15. leht 31-st

Süüria (kodusõda)

Postitatud: 04 Jaan, 2017 11:36
Postitas Svejk
"Vana mees tahab koju":

КУЗЯ ОТВОЕВАЛСЯ
https://vata.dirty.ru/kuzia-otvoevalsia-1276461/
"Адмирал Кузнецов" доказал свою полную небоеспособность и теперь собирается плыть домой. Отрицательный результат тоже результат.
Стало ясно, что в нынешнем виде тяжелый авианесущий крейсер Адмирал Кузнецов не может быть задействован ни в локальной, ни, тем более, в глобальной войне.
Ни одну из поставленных задач авианесущий крейсер Адмирал Кузнецов выполнить не сумел…
Пропагандистский эффект от его похода получился минусовым.
В мире никто не испугался "Адмирала Кузнецова." На Западе он стал предметом острот и насмешек.Во время похода не удалось прорекламировать «не имеющие мировых аналогов виды вооружений» из–за технических проблем.
«Потренироваться, как следует» тоже не получилось. После двух аварий большую часть палубной авиации пришлось перевести на берег.
Это был самый бесславный поход самой бесславной войны.
Kommentaaridest:

- Вывсёврети, Кузницоф победил игил и устрашил америку и теперь гордый такой возвращается домой

- Одну, частично, выполнил — хоть все самолеты утилизировать и не смог. Причем загадывали с экипажами, так что да, незачет.

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 14 Jaan, 2017 9:28
Postitas Lemet
Väidetavalt siis vaid 154 lahingulendu...

http://bmpd.livejournal.com/2371437.html

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 14 Jaan, 2017 10:21
Postitas Kapten Trumm
Kui see 154 lendu tekilt 2 kuuga (tegelikult vähema ajaga, sest peale pauke lennud ju seisid) on veel nähtavalt suur arv, siis tuleb arvestada ka seda, et suhteliselt suur ja raske lennuk viis iga kord lendu ühe maksimaalselt 500 kg pommi. See teeb siis ca 70 tonni ehk üks USN F-18 eskadrill viib need üheainsa lahingulennuga kohale. :)

Huvitav, kas nad tõesti jätkavad selle teise lennukikandja punnitamist?
Praegu tundub, et oleks omal ajal pidanud selle Jak-141 lõpuni viimistlema, sest selle Su-33 kohaleviidav relvalast polegi suurem kui sellisel oleks. See laev on taolise suurusega lennukitele nagu Su-33 lihtsalt 1 number väike,.

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 14 Jaan, 2017 12:26
Postitas nimetu
Naljakal kombel on britid samuti otsustanud nö suusahüppe trampliini kasuks, peamiselt raha puuduse tõttu. See otsus on ka kõva kriitikat saanud, sest see ahendab võimalusi liitlaste lennukeid võõrustada. Ise nad hangivad muidugi F-35B selle jaoks.
Huvitav kaua venelased kavatsevad Kuzjat veel teenistuses hoida? Kindlasti tegeletakse juba praegu selle väljavahetamise plaanidega. Ma ei usu, et nad hakkavad F-35B sarnast lennukit eraldi aretama. Neil on praegu PAK-FAgagi tegemist.

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 14 Jaan, 2017 22:57
Postitas Lemet
Kindlasti tegeletakse juba praegu selle väljavahetamise plaanidega.
Esialgu tegeletakse olemasoleva suuremahuliste remondiplaanidega...

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 15 Jaan, 2017 13:16
Postitas nimetu
Esialgu tegeletakse olemasoleva suuremahuliste remondiplaanidega...
No seda niikuinii... :P

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 15 Jaan, 2017 13:58
Postitas Lemet
Ehk siis kahe kuuga vähem kui ameeriklaste lennukikandjalt ööpäeva jooksul sooritatakse...
Aircraft carrier sortie rates have varied since 1997. In 2001 the Navy claimed that Nimitz class carriers can support 207 sorties per day, and in 2004 the Navy claimed Nimitz class carriers could launch 230 total surge sorties per 24-hour flying day for four days. These sortie rates are limited to 200 nautical miles, require some preparation, and cannot be sustained beyond only a few days. Current doctrine and planning operates 2 CVNs together, each carrier supporting 120 sorties per 12 hour flight day, combining for 240 sorties over 24 hour days for extended pe

Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitatud: 15 Jaan, 2017 20:58
Postitas mart2
Mõnda aega tagasi oli siin teemaks "enneolematu-Kuzja" - nüüd siis väike kokkuvõttev klipp laeva ajaloost.
https://www.youtube.com/watch?v=Pvv6NU6Dlio - 100 поБЕД "Адмирала Кузнецова"

NB! Vabandan, kui ennem on juba olnud, kuid mulle ei tulnud tuttav ette.

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 16 Jaan, 2017 9:25
Postitas gooligan
tähtis küsimus on veel see, et kas oli kokku 154 väljalendu või 154 maandumist.
Seal on 1,2% vahe sees...

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitatud: 17 Jaan, 2017 14:31
Postitas Kapten Trumm
mart2 kirjutas:Mõnda aega tagasi oli siin teemaks "enneolematu-Kuzja" - nüüd siis väike kokkuvõttev klipp laeva ajaloost.
https://www.youtube.com/watch?v=Pvv6NU6Dlio - 100 поБЕД "Адмирала Кузнецова"
NB! Vabandan, kui ennem on juba olnud, kuid mulle ei tulnud tuttav ette.
mart2, esita korralik analüüs laeva kasutusvõimalustest/võimekustest ja too allikaviited!
muidu on mingi netikalambuuri kasutamine......no comments

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 24 Jaan, 2017 21:04
Postitas ruger
Vene lennukikandja Admiral Kuznetsov on tagasiteel Süüriast. Hetkel on Inglismaa ja Prantsusmaa vahel Inglise kanalis. Äratulek tehti küll väga vaikselt ära. Trackitav laev on Kuznetsovi saatev saatelaev Nikolay Chiker.
Pilt
HMS Ocean & HNOMS Roald Amundsen shadowing Admiral Kuznetsov Carrier Group through the channel
https://twitter.com/MIL_Radar/status/823947191119212544

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 25 Jaan, 2017 22:18
Postitas ruger

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 26 Jaan, 2017 8:49
Postitas Kapten Trumm
Toss on kuskile kadunud.
Pikemast sõidust korstnad ja katlad tahamast puhtaks saanud?

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 26 Jaan, 2017 9:03
Postitas alari
Ei ole see toss kuskile kadunud, küll aga on kõvasti vähem seda kui oktoobris

Re: Venemaa lennukikandja-võimekus

Postitatud: 26 Jaan, 2017 9:09
Postitas Kapten Trumm
Aurukateldega laeva (mida köetakse raske kütteõliga ehk masuudiga) vist ei annagi päris suitsuvabaks teha. Kõrvalolev Pjotr Velikii ei tossa seepärast, et tal on tuumaküte ja ameeriklaste suured sõjalaevad, mis pole tuumaküttel (lennukikandjad nt), on gaasiturbiinidel ja töötavad analoogsel kütusel nagu lennukid. Seal on tossuvabaduse ja jõuseadme kerguse/väiksuse hind kallis hind nii soetuseks kui hiljem kalli kütte ostmiseks. Venelased kasutavad suurematel laevadel siiani auruturbiine ja pisematel diisleid.

Vanasti, kui Eestis veel masuudiga keskküte kasutusel oli, siis katlamajas täiskoormust andes oli ja must tomu üle terve asula.