2. leht 2-st

Postitatud: 14 Mär, 2007 15:38
Postitas Kapten Trumm
Omanik ostis need lennukid sõpradega kahasse esialgu enda jaoks, aga hiljem hakkas uksest ja aknast sõitasoovijaid tekkima. Selle vennaga oli telekas intervjuu hiljuti. Kui kommertsüritust teha, siis Buccaneer ja Lightning on selleks liiga kallid masinad pidada ja alla sadamise risk on ka suur.

Actionturismi on mõtet teha F-16B ja L-39-ga, mitte mingite muuseumieksponaatidega.

Postitatud: 14 Mär, 2007 15:47
Postitas Lemet
Erasektor on meil riigist kõvem,Hr Meos ilmekas näide,mehel õue peal õhujõudu kordades rohkem kui tervel riigil.

Postitatud: 15 Mär, 2007 13:12
Postitas Würger 190G
Need Meose aeroplaanid mittekõlbulike mootoritega (mingi keeld et eksponaat ei tohi lennukõlblik olla?) ning siis elektroonika??????

Kas Viggeni mootor RIKUTI peale maandumist kohapeal?

Postitatud: 15 Mär, 2007 14:56
Postitas Kapten Trumm
Viggen on ilma mootorita seal.

Viggeni mootor võeti rootslaste poolt maha ja viidi Rootsi tagasi, kuna mootorid on tehtud ameerikla litsensi järgi klausliga, et kolmandatesse riikidesse need ei satu.

Mirage mootor võeti maha juba Shveitsis, kuna selle mootori radiaotsioonifoon oli kõrgem kui Saksamaal transiidile lubatud.

MiG-id ja Su-24 on koos mootoritega.

Kabiini järgi tundub see Viggen olevat mingi moderniseeritud masin, LCD dislpleid kabiinis ja puha.

Poola lennukitel on kabiinist eemaldatud miskipärast instrumente, nagu radari tuubus, radarihoiatuse displei jne

Postitatud: 15 Mär, 2007 15:10
Postitas Würger 190G
Paradoks. LAVi poistel erakätes lendavad lahingulennukid (kas elektroonikat ratsitud?) ja kellegi pole mingeid pretensioone, mine või TEENUST pakkuma. Kaitsma Eesti õhuruumi?

Postitatud: 15 Mär, 2007 16:52
Postitas Kapten Trumm
Eks see nõuab paberimäärimist, aga on võimalik. Muide ülapidamiskulusid vähendatakse nii, et sertifitseeritakse lennuk väiksematele kiirustele. Kui Mach 1 ei ületa, siis on hooldusvahemikud pikemad. Samuti saab paljudest töödest loobuda, kui kärpida mittevajalikke (sõjalisi) seadmeid.

On kuulda olnud, et USA-s on projekt käimas, kus varsti peaks esimene eravalduses olev MiG-29 õhku tõusma. MiG-21-sid on seal rohkem kui üks. Ka on kuulda ühest Vietnami aegsest F-4C taastamisest.

Inglismaal ehitatakse lendamiseks sisuliselt romuhunnikust Gloster Meteor'i.

Niiet pole see lendamine midagi selline asi, mis nõuab NIIIIIIIIIIIIII palju raha, et Eesti riigil seda pole. Eraisikutele on jõukohane ju.

Üldiselt on erakätte minevad vanad sõjalennukid nii vanad, et nende elektroonika ei ole mingi sõjasaladus - pealegi on halva nähtavuse ja suure kiiruse puhul radar lausa eluküsimus.

Postitatud: 16 Mär, 2007 17:15
Postitas Soobel
Würger 190G kirjutas:Need lennukid ei ole 50 aastat vanad
Kas see Hunter pole mitte vaata et MeP1011 või Go229 kaasaegne?
Lightning on küll uuem asi, see läks ju pea 2M välja. See teineteise kohale pandud mootorid on omamoodi raju disain.