Re: Autoteema
Postitatud: 21 Sept, 2021 12:47
Snapdragoni kohta ei leidnud andmeid, kuid Intel ananb oma Core i7 prosede töövahemikuks 0-100 C. Usun, et Snapdragonitel on see umbes sama.
AMvA kirjutas:Snapdragoni kohta ei leidnud andmeid, kuid Intel ananb oma Core i7 prosede töövahemikuks 0-100 C. Usun, et Snapdragonitel on see umbes sama.
nimetu kirjutas:... Modulaarsus on tore asi, kuid kui su auto kasutab mitmekümne jagu erinevaid mooduleid, siis kaob kokkuvõttes asjal mõte ära. See on lihtsalt terve hunnik kiipe, mis raiskab tootmismahtu ja tekitab üleliigset keerukust. Näiteks Fordi viimane elektriauto sisaldab kusagil 50 (!) erinevat juhtmoodulit (kiipe on veel rohkem). Tesla kasutab umbes pool sellest.*) Kasutage iOS -seadmeid, mille ümbritsev temperatuur on vahemikus 0 ° kuni +35 ° C.
Ärge jätke seadet autosse, sest pargitud autode temperatuur võib selle vahemiku ületada.
Ma ei usu, et probleem on tingimata elektroonikas/kiipides, vaid seadme üldises disainis. Tõenäoliselt on peamiseks piirajaks telefoni aku, mitte kiip ise. Ränikiibid võivad edukalt ka 100 kraadise kuumuse ära kannatada. Kui kiip on hästi isoleeritud keskkonnast, siis ka külm temperatuur ei ole probleem. Peamine mure sellistes oludes on kondensatsioon.
AMvA kirjutas:... Sellest teha järeldus kiibi kasutuskeskkonna kohta on muidugi täiesti meelevaldne.
...Üldiselt kui keegi annab oma seadmele mingid kasutustingimused, siis kehtivad need seadmele kui tervikule ja ei iseloomusta üksikuid kasutatud komponente.
Gideonic kirjutas:... Sama kiibitootmise protsessi peal tehtud videokaartidel on töötemperatuur 70-90 kraadi juures (kusjuures igasugu krüptokaevandajatel 24/7 ja aastaid). Läpakate protsessorid lähevad kohati veel kuumemaks.
Gideonic kirjutas:... Kusjuures ainus põhjus miks alla 0 ei tööta on see, et tekib kondentsvesi mis rikub emaplaate jms ümbritsevat. Muidu ei ole midagi mis seda takistaks. ...
Kui üks element "väga hästi" ümbruskonnast isoleerida, siis võib ta tööajal ülekuumeneda.
nimetu kirjutas:... Ja üldse mida see kõik puutub sinu väitesse, et "tänapäeva kiibid" (mida iganes see tähendab) pole küpsed autodes kasutamiseks?
Veel vähem kinnitab seda väidet sinu poolt varasemalt toodud viide nutitelefonile.
OLAVI kirjutas:AMvA kirjutas:... Sellest teha järeldus kiibi kasutuskeskkonna kohta on muidugi täiesti meelevaldne.
...Üldiselt kui keegi annab oma seadmele mingid kasutustingimused, siis kehtivad need seadmele kui tervikule ja ei iseloomusta üksikuid kasutatud komponente.
Muidugi ei dimensioneerita ökonoomiale orienteeritud tehnikas erinevaid sõlmi üle ja ka väiksema mootoriga auto veermiku osad on projekteeritud väiksemad kui suurema mootoriga samasuguse auto omad.
Ja loogiliselt kui seadme ühe osa töötemperatuur on kindlalt määratud, siis pole mõtet ka teisi komponente vastupidavamaid valida.
See, mida mina või keegi üksikisik arvab, ei oma globaalses majanduses mingit tähtsust. See et "kiibid pole turuküpsed" tähendas seda, et "ohutustehniliselt olulisi detaile" peab enne turule lubamist sertifitseerima ja selline väide peaks olema kuskil eelviidatud linkidel loetav. (Ju jäi konkreetne asjakohane tekst kopeerimata.)
Tänan!Walter2 kirjutas:vana uudis juba
https://www.mnt.ee/et/soiduk/tehnoulevaatus
Kapten Trumm kirjutas:jackpuuk kirjutas:AMvA kirjutas:Jackpuuk, kui sul ei ole raha nende ostuks, siis on see sinu mure, otsi tasuvam töö.
No aitähh. Olen võimeline neid ostma ja ka üleval pidama, no ei näe ühtegi mõistlikku põhjust. Pigem oman kahte hobiautot, vähemalt mulle tundub mõistlikum rahapaigutus kui üle päeva neid lagunevaid raipeid kalli raha eest putitada.
Inimesed, kel puudub pikemaajaline premium autode kogemus, tavaliselt ei saagi aru nende eelisest pilukate odavautode ees. Teine seltskond, kes sellest aru ei saa, on autosid mittejagavad inimesed - kes vaatavad üldiselt vaid ülalpidamiskulude suurust. Minul nt pole selg mitte kõige tervem ja mul peab olema nimmetoega juhiiste. Valdav osa jaapani autodest omavad istmeid, mis on ideaalsed 175 cm/75 kg juhile, aga mitte mulle. Kui selg toetub istudes istme külgtugedele, siis jääb see haigeks.
Viimane jaapani auto oli mul 2010 sedaan Civic, millega sõitsin kokku ca 50 000 km.
Smith kirjutas:Viimane jaapani auto oli mul 2010 sedaan Civic, millega sõitsin kokku ca 50 000 km.
No siis pole sul eriti kogemust jaapani autodega.
Ise olen omanud mõlemaid ja iga kell eelistan “samuraisid”.
Vähemalt VAG trupist tuleb ikka viimased 10-15 aastat aastat roostetavat kõntsa.
B5 oligi viimane hea passat volkaril (kui 2.5 diisel välja jätta).
Smith kirjutas:Vähemalt VAG trupist tuleb ikka viimased 10-15 aastat aastat roostetavat kõntsa.