2. leht 2-st
Postitatud: 06 Sept, 2006 12:25
Postitas speedsta
Pole olulist vahet, kas on ameerika Willys või siis Prantsusmaal toodetu. Varuosade kataloogi järgi peaks jänkistanist tellida saama küll.
Tundub olevat väga lihtsa ehitusega auto ja kui kasutada inimlikult, siis peaks veel kaua kestma.
"Nimed marmortahvlil" filmivõtete ajal 2004a oli see vist, Sangaste lossi juures sai nähtud ka ühte vana Dodge veoauto koos haagisega. KJ numbrimärgiga. Oskab keegi täpsustada selle auto täpsemat margitunnus ja mis on neist saanud?
Postitatud: 06 Sept, 2006 16:17
Postitas denis23
milline see oli? Kas äkki Dodge WC51-WC52, või teine variant tema järglane Dodge Power Wagon.
Postitatud: 06 Sept, 2006 19:30
Postitas speedsta
Meenutas küll Dodge Power Wagon´it aga mitte päris see, masin oli kolmeteljeline.
Postitatud: 06 Sept, 2006 21:55
Postitas denis23
aga mõõtude poolest?
Postitatud: 08 Sept, 2006 22:57
Postitas sadist
Kapral Karu,millal see Einar Laigna Chevy ärandati?Üks Einar Laigna Chevy seisab(vähemalt kevadel veel seisis) sõidukõlbmatuna Tagalapataljoni parklas.
Postitatud: 09 Sept, 2006 9:58
Postitas denis23
Postitatud: 10 Sept, 2006 19:15
Postitas hummel
Kaitseväe ja Kaitseliidu autopargis on olnud 1990. aastail igasuguseid huvitavaid sõidukeid ja mingi kaduvväike osa neist isegi on veel garaažides säilinud.
Dodge Power Wagon W300M -id saadi Taanist abina 1990. a esimesel poolel või keskpaigas ja olid minuteada mõeldud kõik meditsiiniautodena, millistena neid enamalt jaolt ka tarvitati. Taanist saadi see aeg üldse mitmesuguseid masinaid, aga silmapaistvamad olid ilmselt selleaegsest komplektist Magirus-Deutz 178 D15A (ja D15AL) ja Magirus-Deutz Jupiter, IVECO Magirus 90M6FL ja Willys-Overland M38A1...
http://www.armyvehicles.dk/dodgew300m.htm
http://www.armyvehicles.dk/magirus90.htm
http://www.armyvehicles.dk/willysm38a1.htm
Dodges oli ette nähtud 4 kanderaamikohta ja vist meediku tool nende keskel. 6-pütiline mootor oli päris kõva asi, kuid neelas hirmsasti bensiini. Norm oli minu mäletamist mööda ikka üle 50 ltr/100 km. Kuut vedrutas mõnusasti raami peal, ehk siis iga kord august läbi uhades tegi see kahekordse hüppe. Kütusepaagi tankimistoru aga jooksis kuidagi läbi kuudi ja nii kippus kuut ka "kaifimajaks".
Olen rääkinud inimestele, kes Kv transpordiasju ajavad, et võiks Kv vanad haruldased autod kokku koguda ja pisikeseks muuseumiks korraldada. Sellele olla ka mõeldud, kuid pole lihtsalt inimest, kes leiaks aega asjaga tegeleda ning majandada. Kõigil käed-jalad niigi tööd täis.
Tundub, et praegu võetakse Kv vana tehnikat, mida väeosad-õppekeskused enam pidada ei taha, lihtsalt laoplatside tehnikaväljadele rivi lõppu seisma ja oma lõppu ootama. Vanarauda viimine ei pidavat aga (õnneks) ka ära tasuma.

Postitatud: 10 Sept, 2006 21:04
Postitas denis23
Ahhaaa...suur tänu. Mind just kummitas see, kas oli tegemist T214 või Power Wagoniga. Nüüd saan vähemalt rahulikult magada.
Tegelikult, sõjavägi võiks need autod oksjonilt maha müüa. Sest et kõikidele neile on ka korralik turg olemas, iseenesest muidugi kui palju sellest eestis on. Vähemalt, Villised on küll sellised autod mida ihaldakse. Pakkumise muidugi on ka vägev, aga ka huvilisi palju. Mädanema need autosid ei ole mõtet loomulikult panna.
Postitatud: 11 Sept, 2006 22:34
Postitas Style
Põhiline, et nad neid märklaudadena ei kasutaks...
Postitatud: 12 Sept, 2006 20:37
Postitas ludvig
tahtsin ka vahepeal söjaväelt mönd maha kantud "Hiltist" osta,aga öeldi et mingi seaduse järgi ei tohi söjaväe mahakantud vara eraisikutele myya vaid tuleb hävitada. samas päris paljud on suutnud omale sealt igast tehnikat nihverdada.