Spordi - elektroonikas on see juba tavaliseks muutunud.
Tundub, et ukrainlased on ka selle peale tulnud, sest nende droonid on päris hästi Venemaa sihtmärkidega hakkama saanud.
Profaani isiklik arvamus.

lennumudelist kirjutas: ↑02 Mai, 2024 18:37 Pakun, et pikamaa droonid võivad edukalt sihtpiirkonda (kuid ainult piirkonda) lennata mobiilvõrgu tugijaamade ID-sid kuulates ja digikompassi ja inertsnavigatsiooni kõrvale kasutades.
Jõudes sihtpiirkonda, tuleks sellisel masinal täpne jälg üles võtta mingi maamärgi järgi, milles aitab maapinna / horisondi tuvastus. Kogu Venemaa pinnavorme ja horisonte oma tiibrakettidesse tampida jaksab vast ainult USA, aga sihtmärgi lähedased maamärgid suudab ehk ka Ukraina.
Võib-olla ma pole tegeliku eluga kursis, aga jutud olid, et see süsteem visatakse ära. Wiki räägib vähemalt säärast:
Muide, üks variant on veel: lennata teedevõrgu / raudteeliinide / elektriliinide / muude tehnovõrkude järgi.In 2010, the US and Canadian systems were shut down, along with Loran-C/CHAYKA stations that were shared with Russia.[2][3] Several other chains remained active; some were upgraded for continued use. At the end of 2015, navigation chains in most of Europe were turned off.[4] In December 2015 in the United States, there was also renewed discussion of funding an eLoran system,[5] and NIST offered to fund development of a microchip-sized eLoran receiver for distribution of timing signals.[6]
nigu Mathias Rust punasele väljakule.....Muide, üks variant on veel: lennata teedevõrgu / raudteeliinide / elektriliinide / muude tehnovõrkude järgi.
https://t.me/svoherson24/567Ukr hakkas kasutama uut tüüpi laskemoona. Seda visatakse Baba Yagast peamiselt mööda teid ja radu. See näeb välja nagu ketas ja seda on väga lihtne segi ajada kiviga ja mitte märgata rohu sees. Erilist tähelepanu pööratakse neile, kes käivad kalal, toiduainete veoga, moonaveo ja evakueerimisega. Mitte ainult autojuht, kõik hoidke silmad lahti. Kuradi hirmutav, nagu selgitasid eksperdid, detonatsioon toimub siis, kui rõhk lõhkekehas endas muutub, st. kui läheneda sellele 5-10 meetri raadiuses metallesemete või mobiilside vallandab plahvatuse koos löögielementide detonatsiooniga. Lülitusraadius sõltub vastase poolt reguleeritud resonantsi suurusest.
Nähti Saga ja Oleshka piirkonnas.
Kõige lihtsam on vana hea kiirus x aeg navigeerimiseks. Ei vaja mitte mingeeid eriseadmeid. Puudus - ebatäpne.lennumudelist kirjutas: ↑02 Mai, 2024 19:29 Teed on maapinnast eristatavad termokaameraga, raudteed tammi ja kontaktliinide abiga (näiteks lidariga kõrgust katsudes), kõrgepinge liinid kõrguse lisaks UV-emissiooni ja elektromagnetvälja järgi (UV allikaks on koroonalahendused ehk Elmo tuled, samas võib see nähtus räigelt sõltuda ilmastikust). Kaugkütte torustikud kiirgavad soojust, talvel võib naftatoru olla kütte all ja samuti soojem.
Kui kujutleda hüpoteetilise Venemaa tiibraketi teekonda Tallinna lennväljale, siis töötava masinnägemise korral võivad instruktsioonid olla minu jaoks üsna hirmutavalt labased: "leia Peterburi maantee, lenda selle järgi kuni näed Iru SEJ jahutustorni ja korstent, keera X hetkel Väo SEJ korstnapaari suunas, lenda inertsnaviga Y meetrit, keera nina läände, käivita lõppsihtmärgi otsing".
Teise maailmasõja päevil harrastati õhurünnaku korral pimendamist, aga termokaamera jaoks ei pimenda midagi. Ses suhtes, teedevõrku lugeda suutev droon / tiibrakett kulub vist marjaks ära igale sõjaväele.
Loodan, et nad koguvad salvestamise hetkel ka paar sekundit objekti helijälge, kuna tiibraketi, drooni ja tuvi helijäljed on üsnagi erinevad."Meie inseneridel on vaja algandmeid. Me mõnes mõttes tahamegi masina stressi lasta - näha, kui palju ta suudab hekseldada, mis on ajaline viide ja siis optimeerima hakata. Optimeerimiseks, algoritmide ja tehisharu testimiseks ongi vaja hästi palju erinevaid andmeid," selgitas Valge.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist