See kabiinis olev asjandus, või õigemini sellest veidi kõrgemal asuv käepide on mõeldud maandumisel rataste avariiliseks pidurdamiseks, juhul, kui hüdrosüsteem on vigastatud ja käsipumbast ei piisa rohkemaks, kui maandumisklappide juhtimiseks. Sel juhul lasti pidurisüsteemi suruõhk avariiballoonist, millest jagus, et neli korda pidurit vajutada.
Aga need suured piduriklapid tiibadel - alates C versioonist monteeriti need küll kõikidele masinatele, ent nende kasutamine oli välistatud - klapid olid poltidega kinnisesse asendisse lukustatud. Korra neid küll eksperimendi mõttes prooviti - piloot lõi nad täiskiirusel 17000 jala kõrgusel välja - aga tulemuseks oli see, et mõlemad tiivad ja ka sabatalad lendasid lennuki küljest puhtalt minema.... Piloot lendas ettepoole sellise jõuga, et istme kinnituskohad lennuki põrandas murdusid lahti ning ta lendas pea ees tuuleklaasi - näol olnud hapnikumask neelas suurema jõu ning ta suutis välja ronida ja langevarju avada.
Samas leidsin skeemid, kus on näha, et need A ja B versioonide klapid ei olnudki üldse pöördetüüridega seotud - hoopis kaldtüüridega.
