2. leht 4-st
Postitatud: 04 Veebr, 2009 18:19
Postitas johannes
Sellest rongide armeest käis PBK pealt mingi saade (Umbes 4 aastat tagasi). Kus rong suutis 5 minutiga raketi teele saata ja siis kaduda . Ja seda leidus nii diisel -kui ka elektrirongidel . Rakett paigutati väga sarnasena külmutusvaguniga paistvale vagunile kuid oli ka reisivagunitele välimuselt sarnaseid aluseid . Ja kogu asja mahutamiseks läks vaja ühte vagunit mida sai ükskõik millise veduri taha haakida isegi tsiviil kasutuses olevale reisirongile ,et imbuda vaenlasele lähedale ja anda löök ning kaduda . Üsnagi huvitav oli elektrirongilt startimine et elektritraadid ette ei jääks, lükkas hoovasüsteem traadid kõrvale avati vagunil katus ja rakett startis . Nii palju kui ma oma kehva venekeelega aru sain plaaniti neid süsteeme veel täiustada ja rohkematele rongidele paigutada .
Postitatud: 06 Veebr, 2009 12:48
Postitas Würger 190G
Nii lihtne see ka nüüd polnud, nad pidid tugvedama neid raudteelõike, kus see sostav liikus ja sama kehtis ka sildade kohta ja ühe vaguniga ei saadud küll hakkama, kogu koosseis oli eriline kuigi kaugelt paistis tavaline. Lisaks raketisatrdivagunile olid personali ja nn staabivagunid ja mida veel lisaks.
Postitatud: 06 Veebr, 2009 13:13
Postitas Kilo Tango
Würger 190G kirjutas:Nii lihtne see ka nüüd polnud, nad pidid tugvedama neid raudteelõike, kus see sostav liikus ja sama kehtis ka sildade kohta ja ühe vaguniga ei saadud küll hakkama, kogu koosseis oli eriline kuigi kaugelt paistis tavaline. Lisaks raketisatrdivagunile olid personali ja nn staabivagunid ja mida veel lisaks.
Videos öeldi, et raketivaguni 100-tonnine koormus jaotati kolme vaguni peale laiali. Kõlab uskumatult aga teoorias võimalik.
Postitatud: 06 Veebr, 2009 20:48
Postitas Pärtel
aga kuskohas see Sverdlovski rdtjaama õnnetus juhtus? ise olin 1989 - 1990 sama linna külje all, jaamas nimega Kolzevovo (umb 10 km linnast eemal, lennujaama suunas)?
Re: Missile train
Postitatud: 30 Okt, 2011 17:50
Postitas Peeeter
Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 27 Dets, 2012 14:02
Postitas Laiakas

Raketikompleks "Молодец"
2020 aasta on see nummer, kui Venemaa raudteedel kulgevad teadmata marsuutidel taas raketikompleksid. Esialgu küll katseeksemplaridena. Konstruktorbüroodes juba joonestatakse hoolega ja koma teist olevat ka katsetamiseks mutritega kokku keeratud.
2005. aastani oli Venemaa relvastuses 12 raudteel ringi sõitvat raketikompleksi 15П961 "Молодец" 36-e stardiseadeldisega, mis suutsid pahalaste poole lasta ballistilisi rakette РТ-23 УТТХ. Kokku moodustati nendest kolm diviisi: Kostromaa oblasti 10. raketidiviis, 52. Permi krai raketidiviis ja 36. Krasnojarski krai raketidiviis. Neid kavalaid apastraate hakati valmis nuputama juba 1969. aastal, relvastusse võeti esimene selline rong 1987.
1993. aastal sõlmis onu Jeltsin aga USA-ga strateegiliste ründerelvade piiramise lepingu, mille järgi piirati rongide tegevusmarsuute ja 2003. aastaks pidid kõik kompleksid olema relvastusest maha võetud. Vaatamata sellele, et Venemaa 2002. aastal lepingust taganes, pandi rongid 2005 seisma ja relvastus demonteeriti. Raketivägedesse toodi nende asemele ratastel Topol-M´id. Kuna praegu Venemaa ja USA vahel kehtiv strateegiliste ründerelvade piiramise lepingus pole sõnagi raudteevägedest siis otsustati asi üles reanimeerida.
Omaaegsed ballistilised raketid РТ-23 УТТХ suutsid märkki tabada 10 000 km kaugusel. Iga rakett tassis endaga kaasas kümmet isesihtuvat lõhkepead võimsusega 400 kilotonni. Raketi pikkus oli 22,6 meetrit ja diameeter 2,4 meetrit.
Süsteem koosnes kolmest kuni viiest diiselvedurist ДМ62, venekeste juhtimis- ja arvutusvõimsused olid topitud seitsmesse vagunisse, siis oli veel tsistern kütuse ja määrdeainetega ja kolm laskeseadeldist. Kuna väliselt meenutab kogu kupatus tavalisi külmutus-, posti- ja reisivaguneid, siis on varsti kurjade imperialistide luuresateliitidel objektiivid tööd täis

Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 27 Dets, 2012 16:02
Postitas Kapten Trumm
Selline rong, eriti kui neid armastatakse hoida kuskil kaubarongidega samas piirkonnas (avastamise vastu) toob kaasa riski, et vastane külvab kahtlase piirkonna lihtsalt lõhkepeadega üle ja kadu neile, kes ette jäävad (nt mõnele linnale).
Täpselt sama käib ka igasugu linnalähedaste strateegiliste objektide kohta (nt meil ENSV ajal Tartu lennuväli). Lisaks on rünnataval keeruline otsustada, kas vastane piirdub "counterforce" löökidega (seda faasi õnnestub ehk kontrollida) või on üle läinud "countervalue" ehk linnade ja majanduslike sihtmärkide peale. Üks vale tabamus ja vastane saab väga valesti aru - ja siis dzinni pudelisse ei topi enam.
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 27 Dets, 2012 17:14
Postitas allatah
Tuleb piirivalvet tõhustada, et mõne purjus rööpaseadja tõttu me sellist asja enda hoovile ei saaks. Kuigi samas kui ta tuleks, siis oleks see vist nii salajane asi, et venelane ei julgeks seda isegi hakata tagasi küsima.
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 27 Dets, 2012 18:00
Postitas piirivalvur
Aga kui sellisesse purjus või "purjus" rööpaseadjasse investeerida...
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 27 Dets, 2012 19:35
Postitas allatah
No vot. Pole need rongid midagi nii hirmasad ja võitmatud. Lahendusi tuleb nagu Vändrast saelaudu. Ja kui juba meiesugused paganad selliste lahenduste peale tulevad, siis mis suurejoonelised ideed veel kõrgeltharitud USA luure kindralite peas liiguvad?
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 28 Dets, 2012 10:00
Postitas Kapten Trumm
Igale käigule on olemas vastukäik. Vahe on lihtsalt teostatavuses.
Selliste mobiilsete rakettide kasutamise vastane käik USA poolt võib olla "tempo üles tõmbamine" ehk siis kiire ja ennetav löök nende baseerumisrajoonide pihta enne kui masinad jõuavad maastikule laiali sõita. Tegelikult puudub ju vajadus igat masinat eraldi tabada, kui kasutatakse mingeid 350kt suurusega lõhkepäid, siis sellise lõhkemisel tekkiv "tuul" puhub sellistel asjadel rattad püsti ka 2-3 km epitsentrist. Lennukitega on isegi keerulisem, mingi 15 minutiga läbib ka aeglane B-52 arvestatava vahemaa ja tema baasi lähiümbruse pommitamine ei tee sellele enam midagi.
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 28 Dets, 2012 10:25
Postitas Laiakas
No tegelt arvestades venemaa raudteevõrgu suurust siis on kaunis raske ära mõistada, kuhu kurat mingi koosseis kärutab. Järsku kuhugi Uuralitesse, Siberisse, Vladivastokki, Kaspia mere äärde, Baltikumi servale... Ja mida rohkem neid on seda raskem jälgida. Ärme unustame, et Venemaa raudteed pole selline uinunud kaunitar nagu Eesti Raudtee, kus hea kui päevas mõnda kaubarongi näed. Olen BAM-i ääres olnud. Seal lasevad iga 15 minti tagant ikka räigete pikkustega koosseisud. Ja nende rongide ja raudteede pudru ja kapsa sisse on suht lihtne visuaalselt neid stardikomplekse ära peita. Kui muidugi mingi kiirgusfooni järgi ei avastata.
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 28 Dets, 2012 10:57
Postitas Poti soldat
Venemaa oludesse on sellised rongid suht ideaalselt sobivad. Selleks et olla kindel et said kõik kätte tuleks sõna otseses mõttes igale depoole, raudteetunnelile ja muidu ringi sõitvale rongile tuumakas visata. Lisaks muidugi hind, täitsa huvitav mitu sellist rongi näiteks ühe tuumaallveelaeva asemel saaks, ilmselt ikka üsna soliidse koguse.
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 28 Dets, 2012 11:23
Postitas Kapten Trumm
Ameeriklased miskipärast rongidega väga ei jamanud, rohkem ikka allveelaevadega.
Re: Venekeste raudteedel hakkavad taas vurama "tuumarongid"
Postitatud: 28 Dets, 2012 11:39
Postitas Pärtel
endalgi on olnud "au" viibida ühes sellises vagunis. toimus see 1990-ndal ja kohaks Sverdlovski (nüüd Jekaterinburg) külje all ühes harujaamas (sõjaväeosas). väliselt oli tegemist postivagunitega (2 tükki). see olid relsid ja eraldi kamber valvemeeskonna jaoks.