Postitatud: 19 Apr, 2011 22:00
Kohati on probleemiks liiga järsud kurvid - seda siiski enamasti endise kitsarööpmelise selga ehitatud edelaraudtee võrgustikus.
Muidu on põhimiseks probleemiks automaatblokeeringu valgusfooride ja muude signaalmärkide kaugused, mis jäävad 160km/h pidurdusmaale alla. Ei tea, kuidas asi lahendatakse, valgusfoore nihutamata peaks olema võimalik tee 160 peale teha nii, et lisada valgusfooridele veel ka kollane+roheline tuli, nagu see on lahendatud Pääsküla liinil, kus fooride vahekaugused ongi alla pidurdusmaa. Ehk et kui praegu tuleb pidurdamisega tegelema hakata kollast tuld nähes, siis selle süsteemi juures kollarohelist nähes. Ja ongi pidurdusmaa ühe blokkpiirkonna jagu pikem ja saab 160 pealt enne punast pidama.
Raudtee rööpad-liiprid kannataks juba praegu probleemideta selle 160 välja. Aga probleemiks on jah külavahe ülesõidud ja vaid poole teeni ehk üle ühe suunavööndi ulatuvad tõkkepuud. Läänes ulatuvat nad teepeenrast teepeenrani.
Kuskilt olen kuulnud, et kogu tee ulatuses olevad metsloomaaiad ja ainult mitmetasandilised ristumised olla nõutud 160 suuremate kiiruste juures.
Muidu on põhimiseks probleemiks automaatblokeeringu valgusfooride ja muude signaalmärkide kaugused, mis jäävad 160km/h pidurdusmaale alla. Ei tea, kuidas asi lahendatakse, valgusfoore nihutamata peaks olema võimalik tee 160 peale teha nii, et lisada valgusfooridele veel ka kollane+roheline tuli, nagu see on lahendatud Pääsküla liinil, kus fooride vahekaugused ongi alla pidurdusmaa. Ehk et kui praegu tuleb pidurdamisega tegelema hakata kollast tuld nähes, siis selle süsteemi juures kollarohelist nähes. Ja ongi pidurdusmaa ühe blokkpiirkonna jagu pikem ja saab 160 pealt enne punast pidama.
Raudtee rööpad-liiprid kannataks juba praegu probleemideta selle 160 välja. Aga probleemiks on jah külavahe ülesõidud ja vaid poole teeni ehk üle ühe suunavööndi ulatuvad tõkkepuud. Läänes ulatuvat nad teepeenrast teepeenrani.
Kuskilt olen kuulnud, et kogu tee ulatuses olevad metsloomaaiad ja ainult mitmetasandilised ristumised olla nõutud 160 suuremate kiiruste juures.