Võimalik. Teisalt on selle üle nii pikalt targutamine ka mõttetu, kuna masin tootmisesse teatavasti ei lähe. Võimalik, et selsamal põhjusel (kandevõime väike)Tiam kirjutas:Samas selle ideemasina aluseks oleva Jeep Wrangler-i kandevõime on ca 550kg. Ning senised Mopari lift-kitid vedrustusele on seda kandevõimet veelgi vähendanud, seega ma ei usu, et siin asjad teisiti on. Kas see napp kandevõime ei muuda seda masinat logistika jaoks juba veidi ebasobivaks?
Üks lahe concept Jeepilt.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10269
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Üks lahe concept Jeepilt.
Viimati muutis Kilo Tango, 17 Apr, 2012 9:15, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44020
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Üks lahe concept Jeepilt.
Igasugu sõjaväe masinate üle arutlemisel ei maksa unustada, et üks jalaväesõdur+varustus+mõtteline osa rühma nännist kaalub ca 200 kilo.
Mitte ilmaasjata pole jao veoauto kandevõime tavaliselt 2 tonni tuuris.
Siit tuletades - pooljao suurune luuremeeskond vajab ca tonnist kandevõimet.
Võib öelda - ega luurele minnakse kahe salvega taskus ja käised üles kääritud.
Samas enamiku ajast ei olda luurel ja seesama masin peab ka nende nänni vedama.
Mitte ilmaasjata pole jao veoauto kandevõime tavaliselt 2 tonni tuuris.
Siit tuletades - pooljao suurune luuremeeskond vajab ca tonnist kandevõimet.
Võib öelda - ega luurele minnakse kahe salvega taskus ja käised üles kääritud.
Samas enamiku ajast ei olda luurel ja seesama masin peab ka nende nänni vedama.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist