja kui tavaline Ural, mitte eriüksusi täis spetsiaalsõiduk.
Samas soomustatud kabiin annab asja ikka suuremalt jaolt ära.
A