veel midagi lenduritele...
No igatahes etemad, enne kui siin varasemaid nägin ja kokkutulekul mudelit ennast, siis alles sain aimu, kuidas see linnuke tegelikult välja näeb. Kuid need pildid annavad juba palju reaalsema ettekujutuse, päevavalgus on ikka tõsine tegija, kuigi otsene päike annab kontrasti ja varje. Suvel pole väga hullu, on teine kõrgemal, kuid mida edasi seda madalamalt käib ja varjud venivad järjest pikemaks. Vahel olen terava päikesega teipinud akna peale lehe kalkat, nii et see varjab mudeli otseste päikesekiirte eeest ära, jääb selline sumedavõitu pilt, aga värve tavaliselt ära ei riku. Olen mitmel puhul mõelnud, et sobiks vist mingi poolläbipaistev kile, siis saaks ehk paremagi tulemuse.
Aga linnuke ise on väga hea - eriti ligidalt ja oma silmaga.
Urmas.
Aga linnuke ise on väga hea - eriti ligidalt ja oma silmaga.
Urmas.
-
- Liige
- Postitusi: 1416
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Igavene kuri herilane igatahes! Millegipärast meenub seda masinat nähes lapsepõlves loetud raamat kangelaslendur Maresjevist. Ta oli kõva mees ja nottis oma vastaseid vasakul ja paremal, kuni ükskord ise alla lasti. Õnnetuses kaotas ta oma jalad, aga hoolitsev Nõukogude valitsus kinkis talle proteesid, et kangelane jalutuks ei jääks. Mehel olid aga muud plaanid. Ta õppis nimelt oma puujalgadega lendama, ning asus uue hooga fashistlikke raisakotkoid kottima!
Mis mudelit puudutab, siis realismi parandamiseks oleks kaval veel imiteerida pooltossakaid kumme. Veel ei suuda minu silm avastada viisnurgal asuvat pilu kiilu ja pöördetüüri vahel.
Mis mudelit puudutab, siis realismi parandamiseks oleks kaval veel imiteerida pooltossakaid kumme. Veel ei suuda minu silm avastada viisnurgal asuvat pilu kiilu ja pöördetüüri vahel.
Üle hulga aja sai kapi otsast üks aparaat alla võetud ja kokku pandud. Seekord siis Dragoni 1/48 Ju-88A-4. Arvasin algul, et on parem kui sama firma C-6 aga hoopis hullem oli. Kere esiosa detailid ei sobinud oma vahel kokku ja nii mõnigi nurk oli kõver. Tiivad kippusid kere suhtes diagonaalis olema je nende risti viimine oli tükk tegu. Nüüd jalutab töötlemispuru kabiinis ringi ja kuidagi kätte ei saa seda. Aga tont sellega, õudusunenägu on möödas ja esitlen rannalennu grupi Küstenfliegergruppe 506 salga 3./KGr 506 lennukit mis oli aktiivne siinsetes vetes septembris-oktoobris 1941 (ka Saaremaa operatsioonis).




















Anton - horridoo!
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Näe ongi viirus jälle välja löönud! Hammas verel võtsin veel ühe karbi kapi otsast alla. Nüüd süda rahulikum sest oht, et sealt midagi pähe kukub on juba väiksem. Seekord siis ICM Bf-109F-2 mille sain boonusauhinnana Narva e-mudelipoe konkursilt. Ukraina kohta üpris normaalne toode, kohati isegi liialt täpses mõõdus detailid., kui veidike eksid koostamisel, siis tekib jama. Seda korda tegu siis leitnant Max Helmut Ostermanni linnukesega salgast 7./JG 54 kes viibis augustis 1941 Rakvere lennuväljal ning lasi seal viibimse ajal alla kaks I-153 Kolga lahe kohal ja ühe I-16 Tallinna lähistel. Mees hukkus 1943 mil vandid talle karjaga kallale tulid. Lennuk kukkus Ilmeni järve, kes tahab mingu õngitsegu välja















Anton - horridoo!
-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Julgen FW-Antoni eest kosta et on jah 1/48s, pealegi veel hästi tehtud, see kapott on kohe päris kenasti välja kukkunud. Kusjures tähelepanek on selline et Sa ehitad mudeli ilmselt kiiremini valmis kui minusugune laiskloom karbilt kilet maha sikutab
Kas see kapott käib lahti ka, kui mu mälu ei peta siis on icm täisa kena mootori kaasa andnud.
Igastahes jõudu järgmisega, kapi otsa vaja ju uute karpide tarvis ruumi tekitada.
L

Igastahes jõudu järgmisega, kapi otsa vaja ju uute karpide tarvis ruumi tekitada.
L
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist