2. leht 2-st

Postitatud: 21 Sept, 2007 13:49
Postitas Immelmann
Väga tubli töö! Ega vederdamisega ei maksagi selle aparaadi juures eriti pingutada. Ei jõudnud ta ju suuremat kuluda ega määrduda, enne kui kaladele vaatamiseks läks. Ja sinnamaani oli ilmselt tehnikute eliitmeeskond kogu aeg lapiga kallal.

Postitatud: 21 Sept, 2007 14:27
Postitas kalle
Tänud ikka:)

Immelmann kirjutas:Ega vederdamisega ei maksagi selle aparaadi juures eriti pingutada. Ei jõudnud ta ju suuremat kuluda ega määrduda, enne kui kaladele vaatamiseks läks. Ja sinnamaani oli ilmselt tehnikute eliitmeeskond kogu aeg lapiga kallal.
Just sama mõte tuli mulle ka ja just sellepäarat jätsingi selle tegemata peale äpardusest toibumist. Ka alguses oli plaanis väga kerge selline.

Nüüd aga hetkeseis

http://www.emmk.ee/kalle/models/ki77/sept21.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/ki77/sept21_1.jpg

http://www.emmk.ee/kalle/models/ki77/sept21_2.jpg

propid veel teha ja peaks hakkama looma. Hetkel võtan nendega veidi aja maha, sest.. mulle tundub et need on valet pidi suunaga tehtud. Uurin asja ja eks ükskord saab need ka valmis.

Kk

Postitatud: 21 Sept, 2007 15:17
Postitas Panzergrenadier
Väga võimas! Camo meeldib ka väga, endal saaks enne valmimist juba kannatus otsa. Iga pisidetail teeb asja ainult veel paremaks. :wink:

Postitatud: 25 Sept, 2007 13:48
Postitas fossiil
Oijah, saan täiesti aru mõni aeg tagasi miskis teises teemas Siimu poolt kirjutatust, et kui ta varsti ise mõnda lennukit juhtumisi ette ei võta... :wink: Sihukesi protsesse jälgides tikuvad ka mulle üha tihedamini kõiksugused ketserlikud mõtted pähe... :roll:
Aga hetkeseis on vägev küll, nii et pane aga edasi Kalle!
Kusjuures mis jama nende proppidega siis on? Labade seadenurk tagurpidi? Aga kas sellel iludusel ei olnud siis muutuva sammuga propid, et piloot unustas pärast maandumisel pidurdamist õigeks keerata?

Urmas.

Postitatud: 25 Sept, 2007 21:12
Postitas kalle
fossiil kirjutas: Kusjuures mis jama nende proppidega siis on? Labade seadenurk tagurpidi? Aga kas sellel iludusel ei olnud siis muutuva sammuga propid, et piloot unustas pärast maandumisel pidurdamist õigeks keerata?
Asi on pöörlemis suunas. Kuigi infi selle lennuki kohta on väga vähe, siiski on nende väheste piltide pealt näha, (taaskord tänud ImmelmaNnile) et selle lennuki mootorid pöörlevad paremale. Seega peaks propid olema ka nö parema käe propid.
Kuna sama mootorit kasutab ka KI-43-II Hayabusa , siis selle pealt sai ka veel üle vaadatud ja kuna selle mootor pöörleb paremat pidi (selle lennuki kohta on infi juba väga palju).

Karbis kaasas on aga vasakule pöörlevad propid. Taaskord tänu Immelmanni abile sain teada, et ma ei saa ka olemas olevaid proppe ringi pöörtata, (mul endal oli idee lammutada propid laiali ja istutada labad õiget pidi suunaga vastava kolmiku otsa, mis oleks jäänud kattekoonuse varju) kuna siis oleks laba proofiilid ikka valed.
Kuigi tegeleikult on karbis leiduvad propid päris head (peale selle, et vale käe omad) ja võiks need vabalt külge panna, siiski esialgu ei tee seda.

Peab päris tähelepanelikult jälgima ja ka tausta teadma, et riiulis antud viga avastada, aga olen selle asjaga veits vaeva näinud ja taha viimase asjaga siiski järgi anda.
Hetkel on pooleli tarviku proppide otsing Hayabusa mootorile. Või ka terve Haya karp osta ja loota neid siis kloonida nt.

Kk