2. leht 2-st
Postitatud: 26 Apr, 2006 19:12
Postitas Maximus
Tehnika arengult oldi ikka teistest peajagu üle,mida messer hästi tõestab arvestades sakslaste võimalusi,kus materjali ei olnud õieti kuskilt võtta siis.....................
video
Postitatud: 26 Juun, 2006 21:02
Postitas r2r
Ilus video - 4ja pool minutit. Me-262 Berliinis, ILA2006. Hea heli.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0100890480
Postitatud: 26 Juun, 2006 22:27
Postitas Soobel
On ikka masin! Esimese hetkega mõtlesin, et mootorid on liba, aga tundus, et kohati kostis ikka seda 8000rpm omast jorinat (nagu An72).
Huvitav, kas see on üks neist lennukitest, mille Saksamaa ise tegi mingi aastapäeva õhusõu tarbeks või ameerika replika? Originaalmesserile nüüd vaevalt tuli torusse aeti.
Igatahes hääle järgi otsustades tundus olevat vingem riist kui see tsehhi treeningvilepill.
Absoluutne hitt oleks, kui keegi hull Go229 replika teeks. Vot selle nägemine võtaks vee silma.
Postitatud: 26 Juun, 2006 22:57
Postitas FW Anton
Postitatud: 27 Juun, 2006 8:19
Postitas ennww
Ja pikemalt lugeda saab siit:
http://www.stormbirds.com/project/index.html
Mootoritest niipalju (samalt lehelt) , et originaal-JUMO004üsna ilmselt võtta ju pole, ning ülaltoodud lehe andmetel on peal GE J-85/ CJ-610 mootorid. Kergemad ja võimsamad.
Postitatud: 27 Juun, 2006 8:26
Postitas ennww
Soobel kirjutas:
Absoluutne hitt oleks, kui keegi hull Go229 replika teeks. Vot selle nägemine võtaks vee silma.
Seal ülalmainitud saidil Q&A osas oli küsimus Arado AR234 võimaliku replika suhtes. Messeri autorid olid ses suhtes üsna skeptilised. Konkreetsed masinad (seeria 5 tk) olid võimalikud ka tänu sellele, et üks originaal oli lammutamiseks ja mõõduvõtmiseks.
Vähesed säilinud Aradod on aga kõik muuseumides, kust neid lammutamiseks ei anta.
Postitatud: 27 Juun, 2006 8:28
Postitas Würger 190G
Hale ikka see sakslaste haakristi kartus. Võiks lennukit esitada täistunnustega. Soomlastel ei tekitanud see isegi Kekkose ja NSVL aegadel.
Postitatud: 27 Juun, 2006 11:27
Postitas Soobel
Kas Aradot üldse alles on? Mina olen kohanud vaid piltidelt juppi keret ja poolikut mootorit. Go229 on jälle kindlasti alles ja restaureerimise ootel.
Ja milleks neid tühjasid üldse lammutada? Kas tehasejooniste järgi ei saa nagu FW190Neubau tehti? Või pole joonised säilinud? (Minu teada vennad hortenid peitsid Go229 joonised kuhugi kaevandusse, ent pärast tõid ikka lagedale - äkki on säilinud?)
Postitatud: 27 Juun, 2006 12:20
Postitas ennww
Soobel kirjutas:Kas Aradot üldse alles on? Mina olen kohanud vaid piltidelt juppi keret ja poolikut mootorit. Go229 on jälle kindlasti alles ja restaureerimise ootel.
Ainuke säilinud eksemplar väidetavalt USA lennunduse ja kosmonautika muuseumis (vaba tõlge)
http://www.davidpride.com/Aviation/NASM_124.htm
Seal on pilte veel ....
Soobel kirjutas:Ja milleks neid tühjasid üldse lammutada? Kas tehasejooniste järgi ei saa nagu FW190Neubau tehti? Või pole joonised säilinud? (Minu teada vennad hortenid peitsid Go229 joonised kuhugi kaevandusse, ent pärast tõid ikka lagedale - äkki on säilinud?)
Juhulkui on joonised säilinud.Ma lähtusin ameeriklaste jutust, kes Me-262 ehitasid...
"What made the Me 262 project possible was the availability of an original, un-restored example for teardown and duplication. This was truly the key to the entire effort. Surviving Me 262s are rare indeed, but the Arado 234 is far rarer …
It is exceedingly difficult to construct an airplane from technical drawings alone and, in the case of the German jets, these are incomplete at best. "
Mina ei ole lennukiehitaja, seega kaldun praktikuid uskuma
Postitatud: 20 Jaan, 2007 17:33
Postitas Soobel