fossiil kirjutas:
Kusjuures mis jama nende proppidega siis on? Labade seadenurk tagurpidi? Aga kas sellel iludusel ei olnud siis muutuva sammuga propid, et piloot unustas pärast maandumisel pidurdamist õigeks keerata?
Asi on pöörlemis suunas. Kuigi infi selle lennuki kohta on väga vähe, siiski on nende väheste piltide pealt näha, (taaskord tänud ImmelmaNnile) et selle lennuki mootorid pöörlevad paremale. Seega peaks propid olema ka nö parema käe propid.
Kuna sama mootorit kasutab ka KI-43-II Hayabusa , siis selle pealt sai ka veel üle vaadatud ja kuna selle mootor pöörleb paremat pidi (selle lennuki kohta on infi juba väga palju).
Karbis kaasas on aga vasakule pöörlevad propid. Taaskord tänu Immelmanni abile sain teada, et ma ei saa ka olemas olevaid proppe ringi pöörtata, (mul endal oli idee lammutada propid laiali ja istutada labad õiget pidi suunaga vastava kolmiku otsa, mis oleks jäänud kattekoonuse varju) kuna siis oleks laba proofiilid ikka valed.
Kuigi tegeleikult on karbis leiduvad propid päris head (peale selle, et vale käe omad) ja võiks need vabalt külge panna, siiski esialgu ei tee seda.
Peab päris tähelepanelikult jälgima ja ka tausta teadma, et riiulis antud viga avastada, aga olen selle asjaga veits vaeva näinud ja taha viimase asjaga siiski järgi anda.
Hetkel on pooleli tarviku proppide otsing Hayabusa mootorile. Või ka terve Haya karp osta ja loota neid siis kloonida nt.
Kk