Kas Ämaris mitte kaks erinevat polku ei lennanud?
Kusjuures vist oligi kaks polku teatud perioodil.
Tuttav rääkis et kui keila joalt lennuväli ära koristati ja ämarisse koliti siis lendas seal kaks erinevat polku.
-võib olla ei tea
Ühe polgu lennukid asusid lennuvälja ümbruses ja teise polgu omad olid olnud lennuväljast edelas. (üks pikem ruleerimistee, mis läheb angaaride juurde. Seda teed kasutati vanasti ka rajana).
- omal ajal just mõtlesin mis asi see on
Lennati kahe erineva lennukitüübiga. Üks tema kinnituste kohaselt oli olnud Mig-27 ja teine mingi Su-tüüpi. Kinnitas et üks tüüoidest oli olnud muudetava tiiva kujuga (mida just Mig-27 ongi). Ta arvast et äkki võis olla Su-17.?
Su-17 on muudetava tiiva kujuga nii nagu MiG-27.
Su 7B,BM,BMK,BKL võisid rahulikult olla. Ka see lennuk mis rammis omal ajal veoauto 79 aastal oli Su 7B. Kui mu mälu mind ei peta, siis 17 läks tootmisse midagi 70 aastal, sellega ei näe midagi imeliku selles et 70 lõpus oli ta koos MiG 27, mida toodeti ca 76-83.
Ja siis ilmusid 80 keskel Su 24m. Kusjuures on huvitav see et need ei olnud uued masinad, nii et ma arvan et see oli uus polk
Su-7 ja Mig-27 on ju suur vanusevahe. Äkki oli tõesti Su-17 ja Mig-27.?
Mis vanusevahe? Üks võeti tootmiselt maha 1971, teine pandi tootmisele 1975
Üks küsimus veel. Kas Ämarisse jõudsid veel enne N Liidu lagunemist Su-27?
Mis rõõmust? Seal ju oli BAP, kuidas ta võis saada 27-d? Nii nagu olid Su 24 nii läksid Venemaale, ning seal neid lasti laiali
Sest ühte lennukit olla nähtud tallinna ülemiste lennuväljal, kuna Ämari pandi ilma tõttu kinni (udu oli) ja lennuk maandus tallinnas. Pealtnägijad ütlesid et lennukil oli olnud 2 saba .?
- See küll mingi tunnusmärk pole:)))) Isegi kui Su 27, siis miks Ämarist?
Pigem ma võin uskuda et selle sihtpunktiks oli Tapa, Haapsalu või Pärnu,
kuna need kuulusid PVO alla ning olid IAP-id, tüüpideks 23ML ja MLD