Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Postitatud: 05 Dets, 2016 17:33
Ilmselt kaotati 2005 üks Su samal kombel...tross andis järgi ja praktiliselt juba peatunud lennuk lihtsalt veeres üle serva...
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Eeee, mis aastatel ameeriklased seda Hornetit siis juurutasid? Minu teadmist mööda ikka nagu kaheksakümnendate aastate alguses, mitte lõpus.Kapten Trumm kirjutas:Ei ole see tekilennuvägi midagi lihtne asi. Ajal kui ameeriklased juurutasid F/A-18, sadas igal aastal Horneteid alla kümmekond tükki. Eriti viljakas oli nt 1987. aasta, kui teadmata asukohas (loe merel) sadas alla 11 Hornetit. Sellel aastal on ameeriklaste (USN ja USMC) Horneteid alla sadanud 8 tükki, kuid tundub, et mitte ühtegi seoses tekikasutusega - eks kogemustest õpitakse.
Kas neil lennumasinatel mingeid rattapidureid polegi mida nt. ruleerimisel ja väikestel kiirustel saab kasutada?Lemet kirjutas:Ilmselt kaotati 2005 üks Su samal kombel...tross andis järgi ja praktiliselt juba peatunud lennuk lihtsalt veeres üle serva...
See vist ei aita kui mootoritel on tuurid üleval. Tavaliselt lükatakse maandudes mootoritel võimsus ülesse, et kui kaablist mööda pannakse, siis saaks uuesti õhku tõusta.Kas neil lennumasinatel mingeid rattapidureid polegi mida nt. ruleerimisel ja väikestel kiirustel saab kasutada?
Järelpõletitega masinatel käib jõud ilusti piduritest üle.nimetu kirjutas:See vist ei aita kui mootoritel on tuurid üleval. Tavaliselt lükatakse maandudes mootoritel võimsus ülesse, et kui kaablist mööda pannakse, siis saaks uuesti õhku tõusta.Kas neil lennumasinatel mingeid rattapidureid polegi mida nt. ruleerimisel ja väikestel kiirustel saab kasutada?
Hornet võeti relvastusse 1983 ja see ümberrelvastamine käis üsna pikka aega (2000ndate keskpaigani). Vaevalt 1983 nüüd kõik ümber relvastati. Paugud hakkasid peale kohe ja näib, et esimesed aastad toimusidki rohkem kuivamaalennud, sest teadmata asjaoludega paugud hakkasidki 1987 tekkima (mis toimusid kaugel merel, kus polnud võõraid nägemas). Allakukkumised merel toimuvad ka kaasajal, lihtsalt nende arv on seoses masina omandamisega kahanenud väikseks (võib-olla 1-2 juhtumit aastas).toomas tyrk kirjutas: Eeee, mis aastatel ameeriklased seda Hornetit siis juurutasid? Minu teadmist mööda ikka nagu kaheksakümnendate aastate alguses, mitte lõpus.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Vanasti arvestati lennuõnnetusi ikka suhtarvuna lennutundide kohta. Just võrdluse momendi saavutamiseks. Lennukikandja õnnetuste puhul ka suhtarvuna maandumiste/startide kohta. See praegune jutt siin kõlab nagu Keskerakonna mantra: "Aga nemad ka...".
Nothing personal.
Ameeriklased maanduvad suht kõrgete mootori tuuridega (kuid mitte järelpõletiga) ja kui trossi püüda ei õnnestu, siis läigatatakse järelpõletid tööle ja minnakse uuele ringile.Lemet kirjutas:Väeliik VKS näikse olevat uue sisu omandanud- Воздушно-катапультные силы.Ja tuleb tõdeda, et К-36ДМ näol on vene konstruktorid saanud maha igati nõuetele vastava lennuvahendiga. Aga kui tõsiselt, siis ilmselt pole trosside rikke puhul erilist šanssi teisele ringile minna- trampliin jääb vähe teise suunda...
Hornetite "juurutamine" algas ikka enne 1983. a. 1983. said esimesed lahingüksused lennukid (enne seda toimus lendurite ümberõpe treeningüksustes). Esimesed "operational deployment'id" merel olid 1985. a. Ning 1986. a. said esimesed üksused juba lahinguristsed. 1987. a. lõpetati F-18 A/B seeriate tootmine. Sel aastal oli asi ikka juba massides - ning nagu vihjatud - vaadata tuleb maandumiste/startimiste suhet lennuõnnetustesse. Kui sul on sajad seda tüüpi lennukid, mis sooritavad aastas tuhandeid starte-maandumisi lennukikandjatelt, siis 10 write-off õnnetust ei tundugi nii hirmus enam.Kapten Trumm kirjutas:
Hornet võeti relvastusse 1983 ja see ümberrelvastamine käis üsna pikka aega (2000ndate keskpaigani). Vaevalt 1983 nüüd kõik ümber relvastati. Paugud hakkasid peale kohe ja näib, et esimesed aastad toimusidki rohkem kuivamaalennud, sest teadmata asjaoludega paugud hakkasidki 1987 tekkima (mis toimusid kaugel merel, kus polnud võõraid nägemas). Allakukkumised merel toimuvad ka kaasajal, lihtsalt nende arv on seoses masina omandamisega kahanenud väikseks (võib-olla 1-2 juhtumit aastas).
Noh, vaatame seda vastasmängijat (mõistagi pole see hunnikusse sõitmine kogu tõde ilma lendude arvuta) aga siiski.tommy kirjutas:Su-33 tüüpi lennukeid ehitati ühtekokku 35 masinat. 9 katselennukit ja 26 seerias.
Neist on nüüdseks siis alla tulnud 8. Kaks katselennukit ja kuus seeriamasinat.( Uusimat Mig-29K arvestamata.)
Sisuliselt veerand kogu pargist.