ЗиЛ tänapäeval
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
RR ostetakse tehasest igapäevasõitudeks, Zil ostetakse kollektsiooni Ferrari 250GTO ja Lamborghini 400 kõrvale, millega sõidetakse võibolla 3 korda aastas ja mida näidatakse juubeli üritustel külalistele. Minuarust täitsa erinevad asjad. Igapäevaauto eeldab ikkagi mingil tasemel teeninduse toe ja varuosade olemasolu. Kõik see eeldab muidugi seda, et taolised "pimp my LED tuled" tüüpi maitsevääratused sealt kaovad. Kuigi mine tea, võibolla mõni võibolla ostakski seepärast - auto, mida Putin ära põlgas.
Eestis peaks praegu töös olema üks Gaz-14 Tsaika, eelarveks kroonides arvati krooniajal 1+ miljon. Tulemus ei saa olema uuest 7nda seeria BMW-st ei kvaliteetsem ega parem.
Eestis peaks praegu töös olema üks Gaz-14 Tsaika, eelarveks kroonides arvati krooniajal 1+ miljon. Tulemus ei saa olema uuest 7nda seeria BMW-st ei kvaliteetsem ega parem.
Viimati muutis Kapten Trumm, 19 Nov, 2014 17:09, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Trumm, ma ei tea, kas sul on teksti lugemisega raskusi, või sa püüad olla nii ebaõnnestunult irooniline, et keegi sellest aru ei saa.Kapten Trumm kirjutas:Sa võiks uurida näiteks autot nimega Morgan (maksab GB-s oi kui palju), sa leiad sealt kõvasti viimase peal kvaliteeti kuni pisiasjadeni.![]()
Toon ka selline käsitöönduslik masin.
Ma ei saa aru, kas sa püüad nüüd selle Morganiga mulle tõestada, et läänes on turgu käsitööautodele. See on üsna asjata tegevus, sest ma usun niigi, et selline turg on olemas. Zil aga ei ole kõrgehinnaline käsitööauto nii, nagu läänes seda mõistetakse.
Mis Morganisse puutub, siis:
Erinevalt Zil'ist on Morganil välja kujunenud kvaliteet ja turunišš.
Erinevalt Zil'ist on Morganil välja kujunenud tootmine ja tootevalik.
Erinevalt Zil'ist on Morganis tootearendus ja tulevikuperspektiiv.
Erinevalt Zil'ist ei proovi Morgan olla see kes ta ei ole.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Loe nüüd järgnev jutt läbi, mõttega (mis ma peale kvooditut postitasin).....
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Selle sama jutuga räägid ju iseenda Morgani väite vastu. Selles valguses ei ole Morgan absoluutselt võrreldav ZIL-gaKapten Trumm kirjutas:RR ostetakse tehasest igapäevasõitudeks, Zil ostetakse kollektsiooni Ferrari 250GTO ja Lamborghini 400 kõrvale, millega sõidetakse võibolla 3 korda aastas ja mida näidatakse juubeli üritustel külalistele. Minuarust täitsa erinevad asjad. Igapäevaauto eeldab ikkagi mingil tasemel teeninduse toe ja varuosade olemasolu.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Sellisel tutikana tehase väravast välja veerenud ZIL-i kollektsioneerimisväärtus on suht väike. See tekiks talle alles koos mingi looga, et näe, selle auto tagaistmel suksutas Putja oma võimlejat või nii.Kapten Trumm kirjutas:RR ostetakse tehasest igapäevasõitudeks, Zil ostetakse kollektsiooni Ferrari 250GTO ja Lamborghini 400 kõrvale, millega sõidetakse võibolla 3 korda aastas ja mida näidatakse juubeli üritustel külalistele. Minuarust täitsa erinevad asjad. Igapäevaauto eeldab ikkagi mingil tasemel teeninduse toe ja varuosade olemasolu. Kõik see eeldab muidugi seda, et taolised "pimp my LED tuled" tüüpi maitsevääratused sealt kaovad. Kuigi mine tea, võibolla mõni võibolla ostakski seepärast - auto, mida Putin ära põlgas.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Morgan vrs. zil -iga käsitsi tehtud käkerdis ei ole hinnaline käsitöö.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mis sa tõesti arvad, et lääne kollektsionäär, ostes selle Zil'i, näitab seda juubeliüritustel võrdväärsena 250GTO'ga? Ilmselt näidatakse seda veidrusena stiilis "näe, mida venelased siiamaani käe otsas toodavad", kõrvuti mõne teise vene ime- näiteks invakäru või LuAZ'iga.Kapten Trumm kirjutas:RR ostetakse tehasest igapäevasõitudeks, Zil ostetakse kollektsiooni Ferrari 250GTO ja Lamborghini 400 kõrvale, millega sõidetakse võibolla 3 korda aastas ja mida näidatakse juubeli üritustel külalistele. Minuarust täitsa erinevad asjad. Igapäevaauto eeldab ikkagi mingil tasemel teeninduse toe ja varuosade olemasolu. Kõik see eeldab muidugi seda, et taolised "pimp my LED tuled" tüüpi maitsevääratused sealt kaovad. Kuigi mine tea, võibolla mõni võibolla ostakski seepärast - auto, mida Putin ära põlgas.
70ndatel toodetud auto taastamine, või 70ndate auto tootmine suuremate muudatusteta tänapäeval on vististi ikka kaks täiesti ise asja.Kapten Trumm kirjutas:Eestis peaks praegu töös olema üks Gaz-14 Tsaika, eelarveks kroonides arvati krooniajal 1+ miljon. Tulemus ei saa olema uuest 7nda seeria BMW-st ei kvaliteetsem ega parem.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Eestis oli vähemalt iseseisvuse taastamise järgselt soomustatud ZiS-101 erakätes. Endine Tallinnfilmi kaamaraauto, mil olid Tallinnfilmis kasutamise ajal kaameraplatvormid ees ja taga. Hiljem sai Tallinnfilm Tšaika ja ZiS-i ostis autojuht ära.
"Junori" pulmaauto ZiL-111 saatust ei tea, samuti ka Tšaikade omi mitte.
Ministrite Nõukogu Autobaasi Tšaikad GAZ-14 olid omal ajal müügis. Hind oli mälu järgi 50 000 krooni kanti. Praegu vahetuskursi järgi kommiraha, kuid müügi ajal oli kroon veel kõva.
Tšaikade varuosadega omal ajal probleemi polnud. Hiiul EPT kesklaos olid kõik jupid olemas. Praeguse mänguasjapoe taguses hoones, teisel korrusel. Eks keegi selle laotäie vanarauahinnaga omale sai. Loodetavasti ei läinud vähemalt Emexisse.
"Junori" pulmaauto ZiL-111 saatust ei tea, samuti ka Tšaikade omi mitte.
Ministrite Nõukogu Autobaasi Tšaikad GAZ-14 olid omal ajal müügis. Hind oli mälu järgi 50 000 krooni kanti. Praegu vahetuskursi järgi kommiraha, kuid müügi ajal oli kroon veel kõva.
Tšaikade varuosadega omal ajal probleemi polnud. Hiiul EPT kesklaos olid kõik jupid olemas. Praeguse mänguasjapoe taguses hoones, teisel korrusel. Eks keegi selle laotäie vanarauahinnaga omale sai. Loodetavasti ei läinud vähemalt Emexisse.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Min. Nõukogu automajandist läks igal juhul veoautoga asju vanarauda. Gaz-21 plekiringid etc...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
No mis ma ikka asjast tean.....vaoinas teab paremini.
Eestis on eri staadiumites rohkem kui üks Tsaika projekt (enamasti nendest Min nõukogu autobaasi käest lastud rontidest).
Eelarved eurodes on seal 60-100 tuhat. Võibolla pealegi, sest tööde maht show kvaliteedi saamiseks on seal tohutu.
Tänases seisus projektiauto+doonorid võivad olla teist samapalju veel peale. 50 000 krooniga ei saa küll.
Kuude kaupa plekitöid, kere üle tinutamisi jne. Enamik plekke tuleb käsitsi tahvlist ehitada või vanast sodist kokku lappida.
Seejuures võrreldes Zil'iga on tegemist vägagi levinud nõuka klassikalise limusiiniga (kahte mudelit üle 3 tuhande toodetud).
Mingit "ajalugu" neil autodel tegelikult pole.
Ometi leidub inimesi, kes taolisi suurusjärke kulutavad, suhteliselt vaeses Eestis.
Eestis on eri staadiumites rohkem kui üks Tsaika projekt (enamasti nendest Min nõukogu autobaasi käest lastud rontidest).
Eelarved eurodes on seal 60-100 tuhat. Võibolla pealegi, sest tööde maht show kvaliteedi saamiseks on seal tohutu.
Tänases seisus projektiauto+doonorid võivad olla teist samapalju veel peale. 50 000 krooniga ei saa küll.
Kuude kaupa plekitöid, kere üle tinutamisi jne. Enamik plekke tuleb käsitsi tahvlist ehitada või vanast sodist kokku lappida.
Seejuures võrreldes Zil'iga on tegemist vägagi levinud nõuka klassikalise limusiiniga (kahte mudelit üle 3 tuhande toodetud).
Mingit "ajalugu" neil autodel tegelikult pole.
Ometi leidub inimesi, kes taolisi suurusjärke kulutavad, suhteliselt vaeses Eestis.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Äärmiselt tore lugu, aga kuidas see asjasse puutub? Tšaikade taastamine ei ole nende tootmine tänapäeval, tehases, veerandsada eksemplari aastas.Kapten Trumm kirjutas:No mis ma ikka asjast tean.....vaoinas teab paremini.
Eestis on eri staadiumites rohkem kui üks Tsaika projekt (enamasti nendest Min nõukogu autobaasi käest lastud rontidest).
Eelarved eurodes on seal 60-100 tuhat. Võibolla pealegi, sest tööde maht show kvaliteedi saamiseks on seal tohutu.
Tänases seisus projektiauto+doonorid võivad olla teist samapalju veel peale. 50 000 krooniga ei saa küll.
Kuude kaupa plekitöid, kere üle tinutamisi jne. Enamik plekke tuleb käsitsi tahvlist ehitada või vanast sodist kokku lappida.
Seejuures võrreldes Zil'iga on tegemist vägagi levinud nõuka klassikalise limusiiniga (kahte mudelit üle 3 tuhande toodetud).
Mingit "ajalugu" neil autodel tegelikult pole.
Ometi leidub inimesi, kes taolisi suurusjärke kulutavad, suhteliselt vaeses Eestis.
Teemast möödarääkimise meistriklass.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Jutu mõte on ikka täiesti teemas, show konditsioonis nõuka limusiini hind on tiba kõrgem kui tavaliselt arvatakse ja nõudlus on olemas.
Muidu märksa levinumate Tsaikade show konditsiooni viimise eest sellises suurusklassis rahasid ei makstaks. Taoliste autode väärtuse määrab ühe asjaoluna ka levik (tootmisarv).
250 000 USD auto ei ole sellel teemal midagi nii suur summa, arvan, et ühe käest lastud 41045 renoveerimine show konditsiooni maksab võibolla rohkem kui 250 000 dollarit.
Taolisi juhtumeid on olnud, kus üks või teine firma on taasalustanud mingi auto käsitööndluslikku tootmist ja hinnad ei jää originaali restaureerimisele alla.
Muidu märksa levinumate Tsaikade show konditsiooni viimise eest sellises suurusklassis rahasid ei makstaks. Taoliste autode väärtuse määrab ühe asjaoluna ka levik (tootmisarv).
250 000 USD auto ei ole sellel teemal midagi nii suur summa, arvan, et ühe käest lastud 41045 renoveerimine show konditsiooni maksab võibolla rohkem kui 250 000 dollarit.
Taolisi juhtumeid on olnud, kus üks või teine firma on taasalustanud mingi auto käsitööndluslikku tootmist ja hinnad ei jää originaali restaureerimisele alla.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kuule teeme ikkagi nüüd selgeks millest me siin räägime. Show-konditsiooni renoveeritud auto tootmisaastaga 1972 on "tiba" teine väärtus kui tehaseväravast täna väljunud samasugune auto. Vahet ei ole kui palju raha on renoveerimise peale pandud, või palju tehasest välja sõitev auto maksab. Üks on uus asi, teine on asi omast ajast.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Seda väidet kahjuks tänapäeval taastoodetud klassikaliste autode uued käsitöönduslikud eksemplarid ei kinnita.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Siin lehel on veel erinevaid Marussia kontsepte:
http://carsreview2015.blogspot.com/2013 ... w-zil.html
Minu enda jaoks üks tõsiseltvõetavamaid nende seas oleks allolev. Igati tänapäevane, väärikas, piisavalt ajatu välimusega ja kannab endas hästi Zil'ile iseloomulike kujunduselemente.

http://carsreview2015.blogspot.com/2013 ... w-zil.html
Minu enda jaoks üks tõsiseltvõetavamaid nende seas oleks allolev. Igati tänapäevane, väärikas, piisavalt ajatu välimusega ja kannab endas hästi Zil'ile iseloomulike kujunduselemente.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline