11. leht 16-st
Postitatud: 31 Aug, 2009 11:25
Postitas Bigboss
tundub, et tavalisel fw 190 oli ka samasugused lülitid kokpitis olemas kui vaadata seda pilti.
http://www.militaryfactory.com/cockpits ... ockpit.asp
Postitatud: 31 Aug, 2009 11:57
Postitas kapral
------
Postitatud: 31 Aug, 2009 13:24
Postitas toomas tyrk
Ei maksa ikka utoopiatesse ka minna. ta 152 esimene eelseeria toodeti 1944. a. detsembris. Väeosadesse jõudsid lennukid 1945. a. jaanuaris.
Eesti kohale need lennukid küll kunagi jõudnud ei ole.
Postitatud: 31 Aug, 2009 16:30
Postitas kapral
------
Postitatud: 31 Aug, 2009 21:09
Postitas FW Anton
Pean teie tuhinat veidi pidurdama. Ta-152 tüüpi masinaid kasutati vaid Reichi kaitses, siia pole nad kunagi jõudnud. Neid masinaid oli väga vähe ehitatud ja põhiliselt 1945. aastal kui sõda oli ammu Eestist üle käinud. Siinse leiu puhul on tõenäoline, et on tegu FW-190 A-8 või F-8 versiooniga aga päris kõrvale ei saa veel heita ka Bf-109G-6 või G-8 versiooni.
Postitatud: 31 Aug, 2009 22:22
Postitas kapral
---------------
Postitatud: 31 Aug, 2009 22:23
Postitas Bigboss
aga kust kohast võiks pärit olla see mõõdik, kuhu on peale kirjutatud kurve ise pole veel leidnud sellist lennukit kuhu kuuluks.
Postitatud: 31 Aug, 2009 23:33
Postitas Arnold
Pean teie tuhinat veidi pidurdama. Ta-152 tüüpi masinaid kasutati vaid Reichi kaitses, siia pole nad kunagi jõudnud.
Aitäh! Seda saime teada juba pool päeva enne Sinu postitust!
Postitatud: 01 Sept, 2009 3:22
Postitas uusmario
aga päris kõrvale ei saa veel heita ka Bf-109G-6 või G-8 versiooni.
Kui albumis (
http://pilt.delfi.ee/album/142013/?page=1) pildil olev nookur on samalt lennukilt siis saab välistada küll, DB-601 ja DB-605 olid mõlemad ülanukkvõlliga, seega selline nookur nendesse mootoritesse ei sobi.
Varuosanumber algusega 9*801 on BMW 801 varuosakood, kõik BMW 801 mootori osad hakkavad selliselt pihta (sama koodi algus on trükitud ka BMW 801 varuosakataloogile) samasugust koodialgust võib näha ka siin samas teemas oleval BMW-801, aga antud lennukile mitte kuuluval, osal.
Albumis olnud nookuri pilt
Link ühele oktsjonile kus müüakse sellist nookurit.
http://cgi.ebay.de/WW2-German-BMW801-Sc ... .m63.l1177
Varuosakataloog

Postitatud: 01 Sept, 2009 9:50
Postitas FW Anton
See number ei olnud minu jaoks päris selgesti välja loetav, seetõttu eelistan alati vidinat näha originaalis mitte fotolt. 801 on tõesti BMW mootori kood. Seega saab Bf-109 versiooni kõrvale heita ja jääb FW-190 A või F versioon.
Postitatud: 01 Sept, 2009 10:08
Postitas oleeg
Jagan Teiega uitmõtet ...
Kas Rudeli üksuse kaotusi on keegi vaadanud ?
terv
o
Postitatud: 01 Sept, 2009 10:25
Postitas Bigboss
FW Anton kirjutas:See number ei olnud minu jaoks päris selgesti välja loetav, seetõttu eelistan alati vidinat näha originaalis mitte fotolt. 801 on tõesti BMW mootori kood. Seega saab Bf-109 versiooni kõrvale heita ja jääb FW-190 A või F versioon.
see mootori hammasratas kuulub kaprali kolektsiooni ja see mootori hammasratas pole kaevatud sellest august mille kohta praegu teema käib.
admin võiks igaks juhuks kaprali kollektsiooni pildid siit ära kustutada, et keegi jälle valesti aru ei saaks.
Postitatud: 01 Sept, 2009 10:37
Postitas FW Anton
see mootori hammasratas kuulub kaprali kolektsiooni ja see mootori hammasratas pole kaevatud sellest august mille kohta praegu teema käib.
Ma ei mõelnudki seda vaid ikka nookurit. Mootori hammasrattal on number hästi loetav ja mulle oli aru saadav, et tegu on teise lennuki jupiga.
Jagan Teiega uitmõtet ...
Kas Rudeli üksuse kaotusi on keegi vaadanud ?
ei maksa huupi lahmida. Rudel käis küll väikese salgaga Lätis ja olla paar rünnakut ka Tartu kanti teinud aga nemad lendasid Stukadel mitte FW-190! Arnold tõi päevavalgele fakti piloodi rahakoti näol millest lähtuvalt võib oletada, et tegu on II./JG 54 (ei leia losslistist!) või SG 3, SG 5 grupi masinaga.
Postitatud: 01 Sept, 2009 11:24
Postitas Arnold
Tasub delfi.pildis foto originaalsuuruses avada! Nookurit käes hoides ei näe markeeringut sellises suuruses, seega on foto originaalist parem. Või on probleeme pildi teravusega?

Postitatud: 01 Sept, 2009 12:36
Postitas FW Anton
Pigem ajahamba poolt puretud pinnaga mis moonuab numbreid. Minu jaoks on kõige kvaliteetsem ülevaade vahetult originaalilt.