head dekaalid olid siin, küll õrnad ja kergelt lagunevad, kuigi lisasin decalsofti, võibolla poleks vajagi olnud, sulasid igatahes väga hästi pinnaga kokku. on olnud küll dekaale kus jäävad hoolimata eelnimetatud tootega ujutamisest ikka läikimine näha ja paksus ka. lõppresultaat siis selline, ennast häirib natuke laki küllastuskohad mis on näha valgete triipudena. sai teist küll lahjendatult pintseldada, kuid siis hetkel nii.
Calico Käkid
sai siis kass valmis. oli meeldiv teha, muutkui vaatasid, et mida veel saaks juurde panna. juurde sai teha järgmist: tuled puurisin läbi, värvisin põhjad tamya kroomiga, seejärel tilgutasin epoliimi sisse, tulemuseks sain ehtsamad tuled. tagumise seasilmakese tegin samamoodi, ainult punase põhjaga. vahepeal kirusin end, kui näpuga veel kuivamata laternatest üle tõmbasin. läksid tuhmiks ja koledaks. siis lasin tilga revelli liimi otsa ja läikisid jälle. auto pasun, esikonksud ja peeglike puudus restist, sai neid nokitseda. tagumiste porikate peale sai tehtud voolikurest, samuti tünni peale konksud. voolikud sai teha, võtsin jupi peenemat juhet, kapronniiti, määrisin mingi osa juhtmest liimiga kokku, ja kerisin niiti ümber juhtme niikaua kui küll sai.
head dekaalid olid siin, küll õrnad ja kergelt lagunevad, kuigi lisasin decalsofti, võibolla poleks vajagi olnud, sulasid igatahes väga hästi pinnaga kokku. on olnud küll dekaale kus jäävad hoolimata eelnimetatud tootega ujutamisest ikka läikimine näha ja paksus ka. lõppresultaat siis selline, ennast häirib natuke laki küllastuskohad mis on näha valgete triipudena. sai teist küll lahjendatult pintseldada, kuid siis hetkel nii.





head dekaalid olid siin, küll õrnad ja kergelt lagunevad, kuigi lisasin decalsofti, võibolla poleks vajagi olnud, sulasid igatahes väga hästi pinnaga kokku. on olnud küll dekaale kus jäävad hoolimata eelnimetatud tootega ujutamisest ikka läikimine näha ja paksus ka. lõppresultaat siis selline, ennast häirib natuke laki küllastuskohad mis on näha valgete triipudena. sai teist küll lahjendatult pintseldada, kuid siis hetkel nii.
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

täitsa hea näeb välja! viimane pilt on eriti hästi õnnestunud. mudeli värvid on ka mõnusad ja loomulikud, eriti meeldivad mulle rehvid. kui sinna nüüd veel natuke tolmu ka saaks, oleks täismäng. samuti on tore, et viitsid sellise pisema skaala juures detailidega täiendavalt mässata.
igatahes tubli töö ja ootame aga järgmist masinat...
P.S. ässitaja ei ole, a Ar 234 Blitz peaks Sul karbivirnas olema küll
igatahes tubli töö ja ootame aga järgmist masinat...
P.S. ässitaja ei ole, a Ar 234 Blitz peaks Sul karbivirnas olema küll


https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Väga vahva pisilane. Tikutopsist on jällegi suuresti abi selgitamaks millist vaeva tegelikult nähtud on. Nats läikivavõitu on küll fotodel jäänud, mulle meenutab ühte Nõukogude armee tobedust tehnika diiselküttega niisutatud lapiga üle hõõruda (Et ilus oleks). Voolikute valmistamise idee on hea, see läks mu tulevikus kasutatavate tehnoloogiate riiulisse. Muideks üldse kõik autodega seonduv muudam mind hardaks ja hästi teostatud mudelid toovad pisara silmanurka.
Toomas
Toomas
Kui kaks inimest suudavad pimedas teki all ilma abivahenditeta valmis teha kolmanda inimese, siis igasugune mudeli kokkupanemine peaks olema käkitegu.
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Minu meelest Su kõige õnnestunum mudel.
Ümbertegemised on kõvasti detailsust lisanud ja läikeaste on skaalat arvestades otse kümnesse.
Küttevoolik tundub küll jämedavõitu, aga ju ta siis selline oli.
Pildistamise poole pealt tasuks ära lõigata kõik ebaoluline. Tähtis on ju kujutatav objekt. Et siis näiteks nii:

Liigne taustapind on täiesti ülearune.
Ümbertegemised on kõvasti detailsust lisanud ja läikeaste on skaalat arvestades otse kümnesse.
Küttevoolik tundub küll jämedavõitu, aga ju ta siis selline oli.
Pildistamise poole pealt tasuks ära lõigata kõik ebaoluline. Tähtis on ju kujutatav objekt. Et siis näiteks nii:

Liigne taustapind on täiesti ülearune.
Igati vahva aparaat tõesti. Hetkel istun nii kehva monitori taga, et detailsemalt ei saa süveneda. Küll aga on üks küss kamo kohta. Kas selline lahendus on õpetusest pärit? tundub veidi ainulaadne.
ps. eelmistel piltidel paistab üks esiratas õhus seisvat, kas seda andis parandada?
Endal ka selline karp olemas.. mitu korda on juba peaaegu laual olnud, sest pildil eriti tagantvaates tundund sümpaatne. Seni ikka mõni tiivuline ette trüginud. Kuna väike seeria sarnaseid masinaid tekitatud, siis see tikutoosiga pilt pani ikka kõvasti näpud sügelema üks sealt ära teha.
Kk
ps. eelmistel piltidel paistab üks esiratas õhus seisvat, kas seda andis parandada?
Endal ka selline karp olemas.. mitu korda on juba peaaegu laual olnud, sest pildil eriti tagantvaates tundund sümpaatne. Seni ikka mõni tiivuline ette trüginud. Kuna väike seeria sarnaseid masinaid tekitatud, siis see tikutoosiga pilt pani ikka kõvasti näpud sügelema üks sealt ära teha.
Kk
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Mõnus masin ja vaeva oled sa temaga kõvasti näinud. Vooliku tegemise nipp on igastahes väärt meeldejätmist. Kõrvalistuja poolne esiratas on kuidagi lääpas, muidu igate vinksvoks. Ja mulle meeldib just see et ta kergelt läigib. Super
Üldiselt juba siis kui sa taga alustasid tekkis tunne et peaks enda oma ka hakkama kokku panema. Sai kah samasugune eelmine aasta soetatud, tõsi, natike suuremas skaalas. Siiani pole küll veel julenud alustada , aga kui nüüd Kalle kas asja ette võtab ....
Levar
Üldiselt juba siis kui sa taga alustasid tekkis tunne et peaks enda oma ka hakkama kokku panema. Sai kah samasugune eelmine aasta soetatud, tõsi, natike suuremas skaalas. Siiani pole küll veel julenud alustada , aga kui nüüd Kalle kas asja ette võtab ....

Levar
KüsimusI tekib mul eespoolse varuratta kohta. Kas reaalselt ka sellises kohas seda hoiti?
Ehk siis kuidas on sellisel juhul kinnitus.. mootori katte õhukese pleki külge? Mudelil ei ole ratta keskel nagu kinnitse meetodit märgata. Teiseks, kas sellises kohas ratas mootorile ligipääsu koledasti ei sega ja kuidas käib lahti uks?
Kk
Ehk siis kuidas on sellisel juhul kinnitus.. mootori katte õhukese pleki külge? Mudelil ei ole ratta keskel nagu kinnitse meetodit märgata. Teiseks, kas sellises kohas ratas mootorile ligipääsu koledasti ei sega ja kuidas käib lahti uks?
Kk
suured tänud kommentaatoritele. siis üritan järgemööda vastata.
hertsogile: tolmu täna lisan, eile oli uni nii silmas, kuid näe ei kannatanud, ikka panin pildid enne üles.(edevus nazõvajetsa) aga ei saanud poppi panna-hertsog jõudis ikka märgata, muidugi tänud mu paksude näppude töölepanemise eest! eksnäe, eksnäe seda arado asja, sisetunne räägib minuga samas hoopis uhe tuntud Ju86 (sesamusem ItalaLalalaerieri vmt.)enne projekti lükkamisest, kuid eks näis, eks näis...
von manstein: küttevoolik on minu arust ka natuke liiga jäme, kuid mitte väga palju. hetkel oli mul selline juhe võtta, samas mikromeetriga ma täpsust taga ei aja, kärab küll. sest paljude osade kohta võiks sama mõõtkavale ka küsida, tegelikkuses see nii jäme pole. ja suured tänud minu vaevalisele piltnikuõpingule tarkuse lisamises.
Tsiknat ja FWanton: ei tõmmanud masuudiga üle. revelli clear matt´iga tõmbasin hoopis ja tünni peal natuke pealeloksunud kütust imiteerides musta guashiga määritud clear gloss´iga niresi tegin. ilmselt ikka foto peal kunstvalguses natuke läigib.
Joss metsast ja kalle: esiratas on õige natuke ikka maast lahti, aga natuke parem ja väga pole aru saada.
Kamo sain nii, netis surfates masina kohta infot otsides sain sellise pildi:
http://www.o5m6.de/bz_38.html
naine juhtus seda nägema ja ütles oi, kui lahe, kas sa teed sellise? mõtsin et vene tehnikat saab edaspidi lihtsalt rohelist küll ja küll teha. ja nii saigi selline. sealt siis ka varuratta paigutus. kuigi ega ma jah esiotsa arvasin ise ka et väga adekvaatne see paigutus ei tohiks olla. on ju näha et on uksel ees. ühe pildi peal on ka lahtise uksega pool ja ratas on ikka kuidagi vääriti. niet paigutasin selle sinna teiselepoole lihtsalt algul selleks, et näeb ägedam välja, ning mõttega, et äkki seda poolt lihtsalt ei kasutata. päris fotosi kaedes, aga oi imet-oli ikka ratas seal, isegi mõlemile poole kuidagi paigaldatud.
http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/ ... refuel.htm
aga edu teile selle masina tegemisel!
hertsogile: tolmu täna lisan, eile oli uni nii silmas, kuid näe ei kannatanud, ikka panin pildid enne üles.(edevus nazõvajetsa) aga ei saanud poppi panna-hertsog jõudis ikka märgata, muidugi tänud mu paksude näppude töölepanemise eest! eksnäe, eksnäe seda arado asja, sisetunne räägib minuga samas hoopis uhe tuntud Ju86 (sesamusem ItalaLalalaerieri vmt.)enne projekti lükkamisest, kuid eks näis, eks näis...

von manstein: küttevoolik on minu arust ka natuke liiga jäme, kuid mitte väga palju. hetkel oli mul selline juhe võtta, samas mikromeetriga ma täpsust taga ei aja, kärab küll. sest paljude osade kohta võiks sama mõõtkavale ka küsida, tegelikkuses see nii jäme pole. ja suured tänud minu vaevalisele piltnikuõpingule tarkuse lisamises.
Tsiknat ja FWanton: ei tõmmanud masuudiga üle. revelli clear matt´iga tõmbasin hoopis ja tünni peal natuke pealeloksunud kütust imiteerides musta guashiga määritud clear gloss´iga niresi tegin. ilmselt ikka foto peal kunstvalguses natuke läigib.
Joss metsast ja kalle: esiratas on õige natuke ikka maast lahti, aga natuke parem ja väga pole aru saada.
Kamo sain nii, netis surfates masina kohta infot otsides sain sellise pildi:
http://www.o5m6.de/bz_38.html
naine juhtus seda nägema ja ütles oi, kui lahe, kas sa teed sellise? mõtsin et vene tehnikat saab edaspidi lihtsalt rohelist küll ja küll teha. ja nii saigi selline. sealt siis ka varuratta paigutus. kuigi ega ma jah esiotsa arvasin ise ka et väga adekvaatne see paigutus ei tohiks olla. on ju näha et on uksel ees. ühe pildi peal on ka lahtise uksega pool ja ratas on ikka kuidagi vääriti. niet paigutasin selle sinna teiselepoole lihtsalt algul selleks, et näeb ägedam välja, ning mõttega, et äkki seda poolt lihtsalt ei kasutata. päris fotosi kaedes, aga oi imet-oli ikka ratas seal, isegi mõlemile poole kuidagi paigaldatud.
http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/ ... refuel.htm
aga edu teile selle masina tegemisel!

https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

Kobe tükk! Kuigi mõõtkava väike, on tal isegi fotodel ilmet küll ja küll ja selline kamo sobib kolmekümnendate keskpaika-lõpupoole kah. Aga need varurattad, piltidelt ei ole näha, kas mudelil on nende jaoks porilaudade sees süvendid või ei? Tegelikult peaksid olema: http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/ ... 8U_bp1.jpg
Siis oleks kõik korras, sest uste hinged on paindega tahapoole, nii et ust avades ratas segama ei jää.
Siis oleks kõik korras, sest uste hinged on paindega tahapoole, nii et ust avades ratas segama ei jää.
uus projekt. mõista-mõista mis vannitoa vann see on?

https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

äh-kohe pihtas põhjas! aga nii ongi!
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

vahepeal on see ameerika peletis natuke rohkem koos kui alljärgnev pilt näitab, kuid ei tahaks esialgu rohkem kui üleeilset osa näidata. on mõningaid plaane, kui korda läheb siis saab näha.

https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline