Helikopterid
Soomes - Utti.
Samas on ka pronksist kotkas, mis püstitatud Soome langenud lendurite mälestuseks(Eesti kingitud).
Kuna olin üritusest üsna väsinud siis lasin osa jutust kõrvust mööda.
Igal juhul sealne muuseumi eestvedaja kes tegelenud kogu elu MI-8 tehnilise poolega (nimi ei meenu - käinud meil Ämariski koolitamas)rääkis, et plaanis ka kopterite pool sinna luua.
Püüan siia mõne pildi lisada lähiajal sellest kohast.
Samas on ka pronksist kotkas, mis püstitatud Soome langenud lendurite mälestuseks(Eesti kingitud).
Kuna olin üritusest üsna väsinud siis lasin osa jutust kõrvust mööda.
Igal juhul sealne muuseumi eestvedaja kes tegelenud kogu elu MI-8 tehnilise poolega (nimi ei meenu - käinud meil Ämariski koolitamas)rääkis, et plaanis ka kopterite pool sinna luua.
Püüan siia mõne pildi lisada lähiajal sellest kohast.
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Üks sealpoolne nägemus asjast:
http://www.gazeta.ru/business/2010/06/08/3381583.shtml
Kompleksile lisatav tehisintellekt on ilmselt samuti "analooge seni mitteomav", kuna audioliides peab olema oluliselt keerulisem, kui lääne analoogidel. Lihtsal info, mida normaaloludes liigitataks müraks, omab antud juhul sisulist infot.
http://www.gazeta.ru/business/2010/06/08/3381583.shtml
Kompleksile lisatav tehisintellekt on ilmselt samuti "analooge seni mitteomav", kuna audioliides peab olema oluliselt keerulisem, kui lääne analoogidel. Lihtsal info, mida normaaloludes liigitataks müraks, omab antud juhul sisulist infot.

Per aspera ad astra!
Keski kirjutas kunagi siinsamas foorumis, et helikopteril on maksimumkiirus, millest kiiremini ta ei saa isegi teoreetiliselt lennata. Sest õhus ei hoia teda tiivad vaid labad, mis liiguvad sõidusuunas ja vastassuunas. Võimalik, et mäletan valesti ja kas 800 km/t ikka mahub neisse teoreetilistesse piiridesse.
(Motronicus pandud lingil on 800-st saanud 450-500)
(Motronicus pandud lingil on 800-st saanud 450-500)
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Ei mahu. V.a. juhul kui ehitatakse ülehelikiirusel lendavate labadega rootor. Mis on totaalselt irratsionaalne lahendus.vanahalb kirjutas:Keski kirjutas kunagi siinsamas foorumis, et helikopteril on maksimumkiirus, millest kiiremini ta ei saa isegi teoreetiliselt lennata. Sest õhus ei hoia teda tiivad vaid labad, mis liiguvad sõidusuunas ja vastassuunas. Võimalik, et mäletan valesti ja kas 800 km/t ikka mahub neisse teoreetilistesse piiridesse.
(Motronicus pandud lingil on 800-st saanud 450-500)
Ma lugesin neid tingimusi ja nende kohaselt on tulemuseks mingi Osprey sarnane tiltrotor. Teisit ei ole see võimalik.
Või siis ehitada midagi sarnast ulmefilmist "7.day" või mis see oli, kus Schwartzenegger klooniti. Seal olid kopteritel latakad labad, mis teatud kiirusel kokku pakiti ja tiibade asendisse seati ja lennuaparaat pani horisontaalsete käigumootoritega edasi. Ei kujuta vaid ette, kuidas seda kupatust ühe mootoriga käitada, sest kopterireziimis oleks kuidagi narr miskeid käigumootoreid tassida ja üle heli litsudes vea miskit rootorimootori kobakat niisama kaasas?
Tupiktee ikka, ma arvan, paigaltstardiga masinate tee läheb ikka seal Harrieride pool...
Tupiktee ikka, ma arvan, paigaltstardiga masinate tee läheb ikka seal Harrieride pool...
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Kõik sellised labade kokku pakkimise lahendused on mõttetult keerulised ja ülikallid. Samuti on need altid vigadele. Tõsi, ülehelikiirus ei ole ambitsiooniks, kuid nii või teisiti see praktikas ei toimi.Soobel kirjutas:Või siis ehitada midagi sarnast ulmefilmist "7.day" või mis see oli, kus Schwartzenegger klooniti. Seal olid kopteritel latakad labad, mis teatud kiirusel kokku pakiti ja tiibade asendisse seati ja lennuaparaat pani horisontaalsete käigumootoritega edasi. Ei kujuta vaid ette, kuidas seda kupatust ühe mootoriga käitada, sest kopterireziimis oleks kuidagi narr miskeid käigumootoreid tassida ja üle heli litsudes vea miskit rootorimootori kobakat niisama kaasas?
Tupiktee ikka, ma arvan, paigaltstardiga masinate tee läheb ikka seal Harrieride pool...
Siis veidi lugemist sellest asjast.
http://www.lenta.ru/articles/2010/06/09/helicopter/
Põhimõtteliselt on lugupeetud kaasfoorumlasel Man 21 õigus, paistab, et suur osa sest vahust tuleb folkloristika valdkonda kanda. Oma tavapärases headuses. Kui 2008 anti teada, et juba toimuvad katsed aerodünaamilises tunnelis ning et "kohe-kohe...", siis 2010 aastal on selge, et...
http://www.lenta.ru/articles/2010/06/09/helicopter/
Põhimõtteliselt on lugupeetud kaasfoorumlasel Man 21 õigus, paistab, et suur osa sest vahust tuleb folkloristika valdkonda kanda. Oma tavapärases headuses. Kui 2008 anti teada, et juba toimuvad katsed aerodünaamilises tunnelis ning et "kohe-kohe...", siis 2010 aastal on selge, et...
Ja et...Позже, а именно 7 июня 2010 года, стало понятно, что даже предпроектные исследования по теме "вертолет пятого поколения" начаты не были. Во всяком случае, такой вывод можно сделать из слов генерального конструктора и первого заместителя исполнительного директора ОКБ "Миля" Алексея Самусенко.
Perspektiivi panevad artikli autorid ise kenasti paika...По словам Самусенко, работы по созданию боевого вертолета нового поколения начнутся только в 2011 году, причем гарантии этого пока нет. Речь идет о проведении научно-исследовательских работ и формировании рекомендаций для новых боевых вертолетов. Только после этого может быть принято решение о начале создания первых прототипов. Сколько времени уйдет на все про все, пока неизвестно
Учитывая, сколько по времени ведутся разработки в России, новый вертолет можно будет увидеть вживую только лет через десять, и то только в том случае, если придет финансирование, а государство будет крайне заинтересовано в получении такой машины. Впрочем, в ПАК ФА Россия тоже заинтересована, однако проект разрабатывается с 1980-х годов, а первый прототип самолета полетел только в январе 2010 года.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Sikorsky katsetas selliseid asju:Soobel kirjutas:Või siis ehitada midagi sarnast ulmefilmist "7.day" või mis see oli, kus Schwartzenegger klooniti. Seal olid kopteritel latakad labad, mis teatud kiirusel kokku pakiti ja tiibade asendisse seati ja lennuaparaat pani horisontaalsete käigumootoritega edasi. Ei kujuta vaid ette, kuidas seda kupatust ühe mootoriga käitada, sest kopterireziimis oleks kuidagi narr miskeid käigumootoreid tassida ja üle heli litsudes vea miskit rootorimootori kobakat niisama kaasas?
Tupiktee ikka, ma arvan, paigaltstardiga masinate tee läheb ikka seal Harrieride pool...
http://en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_S-72
olgem inimesed mitte lambad
Veel midagi perspektiivset...tõstejõudu kolmkümmend protsenti juurde, müra viiskümmend vähemaks. Vibratsiooni kogunist 90 protsenti võrreldes klassikalise süsteemiga vähemaks.
http://aviationweek.com/aw/generic/stor ... tor%20Demo
http://aviationweek.com/aw/generic/stor ... tor%20Demo
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Noh, selline asjandus, mis koperdaja ja lennuki vahepealset on ju täitsa olemas.
http://www.youtube.com/watch?v=VDx8arFzCn0
Mida need moskoviidid siis nii väga uut loovad? Sellist bullshit´ti võib mõnele Kostroma külaenalikule ajada.
http://www.youtube.com/watch?v=VDx8arFzCn0
Mida need moskoviidid siis nii väga uut loovad? Sellist bullshit´ti võib mõnele Kostroma külaenalikule ajada.
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
Uued 220 miljoni kroonised kopterid streigivad
Nii et soomlaste MI-8, juhul, kui need mingi odava raha eest saadaks, võiks ehk asjaks olla küll. Vähemalt ilma lastehaigusteta ja teada riistapuud.
http://www.ekspress.ee/news/paevauudise ... d=31721725Hiljuti Eestisse ostetud Itaalia-Suurbritannia ühisfirma Agusta-Westland kahel üle 220 miljoni krooni maksval kopteril esineb pidevalt väiksemaid vigu ehk uue toote nn lastehaigusi, mis on ka itaallastele endale uudiseks. Ühel ostetud kopteritest lendas alguses klaas eest, kuid ei ole teada, miks. Esineb ka stabilisaatorite murenemist, näitude valesti näitamisi ja palju muid vigu.
Lennusalga juht Allan Oksmann ütleb, et kuigi varuosad korvatakse garantii korras, on töö-, saate- ja ajakulud väga suured. “Kõige kriitilisem ongi aeg, mis kulub varuosade tarnele ja rikete kõrvaldamisele,” väidab Oksmann.
“Kui mõlemad kopterid on hoolduses, pole meil valmisolekut väljakutseks. Õnneks siiani ei ole veel juhtunud, et väljakutsele poleks saanud tehniliste probleemide tõttu reageerida, kuid patrullimised ja treeninglennud on olnud tugevasti häiritud.”
Olukord peaks paranema, kui aasta lõpus saabub Eestisse kolmas sama tüüpi kopter. Hetkel on üks kopter korras ja teine neljanädalases hoolduses, kus lisaks plaanilistele töödele vahetatakse välja ka korrosiooniga kahjustatud poldipesad.
Nii et soomlaste MI-8, juhul, kui need mingi odava raha eest saadaks, võiks ehk asjaks olla küll. Vähemalt ilma lastehaigusteta ja teada riistapuud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline