14. leht 37-st
Postitatud: 30 Mai, 2006 23:49
Postitas Nibelungen
Täpsemalt siis voodri aukude juurest.
Postitatud: 31 Mai, 2006 0:25
Postitas punker
62 Kiiver - sisud 54-55cm
64 Kiiver - sisud 56-57cm
66 Kiiver - sisud 58-59cm
68 Kiiver - sisud 60-61cm
70 Kiiver - sisud 62-60 cm
Postitatud: 31 Mai, 2006 13:42
Postitas alex
kas see on siis ikka sisemine kiivri ümbermõõt mitte läbiomõõt?
Postitatud: 31 Mai, 2006 18:48
Postitas punker
Just nii sisemine ümbermõõt aukude kõrguselt
Abi usa kiivriga
Postitatud: 13 Juun, 2006 17:55
Postitas Mazz
Kuidas kinnitada Usa kiivrile sisu nii, et se sisse tilbendama ei jää? Tagumine ehk klambritega kinnituv vöö on olemas ja läheb taha. Eesimist rihma aga pole... On kellelgi ideesid? Ei jaga ise seda süsteemi ära. Kiiver on 53. aastast.
Postitatud: 13 Juun, 2006 18:51
Postitas suurpomm
53 aastal olid sellise sisuga:
Jäi natuke segaseks mis sul puudu on?
Postitatud: 13 Juun, 2006 18:56
Postitas Mazz
jah suht taoline on aint et mul on ta sisu pruun.

Edit: Korea kiiver
Postitatud: 13 Juun, 2006 19:31
Postitas suurpomm
Olen praegu kodust ära, muidu saaks oma kiivite rihmadest pilte teha. Kiivri peal näeb ta välja selline:
Tegemist on II-ms aegsega. Kui hästi vaadata siis näeb noka peal sälku. Alates 1943 läks see sälk kuklasse.
Postitatud: 13 Juun, 2006 19:51
Postitas Mazz
Aga kuidas teda siis kinnitada? Teen ise uue rihma endale sinna ette...
Postitatud: 13 Juun, 2006 20:05
Postitas suurpomm
rihm näeb välja selline:
seal otsas olevad traadist aasad jäävad kiivri sisu nagade taha pidama ja rihm tõmmatakse üle noka. Siis pingutatakse seda ja suletakse fiksaatoriga.
Tee oma kiivrist pilte ja kust aru said ,et on sellest aastast.
Postitatud: 13 Juun, 2006 21:15
Postitas Mazz
kiivri sisse on kitjutatud 1953...Eks ma teen pilte. Need kolmnugakujulised sangad on alles

aukliku kiivri taastamine???
Postitatud: 29 Juun, 2006 9:11
Postitas ats
Sai antiigist ostetud üks Saksa kiiver (M1942, 64 Kiiver - sisule 56-57cm)
Kiivril on pealaes suur mõlk, mille tõttu on see auklikuks roostetanud. Kiivri sisu on puudu, värvist pole märkigi.
Soov oleks see taastada!
Kas saksa kiiver kannatab mõlkide sirgeks tagumist?
Mõned väiksemad vigastused sain juba enamvähem korda (parempoolse kinnitus needi augu lõin sirgemaks ning kiivri noka; piltidel pole seda parandust)
Kuidas ja millega sirgeks lüüa auklikku piirkonda?
Kuidas ja mis materjalidega keevitus teha?
Millega peale keevitust pahteldada?
Palun andke abi oma teadmistega, kes oskab ja on varem parandanud sellist sõelapõhja!!!
Kiivri olukorrast mõned pildid

Postitatud: 29 Juun, 2006 9:33
Postitas motofassist
Noh kui nüüd ausalt öelda siis see kiiver on ikka väga sõel ja taastada ...
Kui ikka eriti andekas metallitööline oled siis lase käia.
Mõtekam oleks mõnisada krooni raisata ja tervem osta.
Aga eks sa ise tea paremini.
Postitatud: 29 Juun, 2006 10:01
Postitas suurpomm
sidrunhappega töötlemisel oled kiivri ülemisest osast ilma. Kui kiiver veel gaasipitsi kannatab siis lase ta "pehmeks". Pista kiiver pahupidi liiva sisse ja hakka seest suure ümara esemega vormi ajama. Liiva sisse surudes keeruta nats kiivrit, et liiva pesa ümara kuju võtaks.
Teine võimalus, et valad kipsist alus vormi, aga siis on teist kiivrit ka vaja.
!!!
Postitatud: 29 Juun, 2006 11:21
Postitas stilett
Tööd tõesti liiga palju, lihtlsatl, suurem kõnts ja rooste maha.Las seisab uhkelt riiulil!