Re: EV energia ja julgeolek
Postitatud: 26 Dets, 2024 20:54
Mees on " õigest " erakonnast, neil on vist lubatud. ( 5 aastaga 5 rikkama riigi hulka ja maksud ei tõuse)
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Rahast ei piisa, on vaja kehtestada asjakohased seadused ning pädev ROE.Smith kirjutas: ↑26 Dets, 2024 20:44 See kuidas sommid ikkagi seekord reageerisid,
väärib lugupidamist. Pevkur muudkui räägib kuidas ei saa midagi teha sellal, kui Alexander Lott ütleb, et saab ikka küll. Nüüd soomlased tõestasid seda ka tegudega. Pevkurit ilmselget täna pressikonverentsil seetõttu ka polnud. Ei tasu ikka jama suust ajada, ise kaitseminister. Õigem oleks olnud öelda, et tahaks küll teha, aga pole vahendeid - andke raha kaminale.
Fucs kirjutas: ↑06 Mai, 2024 12:19Territoriaalmere laiuse üldreeglit on Eesti muutnud, lähtudes lepingust Eesti Vabariigi ja Soome Vabariigi vahel merealapiirist Soome lahel ja Läänemere põhjaosas. See leping sõlmiti Helsingis 18.10.1996 ning ratifitseeriti Riigikogus 18.12.1996 (RT II 1996, 42, 173).
Kokkulepet taotledes saatis Eesti Vabariigi suursaatkond Helsingis 06.04.1993 Soome Välisministeeriumile noodi, milles anti teada, et alates 09.04.1993 kavatseb Eesti kinnitada territoriaalmere laiuseks 12 meremiili, mistõttu mõnedes kohtades Soome lahel ulatuks Eesti territoriaalmeri kuni keskjooneni. Noodis väideti, et „kui ka Soome laiendaks oma territoriaalmerd 12 meremiilini, sulguks rahvusvaheline laevasõidutee Soome lahel täielikult“. Eesti Vabariik oli valmis piirama oma territoriaalmere laiust Soome lahel nii, et see ei ole keskjoonele lähemal kui 3 meremiili. Sellise piirangu tegemisel eeldati vastavat sammu ka Soome Vabariigilt. Soome nõustus ettepanekuga territoriaalmere laiuse piiramiseks, saates vastusnoodi 04.05.1994, ning see põhimõtteline eelkokkulepe jõustus 31.07.1995 (RT II 1996, 32, 117).https://pohiseadus.ee/sisu/3601Eesti noodis toodud väide, et rahvusvaheline laevasõidutee Soome lahel oleks kokkuleppe saavutamata jäämisel täielikult sulgunud, ei ole juriidiliselt korrektne. Nimelt annab üldtunnustatud ÜRO mereõiguse konventsioon ühelt poolt õiguse kehtestada territoriaalmere laiuseks kuni 12 meremiili, teiselt poolt aga paneb rannikuriigile kohustuse garanteerida rahumeelne läbisõit territoriaalvetest kõikide riikide laevadele, olenemata sellest, kas tegemist on kaubanduslikuks meresõiduks kasutatavate aluste või sõjalaevadega. Sõjalaevade puhul pole ka ette nähtud ei loaküsimist ega etteteatamist enne plaanitavat läbisõitu. Avamerega võrreldes muudab rahumeelne läbisõit territoriaalmerest laevasõidu keerulisemaks ainult sellest aspektist, et läbisõit peab olema kiire ja katkematu (peatuda ja ankrusse heita võib hädaolukorras või abi osutamisel hädasolijatele), allveelaevad peavad sõitma pealvee asendis ja näitama oma riigilippu (ÜRO mereõiguse konventsiooni art-d 18–20).
Mis põhjusel on meil relvastamata patrull-laevad? Ja kui on, miks ei saa neid relvastada? Kas keegi vastutab?URR kirjutas: ↑26 Dets, 2024 16:41Probleemi teine külg on, millega seda kõike teha. Mereväel on kolm miinijahtijat, üks miiniveeskaja ja neli patrulllaeva. Miinijahtijate maksimaalne kiirus on 11 sõlme. Sellega ei jõua tankerile järele. PPAlt saadud patrulllaevad on relvastamata, nendega ei saa midagi sihikule võtta, ja üht neist peab aeg-ajalt pukseerima, kui keset merd seisma jääb.
Kas Browningu kinnitamine reelingu külge on siis selline tuumateadus, millega eestimaa pinnal ükski mees toime ei tule?a11 kirjutas: ↑26 Dets, 2024 21:56Mis põhjusel on meil relvastamata patrull-laevad? Ja kui on, miks ei saa neid relvastada? Kas keegi vastutab?URR kirjutas: ↑26 Dets, 2024 16:41Probleemi teine külg on, millega seda kõike teha. Mereväel on kolm miinijahtijat, üks miiniveeskaja ja neli patrulllaeva. Miinijahtijate maksimaalne kiirus on 11 sõlme. Sellega ei jõua tankerile järele. PPAlt saadud patrulllaevad on relvastamata, nendega ei saa midagi sihikule võtta, ja üht neist peab aeg-ajalt pukseerima, kui keset merd seisma jääb.
Mismoodi see liitlaste lugu mereväe poole peal on - kas mõni nende sobivam alus on püsivalt siinkandis ja kas seda saab poliitilise tahte olemasolul käskida tegutsema jõuliselt?URR kirjutas: ↑26 Dets, 2024 16:41 ...
Probleemi teine külg on, millega seda kõike teha. Mereväel on kolm miinijahtijat, üks miiniveeskaja ja neli patrulllaeva. Miinijahtijate maksimaalne kiirus on 11 sõlme. Sellega ei jõua tankerile järele. PPAlt saadud patrulllaevad on relvastamata, nendega ei saa midagi sihikule võtta, ja üht neist peab aeg-ajalt pukseerima, kui keset merd seisma jääb.
...
Mis see Pevkur praegu siia puutub? Soomlaste reageering oli igati adekvaatne reaktsioon oma majandusvetes toimuvale.Smith kirjutas: ↑26 Dets, 2024 20:44 See kuidas sommid ikkagi seekord reageerisid,
väärib lugupidamist. Pevkur muudkui räägib kuidas ei saa midagi teha sellal, kui Alexander Lott ütleb, et saab ikka küll. Nüüd soomlased tõestasid seda ka tegudega. Pevkurit ilmselget täna pressikonverentsil seetõttu ka polnud. Ei tasu ikka jama suust ajada, ise kaitseminister. Õigem oleks olnud öelda, et tahaks küll teha, aga pole vahendeid - andke raha kaminale.
Rind kummis on pidanud ennast Lotist targemaks, kes on korduvalt öelnud:Kui kriitikute sõnul pidanuks Eesti või Soome võimud taristut lõhkunud laeva kohe pärast juhtumit kinni pidama, siis endise mereväe ülema Jüri Saska sõnul on see keeruline protsess ja kaitseminister Hanno Pevkuri sõnul on laeva kontrollimine sisuliselt välistatud, kui see on ainult rahvusvahelistes vetes.
Soomlased näitas nüüd ka tegudega, et Pevkur on udu ajanud."Mulle jäi kõrvu kaitseministri intervjuust osa, kus ta ütles, et rahvusvahelistes vetes välisriigi laeva pardale minek on välistatud. Ma leian, et see pole põhjendatud ja see on ka õiguslikult ekslik," ütles Lott.
Rahvusvaheline õigus ei välista võimudel minemist avamerel välisriigi laevale ja ka vajadusel selle arestimist, ütles Norra mereõiguse keskuse teadur Alexander Lott Balticconnectori torujuhtme lõhkumise juhtumit kommenteerides.
Alates veebruarist (1 kuu pärast) on terve Baltikum energiasaar!gooligan kirjutas: ↑26 Dets, 2024 22:45 .....
Üleskutsed luua Eestile enda "sõltumatu" energiasaar on pehmelt öeldes asjatundmatud.
Oleksime sel juhul veel kordi haavatavamad ning pidevalt eksisteeriks reaalne oht suuremateks katkestusteks.
Piisaks vaid 1-2 jaama (või selle ühenduste) saboteerimisest ja oleksimegi oma energiasaarel kummuli. Stabiilsest sageduse hoidmisest ei ole mõtet heietadagi.