2. leht 2-st

Re: Tank lumes...

Postitatud: 04 Sept, 2011 20:09
Postitas _dumbuser_
Esimene video tekitas minus teadmise, et loll on alati loll, isegi tehnika ei päästa. Aga noh selle demomiseks ei pea tankiga kuskile jää peale ronima. Täpselt samasuguseid lollakaid on talve saabudes kõik kohad täis. Ja see kontsentratsioon on seda tihedam mida edevam tillipikendus juhtimiseebleid pidi näppu on sattunud. Pea iga talv olen vähemalt korra ummiku likvideerimiseks kinnijäänud juhti peaaegu sõimanud, et ta oma käru roolist minema läheks. Seejärel jääb ta suu ammuli vahtima, justkui see oleks elu üllatus, aga gaasipedaalil ongi rohkem asendeid kui täitsa all ja täitsa üleval. Eriti uskumatuna tundub neile see, et aparaat sõidabki seal jää peal täpselt sinna kuhu tegelikult on ka vaja.

Re: Tank lumes...

Postitatud: 04 Sept, 2011 23:36
Postitas davidsoniharald
_dumbuser_ kirjutas:Esimene video tekitas minus teadmise, et loll on alati loll, isegi tehnika ei päästa. Aga noh selle demomiseks ei pea tankiga kuskile jää peale ronima. Täpselt samasuguseid lollakaid on talve saabudes kõik kohad täis. Ja see kontsentratsioon on seda tihedam mida edevam tillipikendus juhtimiseebleid pidi näppu on sattunud. Pea iga talv olen vähemalt korra ummiku likvideerimiseks kinnijäänud juhti peaaegu sõimanud, et ta oma käru roolist minema läheks. Seejärel jääb ta suu ammuli vahtima, justkui see oleks elu üllatus, aga gaasipedaalil ongi rohkem asendeid kui täitsa all ja täitsa üleval. Eriti uskumatuna tundub neile see, et aparaat sõidabki seal jää peal täpselt sinna kuhu tegelikult on ka vaja.
Sa olen niiiiiiii tegija....

Re: Tank lumes...

Postitatud: 07 Sept, 2011 0:29
Postitas jackpuuk
davidsonharald, mina küll reeglina nii karme võtteid ei kasuta, kuid vähemalt 50% meie teedel liiklevatest juhtidest pole võimelised oma sõiduvahendiga libeda puhul hakkama saama. :rip:
ST. masina võimed ületavad reeglina omanike võimeid (olgu masin taga-esi-või nelikveoline).

Re: Tank lumes...

Postitatud: 07 Sept, 2011 20:11
Postitas allatah
Aga mis teha? Autokoolides tehakse vaid nii, et inimene saaks kuidagimoodi eksamilt läbi ja muu on suva. Paljud meie autojuhid saavad üldjuhul vaid kuidagimoodi igapäevase liiklemisega hakkama. Anna neile mingi keerulisem ülesanne ette ja ei saada enam miskit aru. Või no vaadake kasvõi sõidukite paiknemist teel... Ma ei hakka rääkima LE järgmisest, sest ühe sirvimisega ei saa ju seadust SELGEKS, aga isegi kõige elementaarsemast ohutusest ei saada aru.
Huh, teenin leiba autojuhina ja sain nüüd ennast natuke välja elada. Sorry offtopicu pärast. Ega ma ise ei arva, et ma mingi eriti hea juht oleks ja libedaga olen tihtilugu ka ise hädas, eks ole osaliselt süüdi ka vähene praktika. Aga iga päev jõuna ikka korduvalt imestada, nähes mida kõike annab roolis korda saata. Kui karjumine aitaks selle vastu võidelda, oleks ma paari tunniga hääletu...

Re: Tank lumes...

Postitatud: 08 Sept, 2011 10:56
Postitas Soobel
Eks lumeoludes ole süüdi kohati ka automaatika. Kas on reaalne, et mingitel Subaru Outbackidel ei saa neid veojõu kontrolle ja asju kinni keerata? Vend oli lumisel põlluveerel hädas: nelivedu küll, aga mingi ratas hakkas libisema, veojõukontroll keeranud gaasi maha ja oligi sees. Ise sõitsin vahepeal automaatkastiga Golfiga, seegi oli talvel kole nikastus: kui libisema hakkas, lappas käigud üles nii et auru tõusis rataste alt, edasitagasi nõksutada ei saa, kuna käiguvahetus võttis aega. Meie tingimusis on igasugune automaatika, mis pole väljalülitatav, saatanast.

Offtopic.

Postitatud: 08 Sept, 2011 14:23
Postitas ivanorav
Kahjuks ESP ja veojöukontroll ka arenevad ja neid ei ole(ei saa) enam vaja välja lülitada.
Oma 2010a. Ford fiesta kraapis ennast lumes,niikaua edasi,kuniks jäi lihtsalt köhu peale rippu.
Kui auto ikka hakkab lumes ennast risti kraavi poole vedama, siis ikkagi ESP sekkub, parem sekkugu, kui kraavis olla!

Re: Tank lumes...

Postitatud: 08 Sept, 2011 20:21
Postitas mx77
Soobel kirjutas:Eks lumeoludes ole süüdi kohati ka automaatika. Kas on reaalne, et mingitel Subaru Outbackidel ei saa neid veojõu kontrolle ja asju kinni keerata? Vend oli lumisel põlluveerel hädas: nelivedu küll, aga mingi ratas hakkas libisema, veojõukontroll keeranud gaasi maha ja oligi sees. Ise sõitsin vahepeal automaatkastiga Golfiga, seegi oli talvel kole nikastus: kui libisema hakkas, lappas käigud üles nii et auru tõusis rataste alt, edasitagasi nõksutada ei saa, kuna käiguvahetus võttis aega. Meie tingimusis on igasugune automaatika, mis pole väljalülitatav, saatanast.
Subarul (vähemalt viimasel mudelil) saab veojõu kindlasti välja lülitada (nupp vasakul aramtuuri otsal suht all) ja elektrooniline difriblokk jääb ikka aktiivseks.