2. leht 2-st
Re: Külgkorviga mootorrattad sõjaväe kasutuses
Postitatud: 19 Apr, 2015 23:17
Postitas isakene
Jebaaat...!!!

Mis neil on külgkorv kullast või??
Võrdluseks BMW R1200GS ehk kaasaegne 1,2 liitrise boksermootoriga enduro maksab United Motorsi esinduses vaid paar tuhat euri rohkem. Erinevus on aga mäekõrgune, nagu uuel BMW autol ja Lada 2105-l.
http://www.unitedmotors.ee/bmw-motorrad ... /r-1200-gs
Re: Külgkorviga mootorrattad sõjaväe kasutuses
Postitatud: 20 Apr, 2015 8:35
Postitas Aspelund
Ega need rattad polegi tegelikult meie jaoks. Uued Uralid lähevad 95 protsendi ulatuses USA-sse ja seal on neil väike, aga kindel austajaskond. Eelkõige just tänu oma kaudsetele BMW juurtele, korviveole ja arhailisele konstruktsioonile. Üldjuhul on ostjatel juba bemmid ja muud elukad olemas, seega võetakse kõrvale midagi aeglast ja omapärast. Maksujõuetud sealsed Urali kliendid ei ole...
Mis hinda puutub, siis neis uutes Uralides on päris palju välismaiseid osi, Brembo pidurid, Keihini karburaatorid jne. See mõjutab juba hinda.
See, et meie saime omal ajal uusi emmilisi osta kopikate eest, oli ajaloo kulgemisest tingitud hälve.
A.
Re: Külgkorviga mootorrattad sõjaväe kasutuses
Postitatud: 22 Apr, 2015 19:27
Postitas Troll
Huvitav, kas BMW või mõni teine lääne tootja pakub nüüdisajal ka külgkorviga variante? Pole nagu silma jäänud.
Re: Külgkorviga mootorrattad sõjaväe kasutuses
Postitatud: 22 Apr, 2015 19:31
Postitas Smith
Mootorratta tootjad minu teada eriti ei tee, lääne omad siis.
Küll on erinevad firmad, mis toodavad lääne tsiklitele külgkorve.
http://www.merlinsidecars.co.uk/gallery.htm
Re: Külgkorviga mootorrattad sõjaväe kasutuses
Postitatud: 22 Apr, 2015 22:18
Postitas EOD
Ma siis üks viimaste mohikaanlaste hulgast.
Sai uue riigikorra algusaastatel sai ostetud vana riigikorra lõpuaastatel toodetud IMZ "Ural". Korv oli veidi mõlkida saanud, kuid soolorattaga sõitsin aastaid.
Üldiselt - koostekvaliteedilt täielik saast. Kõik keevitusõmblused tuli üle keevitada, et peaksid. Elektrisüsteem vahetada (vana küll alles).
Katsetasin 1:1 neljanda käiguga käigukasti - kolmandaga on pöörded linnas liiga üleval, kuid neljandaga ei jõua vedada. Surnud lahendus.
"Kiiret" tagasillareduktorit pole veel jõudnud proovida - laiskus kallal.

Soolorattale vast sobiks, kuigi spido paneb valetama.
Aga mingi "Side by side - right way to ride" tunne on korviga sõites küll.

Re: Külgkorviga mootorrattad sõjaväe kasutuses
Postitatud: 17 Sept, 2020 9:27
Postitas Svejk