Postitatud: 21 Aug, 2007 6:07
Parvetasime ainult korra, Nedostupnõisse minnes. Tagasi tulles saime ühelt parvelt küüti. Pilte sellest sai tehtud korraliku kaameraga nii tuleb ilmutamine ja sisse scan ära oodata. Kaugeimaks kohaks Nedostupnõi jäigi. Kolasime üle 2 nädala Uuralites ja kui sealt alla tulime, et ristid ikka enne koju tulekut ära panna kaotasime diisel masina. Ühe masinaga ei hakanud enam väga riskeerima ja see Gõda laht on nagunii minu isiklik üritus. Gaasikatel toimis suurepäraselt! Korra oli selline juhus kus ei olnud puid võtta ja ainus mida kohapealt saime oli värske hein ja üksikud oksa raod, kuid sellest piisas, et silindrid tööle saada... noh tee oli ka allamäge
.
Kui nüüd aega leiab siis saab mootori toite ringi ehitatud. Panen jäigad torud üle katuse. Pehme toru gaasi viimiseks, eriti maastikul, ei ole sobilik. Ja kui panna roostevabad torud siis ehk ei riku välimust ka liialt. Kui kunagi veel midagi sellist ette võtta siis peaks olema 2 masina peale vähemalt 3 vintsi.
Kui nüüd aega leiab siis saab mootori toite ringi ehitatud. Panen jäigad torud üle katuse. Pehme toru gaasi viimiseks, eriti maastikul, ei ole sobilik. Ja kui panna roostevabad torud siis ehk ei riku välimust ka liialt. Kui kunagi veel midagi sellist ette võtta siis peaks olema 2 masina peale vähemalt 3 vintsi.