kolhooside ajal käis asi ju nii et võeti vöti uksepiida pealt ja lasti nii palju kui vaja ja mida vaja
Tux tunneb asja

Ka teisi rootoreid sai proovitud, ei midagi targemat... (sry, unustasin selle varem mainimata). Jagaja kaantki sai nii puhastatud kui ka päris tuttuut proovitud, tulemus 0.EOD kirjutas:Jagaja rootori läbilöök "massi". Pragu oli vast juba viimase sõidu ajal tekkinud, kuid kuivalt läbi ei löönud. Öösel kondenseerus niiskus peale, tekkis läbilöök ja hiljen juba söestunud rada.
Ka küünalde viga ei olnud, muidugi läksid need selle pideva starteriketramisega vahepeal märjaks, sai neid siis puhastatud ja kuivatatud ja paar korda isegi pliidi peal kuumaks aetud, teisi küünlaidki proovitud.maanus kirjutas:Mul on kord olnud küünaldega selline jama. Võõras proovis käivitada ja ei saanud käima. Proovisin siis ise veel mitu päeva takkajärgi ja mitte üks törts mootorist ei tulnud. Säde oli kusjuures viimasepeal! Vahetasin kah süütepooli ja juhtmeid j.n.e. aga ei midagi.
Viskasin siis küünlad ööseks kuumale pliidile igaksjuhuks. Hommikul ehmatas esimesest pöördest käima.
Natuke soojem jubatoivo129 kirjutas:Tundub nagu süütesüsteemi viga olema. Jagaja jalaga äkki midagi, õigemini jagaja võlliga?
Rootori sees on raadiohäirete summutamiseks takisti küll (mis võib tõepoolest mõnikord natuke nalja teha), aga sellel polnud antud loos vähimatki süüd.kalleb kirjutas:kunagi oli selline juhus et see takisti mis asus kusagil enne küünlajuhtmeis oli lahti ja logises ,säde ikka hüppas vahelduva eduga ikka üle aga mäjus käivitusele ja mootor töötas ka suvaliselt ,vahepeal jäi tükati seisma ja tükati käis ,vist oli äkki isegi mingi liikuva asja küljes , võin muidugi eksida ka sest aega on palju mööda läinud
sai sinna takile lisaks vedru pandud mis surus peale ja andis ka ühendust ja probleem lahenes koheselt
muidu aga veeti autot kümnete autoremontijate ja asjatundjate uurimisele ja keegi pihta ei saanud mis jama on
äkki ka seal midagi taolist
Ja vot just nii oligi!lamjak kirjutas:Kusagilt tuleb sarnane lugu tuttav, siis oli viga selles, et jagajas eneses oli miski lühis sees.
Ketti sai juba eelnevalt igat moodi kontrollitud, kuna oli väike kahtlus, et kuidagi ühe hamba "üle visanud". Samuti ei tekitaks pingutamata kett mitte kõva metalset kolinat vaid pigem kõrinat ja rapsimist.EOD kirjutas:Keti pinguti kinni jäänud. Hiljem logistas lahti ja hakkas tööle.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist