Helikopterid

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
MG72
Liige
Postitusi: 1107
Liitunud: 30 Jaan, 2007 18:11
Kontakt:

Postitus Postitas MG72 »

Üks peaks kindlasti minema uude loodavasse muuseumi.
nokkloom
Liige
Postitusi: 251
Liitunud: 03 Nov, 2008 20:38
Kontakt:

Postitus Postitas nokkloom »

Tartu lennumuuseumi?
MG72
Liige
Postitusi: 1107
Liitunud: 30 Jaan, 2007 18:11
Kontakt:

Postitus Postitas MG72 »

Soomes - Utti.
Samas on ka pronksist kotkas, mis püstitatud Soome langenud lendurite mälestuseks(Eesti kingitud).
Kuna olin üritusest üsna väsinud siis lasin osa jutust kõrvust mööda.
Igal juhul sealne muuseumi eestvedaja kes tegelenud kogu elu MI-8 tehnilise poolega (nimi ei meenu - käinud meil Ämariski koolitamas)rääkis, et plaanis ka kopterite pool sinna luua.
Püüan siia mõne pildi lisada lähiajal sellest kohast.
Motronicus
Liige
Postitusi: 341
Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
Kontakt:

Postitus Postitas Motronicus »

Üks sealpoolne nägemus asjast:
http://www.gazeta.ru/business/2010/06/08/3381583.shtml

Kompleksile lisatav tehisintellekt on ilmselt samuti "analooge seni mitteomav", kuna audioliides peab olema oluliselt keerulisem, kui lääne analoogidel. Lihtsal info, mida normaaloludes liigitataks müraks, omab antud juhul sisulist infot. :)
Per aspera ad astra!
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Postitus Postitas vanahalb »

Keski kirjutas kunagi siinsamas foorumis, et helikopteril on maksimumkiirus, millest kiiremini ta ei saa isegi teoreetiliselt lennata. Sest õhus ei hoia teda tiivad vaid labad, mis liiguvad sõidusuunas ja vastassuunas. Võimalik, et mäletan valesti ja kas 800 km/t ikka mahub neisse teoreetilistesse piiridesse.
(Motronicus pandud lingil on 800-st saanud 450-500)
Kasutaja avatar
Hydrazine
Liige
Postitusi: 1182
Liitunud: 17 Mär, 2008 11:12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Hydrazine »

Sest õhus ei hoia teda tiivad vaid labad, mis liiguvad sõidusuunas ja vastassuunas.
Rootori labad on sisuliselt pöörlevad tiivad.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

vanahalb kirjutas:Keski kirjutas kunagi siinsamas foorumis, et helikopteril on maksimumkiirus, millest kiiremini ta ei saa isegi teoreetiliselt lennata. Sest õhus ei hoia teda tiivad vaid labad, mis liiguvad sõidusuunas ja vastassuunas. Võimalik, et mäletan valesti ja kas 800 km/t ikka mahub neisse teoreetilistesse piiridesse.
(Motronicus pandud lingil on 800-st saanud 450-500)
Ei mahu. V.a. juhul kui ehitatakse ülehelikiirusel lendavate labadega rootor. Mis on totaalselt irratsionaalne lahendus.

Ma lugesin neid tingimusi ja nende kohaselt on tulemuseks mingi Osprey sarnane tiltrotor. Teisit ei ole see võimalik.
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2292
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Või siis ehitada midagi sarnast ulmefilmist "7.day" või mis see oli, kus Schwartzenegger klooniti. Seal olid kopteritel latakad labad, mis teatud kiirusel kokku pakiti ja tiibade asendisse seati ja lennuaparaat pani horisontaalsete käigumootoritega edasi. Ei kujuta vaid ette, kuidas seda kupatust ühe mootoriga käitada, sest kopterireziimis oleks kuidagi narr miskeid käigumootoreid tassida ja üle heli litsudes vea miskit rootorimootori kobakat niisama kaasas?

Tupiktee ikka, ma arvan, paigaltstardiga masinate tee läheb ikka seal Harrieride pool...
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10218
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

Soobel kirjutas:Või siis ehitada midagi sarnast ulmefilmist "7.day" või mis see oli, kus Schwartzenegger klooniti. Seal olid kopteritel latakad labad, mis teatud kiirusel kokku pakiti ja tiibade asendisse seati ja lennuaparaat pani horisontaalsete käigumootoritega edasi. Ei kujuta vaid ette, kuidas seda kupatust ühe mootoriga käitada, sest kopterireziimis oleks kuidagi narr miskeid käigumootoreid tassida ja üle heli litsudes vea miskit rootorimootori kobakat niisama kaasas?

Tupiktee ikka, ma arvan, paigaltstardiga masinate tee läheb ikka seal Harrieride pool...
Kõik sellised labade kokku pakkimise lahendused on mõttetult keerulised ja ülikallid. Samuti on need altid vigadele. Tõsi, ülehelikiirus ei ole ambitsiooniks, kuid nii või teisiti see praktikas ei toimi.
Kasutaja avatar
man21
Liige
Postitusi: 822
Liitunud: 01 Juun, 2005 13:34
Kontakt:

Postitus Postitas man21 »

See kopter on järjekordne moskoviitide muinasjutt.
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Siis veidi lugemist sellest asjast.
http://www.lenta.ru/articles/2010/06/09/helicopter/
Põhimõtteliselt on lugupeetud kaasfoorumlasel Man 21 õigus, paistab, et suur osa sest vahust tuleb folkloristika valdkonda kanda. Oma tavapärases headuses. Kui 2008 anti teada, et juba toimuvad katsed aerodünaamilises tunnelis ning et "kohe-kohe...", siis 2010 aastal on selge, et...
Позже, а именно 7 июня 2010 года, стало понятно, что даже предпроектные исследования по теме "вертолет пятого поколения" начаты не были. Во всяком случае, такой вывод можно сделать из слов генерального конструктора и первого заместителя исполнительного директора ОКБ "Миля" Алексея Самусенко.
Ja et...
По словам Самусенко, работы по созданию боевого вертолета нового поколения начнутся только в 2011 году, причем гарантии этого пока нет. Речь идет о проведении научно-исследовательских работ и формировании рекомендаций для новых боевых вертолетов. Только после этого может быть принято решение о начале создания первых прототипов. Сколько времени уйдет на все про все, пока неизвестно
Perspektiivi panevad artikli autorid ise kenasti paika...
Учитывая, сколько по времени ведутся разработки в России, новый вертолет можно будет увидеть вживую только лет через десять, и то только в том случае, если придет финансирование, а государство будет крайне заинтересовано в получении такой машины. Впрочем, в ПАК ФА Россия тоже заинтересована, однако проект разрабатывается с 1980-х годов, а первый прототип самолета полетел только в январе 2010 года.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
urmas
Liige
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Mär, 2007 15:15
Asukoht: Riihimäki, Soome
Kontakt:

Postitus Postitas urmas »

Soobel kirjutas:Või siis ehitada midagi sarnast ulmefilmist "7.day" või mis see oli, kus Schwartzenegger klooniti. Seal olid kopteritel latakad labad, mis teatud kiirusel kokku pakiti ja tiibade asendisse seati ja lennuaparaat pani horisontaalsete käigumootoritega edasi. Ei kujuta vaid ette, kuidas seda kupatust ühe mootoriga käitada, sest kopterireziimis oleks kuidagi narr miskeid käigumootoreid tassida ja üle heli litsudes vea miskit rootorimootori kobakat niisama kaasas?

Tupiktee ikka, ma arvan, paigaltstardiga masinate tee läheb ikka seal Harrieride pool...
Sikorsky katsetas selliseid asju:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_S-72
olgem inimesed mitte lambad
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Veel midagi perspektiivset...tõstejõudu kolmkümmend protsenti juurde, müra viiskümmend vähemaks. Vibratsiooni kogunist 90 protsenti võrreldes klassikalise süsteemiga vähemaks.

http://aviationweek.com/aw/generic/stor ... tor%20Demo
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
man21
Liige
Postitusi: 822
Liitunud: 01 Juun, 2005 13:34
Kontakt:

Postitus Postitas man21 »

Noh, selline asjandus, mis koperdaja ja lennuki vahepealset on ju täitsa olemas.

http://www.youtube.com/watch?v=VDx8arFzCn0

Mida need moskoviidid siis nii väga uut loovad? Sellist bullshit´ti võib mõnele Kostroma külaenalikule ajada.
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Uued 220 miljoni kroonised kopterid streigivad
Hiljuti Eestisse ostetud Itaalia-Suurbritannia ühisfirma Agusta-Westland kahel üle 220 miljoni krooni maksval kopteril esineb pidevalt väiksemaid vigu ehk uue toote nn lastehaigusi, mis on ka itaallastele endale uudiseks. Ühel ostetud kopteritest lendas alguses klaas eest, kuid ei ole teada, miks. Esineb ka stabilisaatorite murenemist, näitude valesti näitamisi ja palju muid vigu.

Lennusalga juht Allan Oksmann ütleb, et kuigi varuosad korvatakse garantii korras, on töö-, saate- ja ajakulud väga suured. “Kõige kriitilisem ongi aeg, mis kulub varuosade tarnele ja rikete kõrvaldamisele,” väidab Oksmann.

“Kui mõlemad kopterid on hoolduses, pole meil valmisolekut väljakutseks. Õnneks siiani ei ole veel juhtunud, et väljakutsele poleks saanud tehniliste probleemide tõttu reageerida, kuid patrullimised ja treeninglennud on olnud tugevasti häiritud.”

Olukord peaks paranema, kui aasta lõpus saabub Eestisse kolmas sama tüüpi kopter. Hetkel on üks kopter korras ja teine neljanädalases hoolduses, kus lisaks plaanilistele töödele vahetatakse välja ka korrosiooniga kahjustatud poldipesad.
http://www.ekspress.ee/news/paevauudise ... d=31721725

Nii et soomlaste MI-8, juhul, kui need mingi odava raha eest saadaks, võiks ehk asjaks olla küll. Vähemalt ilma lastehaigusteta ja teada riistapuud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline