13. leht 102-st

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 27 Mär, 2015 16:06
Postitas trs
Tegemist polnud esiteks Lufthansaga ja teiseks on vägagi kahtlane, et mingitel "kiiresti rikkaks" hagidel oleks alust, kui uurimine ei tuvasta, et ta algusest peale peast segi oli, või et enne õnnetust oli ettevõttel põhjust eeldada, et ta on peast segi läinud. Firma saaks karistada ennekõike selle eest, kui piloot oleks olnud ebakompetentne, aga paistab, et lennukit ta juhtida oskas :roll:
Aga kannatage veel, võib igasuguseid asju selguda. Võibolla studeeris vabast ajast islamit, või oli juba enne lennukooli astumist hullaris istunud, või mõni muu uudis, mida esialgu hea meelega ei avaldataks.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 27 Mär, 2015 16:23
Postitas herman30
Düsseldorfi prokuratuuri kinnitusel võttis Germanwingsi kaaspiloot Andreas Lubitz regulaarselt ravimeid ja varjas haigust tööandja eest ning oleks pidanud katastroofipäeval olema haiguslehel.

Saksa väljaanded Bild ja Spiegel kirjutasid täna varem, et psüühikaprobleemide all kannatanud Lubitz võttis ravimeid.

Prokuratuur kinnitas neid andmeid, sest uurijad said selle kohta kinnitust lenduri kodust leitud dokumentidest, vahendas Reuters. Materjalide täpsem läbivaatamine võtab veel aega.
http://maailm.postimees.ee/3137229/saks ... andja-eest

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 27 Mär, 2015 17:03
Postitas Kulibin

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 27 Mär, 2015 18:52
Postitas jyrimyrk
Kurjam kirjutas:
jyrimyrk kirjutas:Mis selle posti point oli?
Mõte on väga lihtne - mida sa tahad saada selle raha eest? Odavlennud võivad lõpuks väga kalliks minna.
Arvestades, kui kõva on saksa pilootide ametiühing (streigivad vähemalt kord juus) on ka selle Germanwingsi pilootide palk kõrge või pigem piisavalt kõrge ja töötingimused enam kui head.

Pigem on probleem kaasaegses suhtumises, et igaühe terviseandmed on vaid tema ja raviarsti teada asi. Osadel erialadel võiks olla ikka süsteem nagu nõukaajal, et ilma hullari tõendita midagi teha ei saa.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 27 Mär, 2015 20:39
Postitas Roamless
See salvestus viimasest minutist on tõenäoliselt fake. Keegi pani taustaks flightsimulatori mängu, kopsis vastu puutükki ja ongi lennuki viimane minut. Sellised asjad naljalt ei leki ja salvestus ise äratas kahtlusi.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 27 Mär, 2015 21:06
Postitas Kulibin
No ma ei väida, et see tõsi on, Live Leak lihtsalt on päris pandav allikas.
Snowdeni olete vist päris unutanud. Paraku on siin maailmas nii, et kõige hullemad õudusunenäod võivad mõne aja pärast tõeks osutuda.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 10:55
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
trs kirjutas:Tegemist polnud esiteks Lufthansaga..
Nohh - mina olen meediast läbikäinud infojuppidest aru saanud, et too GermanWings on vaid suure Lufthansa miski käepikendus ning Lufthansa ikka pealik (ja vastutav) seal..
Aga kui keegi teab väita, et ma eksin ja neil kahel igasugune omavaheline seksuaalne suhe puudub - pln lahkesti mind parandada :roll:


P.S. kuid tolle psühhopaadist piloot-massimõrvari koolitas/litsenseeris ju ikkagi Lufthansa :oops: :oops:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 12:44
Postitas trs
See oli rohkem igasuguste vastutuste ja tekkinud miljonihagide osas. Germanwings kuulub lufthansale, aga ei ole lufthansa. Lufthansa koolitas, aga kui ei leita tõendeid, et ta enne kooli astumist juba peast kapsas oli, siis distantseerub lufthansa sellest asjast päris kindlasti ning ka vastupidisel juhul on neil veel võimalus, sest info on selline, et lennukooli saamiseks hullari tõendit vaja pole. Ka praegu näidatakse kenasti, et lenduril polnud depressiooni ega hullu pabereid, vaid lihtsalt keeras ühel hetkel ära. Ega näiteks Tartu Ülikoolile ei saa praeguses Euroopa õigusruumis esitada kahjunõuet, kui mõni seal õppinud arst osutub Hannibal Lectoriks...
Kas näiteks Eestis Lennuakadeemias tehakse põhjalikum kontroll ka inimese mõistusele ja tõekspidamistele? Tänapäeva Euroopas ei tohi ju ühelgi vestlusel ka otse küsida, et kas usud, et uskmatuid koeri tappes saad paradiisi 72 neitsiga lõbutsema jne.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 15:02
Postitas Kurjam
Eelkirjutaja võttis põhjused ilusti kokku. Viga ongi vohavas tolerastias, poliitkorrektsuses ja nn. "euroopalikes väärtustes". Enam ei või asju õigete nimedega nimetada ega ühtegi hullu ega väärakat "ahistada", sest muidu jookseb selline kohe kohaliku zoovoliniku juurde kaebama. Nüüd selgub, et see värd kavandas seda ammu http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71120815

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 16:00
Postitas trs
Eks see on tõesti mõttekoht, kui lennusaatjast tüdruksõber siin praegu kaagutab, et mees oli alaväärsuskompleksis vaevlev ja igasuguste muude mentaalsete defektidega ning ei teavitanud sellest tööandjat ega kolleege. Laiemalt võttes peaks tekkima arutelu selle üle, kas näiteks arstil või psühholoogil või ka pereliikmetel peaks olema õigus ja ka kohustus teavitada selliseid tööülesandeid täitvate isikute tööandjaid, kui on põhjust uskuda, et inimene on peast segi. Siin muidugi tekivad igasugused aga-d, mistõttu reaalne oleks pigem küsida, miks ei olnud siiamaani pilootidel kohustuslikku iga-aastast hullari kontrolli ja pikemat vestlust teemal "mina ja maailm".

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 17:10
Postitas Kapten Trumm
Aga mida selle "tüdruksõbra kaebuse" peale tänases tolerastia ja "erinevus rikastab" keskkonnas tööandja teha saab? Euroopas on asi juba ammu väljunud tabamatutesse dimensioonidesse, nt ei tohi tööandja selekteerida töötajaid vanuse, soo jne järgi. Kui kellelegi tundub, et sa teed talle liiga, siis piisab ühest e-kirja teel kaebusest ja järgmise nädala tegeled sa mingi võrdõigusvoliniku küsimustele vastamisega (kus olemasoleva case küsimustele esitatakse veel 10 täiendavat, stiilis "kuidas teil üldiselt euroopalike õiguste kaitse süsteem üles ehitatud on). Mulle tegi selle põhimõtte selgeks üks TTÜ dotsent - Euroopalik põhimõte on, et kui töötaja keerab mingi jama kokku, siis on vastutav alati tööandja. Siis ei uskunud, aga nüüd näe olen aru saanud.

Mäletate, mõni aeg tagasi oli hirmus skandaal, kui miski riiakas kickpoksijast tibi ei saanud KV logistikakeskusest soovitud tööd ja mis pärast kõik juhtus? Täna piisab sellest, et töötajale midagi "tundub" ja tõestama hakkab tööandja, et valesti tundub.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 22:01
Postitas tympsa
Tegu pole kaugeltki ainsa ega ka mitte väga haruldase enesetapuviisiga.

FAA andmeil oli ainuüksi USA-s aastail 2002. -2012 8 pilootide suitsiidi, kõik meesterahvad, kõik psüühiliste probleemidega ja vaid üks neist otsustas minna üksi, teised 7 pidasid paremaks süütuid kaaslasi kaasa võtta.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71122869

Ma eeldan, et tegu oli väiksemate lennukitega, sest nii suurt kära pole need juhtumid tekitanud.

On ka teooria, et maailma tuntuim depressiooniravim Prozac hoopis suurendab ravialustel enesetappude hulka, kuna see kõrvaldab enesealalhoiuinstinkti väga tugevad reaktsioonid, mis igaühte tagasi hoiavad.Inimene muutub " tuimaks", pehmenevad tugevad hirmu ja ärevussümptoomid, kuid samas nõrgeneb ka hirm surma ees.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 22:23
Postitas Poti soldat
Siinsed juba hüsteeriasse kalduma hakkavad sõnavõtud meenutavad tulirelvavastaste tüüpilisi hüüdlauseid peale koolitulistamisi. Muidugi saab kõike keelata/piirata/reguleerida/kontrollida/jne. Samas tekib küsimus kas on ikka iga kontrollmehhanismidest mööda pääsenud hullu korral vaja kogu süsteem ümber ehitada kolm korda karmimaks. 100% effektiivuse saavutame ikkagi alles siis kui tehnoloogia areng võimaldab valitsusel panna meile kõigile kupli alla kiibi mis meie mõtete kohta reaalajas infot edastab.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 22:33
Postitas Tegelane5
Kui järgi mõelda siis saaks säänseid olukordi vältida ka selliselt et nö silda ei saa jääda (või nagu antud näites lukustada end) ainult üks mees. Kui üks piloot peab ära käima siis peab keegi asemele tulema, et too tagasi sisse saaks.
Või kas on üldse sellist lukustatavat ust vaja? Ja kui on, peaks selle lukustamiseks vähemalt kaks meest sees olema.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 28 Mär, 2015 22:44
Postitas Kurjam
Poti soldat kirjutas:Siinsed juba hüsteeriasse kalduma hakkavad sõnavõtud meenutavad tulirelvavastaste tüüpilisi hüüdlauseid peale koolitulistamisi. Muidugi saab kõike keelata/piirata/reguleerida/kontrollida/jne. Samas tekib küsimus kas on ikka iga kontrollmehhanismidest mööda pääsenud hullu korral vaja kogu süsteem ümber ehitada kolm korda karmimaks. 100% effektiivuse saavutame ikkagi alles siis kui tehnoloogia areng võimaldab valitsusel panna meile kõigile kupli alla kiibi mis meie mõtete kohta reaalajas infot edastab.

Antud juhul oli siis suure tolerastia tagajärg klassitäis koolilapsi mööda mäekülge laiali pluss veel muud rahvast ka :evil: On lihtsalt kohti kuhu hulludel asja pole!