
Selle asemel,et öelda...sry poisid tegin näpuga ja ees on 224/45 on kõik teised lollid ja mida kõike veel.....nõrk esitlus.
Loed ja vastad valikuliselt....asi algas ju sinu postitusest kus sinu tehaseseades masinal on all pea 2cm kõrguse erinevusega rattad
Tulin praegu just Pärnust Tallinna poole, rehvid ees 225/40R17 ja taga 245/40R17.
Muuseas Bentley Continental GT kasutab vaatamata nelikveolisusele erinevaid rehve esi- ja tagasillal
andrusjo kirjutas:73a bmw-l ei teegi midagi...tänapäeva masinatel juhtub see,et igatsugu abs-id,veojõukontrollid ja on nähtud ka paari bmw kasti mis hakkavad lihtsalt segast panema.
4veolisel masinal on lausa soovitus kasutada sama kulumisastmega rehve!!
Walter2 kirjutas:Siin tundub et osa foorumlasi ei tea mida tähendab rehvi profiili kõrgusindeks.![]()
https://rehvipood.eu/blogi/rehvi-moodud/
Kapten Trumm kirjutas:Loen seda universaalrehvide õigustust üsna imestunult, kas mehed seda ei karda, kui mõnikord pidurdusmaast see 2 meetrit puudu jääb ja järgnev avarii nullib kohe päris mitme jooksu "universaalrehvide" säästu
OLAVI kirjutas:Kui rääkida meetritest ja nende tähtsusest, siis tuginedes füüsikale ja matemaatikale saab teada, et LED stopptuli süttib maanteekiirusel ca 10 meetrit varem kui hõõgpirniga (mis süttib teatava viivitusega) stopptuli ja linnakiirusel vastavalt ca 5m varem, pinge peale lülitamise hetkest arvestades.
Two UMTRI studies conclude that LED signals provide a braking response time advantage between 170 and 200 ms under favorable lighting conditions and up to 300 ms under adverse lighting conditions (e.g., viewing at a distance with high-intensity illumination on the lamp surface).
Kui rääkida meetritest ja nende tähtsusest, siis tuginedes füüsikale ja matemaatikale saab teada, et LED stopptuli süttib maanteekiirusel ca 10 meetrit varem kui hõõgpirniga (mis süttib teatava viivitusega) stopptuli ..
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist