119. leht 666-st
Re: Autoteema
Postitatud: 15 Sept, 2021 8:57
Postitas mart2
Ega autode osas väga lihtsalt kokkulepet ei saagi saavutada, sest
nii tehnoloogiliselt kui ka kultuuriliselt (n. euroopa hipster vs. saudid) on hinnangud eri klassidele varieeruvad ning sageli piir hägustunud mitmete omaduste ülekatete tõttu.
Üks hea sõber ja tõeline "autopede", kes ise antud valdkonnas töötab ning omab ka mitut hobiautot, selgitas mulle lihtsate sõnadega auto ja tarbija vahelist suhet - ilma klassideta.
Tööauto - valitakse effektiivsuse, hinna ja kvaliteedi suhte alusel, muu on boonus.
Näitamise auto - valitakse hinna, kaubamärgi ja visuaali põhjal! Otstarbekus on kasulik lisaomadus.
Isiklik auto - mugavus ja erivajadused (istmete arv, pakiruumi suurus/-laiendus, biomeetriline sobivus, jne.).
Kõik mis jääb sinna kolme vahele, sõltub rahakotist ja maailmavaatest (näit. roheline vs. muda-müttaja)!
PS. Postitus ei ole mõeldud kellelegi "koha kättenäitamiseks", vaid kui üritus selgitada, miks ei saavutata (ka minuga!) ühist arusaamist.

Re: Autoteema
Postitatud: 15 Sept, 2021 9:31
Postitas Kapten Trumm
Mina olen juba 2 tööautot (peale Hondat) valinud ühe kriteeriumina selle järgi, et juhiistmel peab olema reguleeritav nimmetugi. Kuna mul on seljaga probleeme. Nii mõnigi pakkuja jäi seetõttu kõrvale - ja võitjaks osutunu oli nii paindlik, et vahetas esimesed istmed ühe teise laos asuva autoga ära, et kliendile meelepärane olla. Tundsin ennast kliendina. Tõsi, automüüja oli naisterahvas, enamik meesmüüjaid oleks vist mind kalanäoga kuulanud ja öelnud tuimalt, et ei saa (üks müüdud auto siin või seal).
Mina ütleks, et biomeetriline sobivus on tööautol tähtsamgi, kui isiklikul (läbisõidu vahekord on ehk 10:1).
Re: Autoteema
Postitatud: 15 Sept, 2021 17:59
Postitas kuldar81
Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?
Re: Autoteema
Postitatud: 15 Sept, 2021 18:10
Postitas skulmars
kuldar81 kirjutas:Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?
meediamängija töötab aga raadio mitte?
vaata, ega pole mingi Traffic Announcement (TA) funktsioon peale läinud..mul selle peale jääb raadio vait

Re: Autoteema
Postitatud: 15 Sept, 2021 20:25
Postitas kuldar81
skulmars kirjutas:kuldar81 kirjutas:Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?
meediamängija töötab aga raadio mitte?
vaata, ega pole mingi Traffic Announcement (TA) funktsioon peale läinud..mul selle peale jääb raadio vait

Ei ole, raadio, CD, telefon bluetoothi kaudu, miski ei tööta. Näen et raadio on õigel sagedusel ja CD sekundid jooksevad ka, aga häält ei ole. Kas võibolla on võimendis mingi probleem?
Re: Autoteema
Postitatud: 15 Sept, 2021 23:17
Postitas mongol
Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 5:21
Postitas kuldar81
mongol kirjutas:Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.
Tänud, vist on võimendi jah. Kaitset kontrollisin ja see on ok, ehk siis ilmselt võim läks.
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 12:35
Postitas OLAVI
kuldar81 kirjutas:mongol kirjutas:Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.
Tänud, vist on võimendi jah. Kaitset kontrollisin ja see on ok, ehk siis ilmselt võim läks.
Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:

Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 12:48
Postitas Kapten Trumm
Tundub, et probla on selles, et toide on ära käinud ja sellega mingit settingud paigast läinud.
Keerukatel autodel võiks vahetada akut sedasi, et ühendada auto akujuhtmete külge nt käivitusjuhtmete abil teine aku ja alles siis eemaldada klemmid autol oleva aku küljest, vahetada aku, ühendada klemmid ja alles siis võtta täkujuhtmed lahti. Muidugi pidada silmas, et pluss ühendada ikka plussiga ja miinus miinusega
Tolle ajastu autod, kus eri plokid omavahel suhtlevad, vajavad mõnikord tööle panekuks restarti, see kipub olema ka selline kasuaalne, et mõnel läheb ise tööle ja mõnel tuleb jamada-installida.
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 13:28
Postitas Walter2
Vahel tuleb autole ka öelda läbi kaabli, et tal on nüüd uus aku peal (ning vahel ka parameetrid sisestada).
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 13:52
Postitas kuldar81
Kapten Trumm kirjutas:Tundub, et probla on selles, et toide on ära käinud ja sellega mingit settingud paigast läinud.
Keerukatel autodel võiks vahetada akut sedasi, et ühendada auto akujuhtmete külge nt käivitusjuhtmete abil teine aku ja alles siis eemaldada klemmid autol oleva aku küljest, vahetada aku, ühendada klemmid ja alles siis võtta täkujuhtmed lahti. Muidugi pidada silmas, et pluss ühendada ikka plussiga ja miinus miinusega
Tolle ajastu autod, kus eri plokid omavahel suhtlevad, vajavad mõnikord tööle panekuks restarti, see kipub olema ka selline kasuaalne, et mõnel läheb ise tööle ja mõnel tuleb jamada-installida.
Samas jäid mul peale aku vahetust isegi salvestatud raadiokanalid ja istme mälud paika. Midagi ei pidanud uuesti seadistama.
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 15:28
Postitas Kapten Trumm
Osadel asjadel on varutoide sees, sestap seal säilib seting tükk aega ilma vooluta.
Mulle on elu õpetanud, et kui enne polnud ja nüüd on pekkis, siis meenuta, mida viimati tegid.
Otsi asjatundjat, on ka minu soovitus.
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 16:11
Postitas AMvA
OLAVI kirjutas:
Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:
Ei näe küll antud skeemil ühtegi erinevatest moodulitest koosnevat kompleksi vaid täiesti tavaliselt eraldatud dipleiga ressiiiverit.
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 16:59
Postitas Tegelane5
AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:
Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:
Ei näe küll antud skeemil ühtegi erinevatest moodulitest koosnevat kompleksi vaid täiesti tavaliselt eraldatud dipleiga ressiiiverit.
Tundub nii ning miskipärast põles lõppvõimu kivi maha nähtavasti. Sama aja Chrysleritel on raadio ning võimendi osa eraldi kusagil taguratta juures. Kui tahta seal raadio välja vahetada siis on sellega tükk tegemist. Aga japsid on alati asju lihtsa(ma)na hoidnud.
Re: Autoteema
Postitatud: 16 Sept, 2021 17:06
Postitas AMvA
Tegelane5 kirjutas:
Tundub nii ning miskipärast põles lõppvõimu kivi maha nähtavasti. Sama aja Chrysleritel on raadio ning võimendi osa eraldi kusagil taguratta juures. Kui tahta seal raadio välja vahetada siis on sellega tükk tegemist. Aga japsid on alati asju lihtsa(ma)na hoidnud.
Tänapäevastel asjadel on jah kahjuks see viga, et terve lõppaste on ühe kivi peal ja lõputransse, mis tavaliselt läbi lähevad, eraldi vahetada ei saa.
Aga miks võim pelgalt akuvahetuse peale läbi läks on suht arusaamatu. Täiesti tavaline tegevus iseenesest.