16. leht 22-st

Postitatud: 02 Okt, 2008 19:14
Postitas FW Anton
Päevavalguses pildistamine on tõesti hoopis teine tera. Mõlgub mõttes kunagi loodusesse (lennuväljale) pildistama minna.

Postitatud: 03 Okt, 2008 11:21
Postitas FW Anton
Riputam siis ka päevavalguses tehtud paar fotot siia, ehk on paremad.

Pilt
Pilt

Postitatud: 03 Okt, 2008 11:58
Postitas fossiil
No igatahes etemad, enne kui siin varasemaid nägin ja kokkutulekul mudelit ennast, siis alles sain aimu, kuidas see linnuke tegelikult välja näeb. Kuid need pildid annavad juba palju reaalsema ettekujutuse, päevavalgus on ikka tõsine tegija, kuigi otsene päike annab kontrasti ja varje. Suvel pole väga hullu, on teine kõrgemal, kuid mida edasi seda madalamalt käib ja varjud venivad järjest pikemaks. Vahel olen terava päikesega teipinud akna peale lehe kalkat, nii et see varjab mudeli otseste päikesekiirte eeest ära, jääb selline sumedavõitu pilt, aga värve tavaliselt ära ei riku. Olen mitmel puhul mõelnud, et sobiks vist mingi poolläbipaistev kile, siis saaks ehk paremagi tulemuse.
Aga linnuke ise on väga hea - eriti ligidalt ja oma silmaga.

Urmas.

Postitatud: 03 Okt, 2008 12:58
Postitas kalle
Üks väike koht kus saab asja paremaks ja reaalsemaks on rataste rehviosa. Seal liitekoha randid saaks maha võtta.

Kk

Postitatud: 03 Okt, 2008 13:34
Postitas von manstein
Igavene kuri herilane igatahes! Millegipärast meenub seda masinat nähes lapsepõlves loetud raamat kangelaslendur Maresjevist. Ta oli kõva mees ja nottis oma vastaseid vasakul ja paremal, kuni ükskord ise alla lasti. Õnnetuses kaotas ta oma jalad, aga hoolitsev Nõukogude valitsus kinkis talle proteesid, et kangelane jalutuks ei jääks. Mehel olid aga muud plaanid. Ta õppis nimelt oma puujalgadega lendama, ning asus uue hooga fashistlikke raisakotkoid kottima!
Mis mudelit puudutab, siis realismi parandamiseks oleks kaval veel imiteerida pooltossakaid kumme. Veel ei suuda minu silm avastada viisnurgal asuvat pilu kiilu ja pöördetüüri vahel.

Postitatud: 04 Dets, 2008 19:24
Postitas FW Anton
Üle hulga aja sai kapi otsast üks aparaat alla võetud ja kokku pandud. Seekord siis Dragoni 1/48 Ju-88A-4. Arvasin algul, et on parem kui sama firma C-6 aga hoopis hullem oli. Kere esiosa detailid ei sobinud oma vahel kokku ja nii mõnigi nurk oli kõver. Tiivad kippusid kere suhtes diagonaalis olema je nende risti viimine oli tükk tegu. Nüüd jalutab töötlemispuru kabiinis ringi ja kuidagi kätte ei saa seda. Aga tont sellega, õudusunenägu on möödas ja esitlen rannalennu grupi Küstenfliegergruppe 506 salga 3./KGr 506 lennukit mis oli aktiivne siinsetes vetes septembris-oktoobris 1941 (ka Saaremaa operatsioonis).

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 04 Dets, 2008 19:30
Postitas Tarts
urrr

Postitatud: 04 Dets, 2008 19:56
Postitas andrusan
Vaatamata viletsale algmaterjalile, on tulemus suurepärane.
Olen isegi seda karpi poes käes keerutanud ja ostmata jätnud. Tundub, et tegin õigesti.

Postitatud: 05 Dets, 2008 0:59
Postitas simmtann
Kas lennuk oli tegev siinsetes vetes, või ikka vete kohal? :lol:

Eeeh, mis ma ikka nokin, lennumasin on aus! Aga miks teda kokkutulekul näha polnud?

Postitatud: 05 Dets, 2008 1:13
Postitas FW Anton
Kas lennuk oli tegev siinsetes vetes, või ikka vete kohal?

Eeeh, mis ma ikka nokin, lennumasin on aus! Aga miks teda kokkutulekul näha polnud?
Õigem oleks jah vast öelda vete kohal aga kaasas polnud kuna värske värvikiht kuivas alles.

Postitatud: 06 Dets, 2008 8:42
Postitas Panzergrenadier
Vahva vahva! Ju-88 on üks nendest lennukitest, mida olen tahtnud ehitada, aga pole suutnud karpi endale lunastada. Kui selle Dragoniga sellised ebameeldivused on, siis ma pigem ei hakka punnitama.

Postitatud: 08 Dets, 2008 22:29
Postitas FW Anton
Näe ongi viirus jälle välja löönud! Hammas verel võtsin veel ühe karbi kapi otsast alla. Nüüd süda rahulikum sest oht, et sealt midagi pähe kukub on juba väiksem. Seekord siis ICM Bf-109F-2 mille sain boonusauhinnana Narva e-mudelipoe konkursilt. Ukraina kohta üpris normaalne toode, kohati isegi liialt täpses mõõdus detailid., kui veidike eksid koostamisel, siis tekib jama. Seda korda tegu siis leitnant Max Helmut Ostermanni linnukesega salgast 7./JG 54 kes viibis augustis 1941 Rakvere lennuväljal ning lasi seal viibimse ajal alla kaks I-153 Kolga lahe kohal ja ühe I-16 Tallinna lähistel. Mees hukkus 1943 mil vandid talle karjaga kallale tulid. Lennuk kukkus Ilmeni järve, kes tahab mingu õngitsegu välja :lol:

Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Dets, 2008 22:45
Postitas andrusan
Kamo on väga hästi välja kukkunud.
Kas mõõtkava 1/48?

Postitatud: 08 Dets, 2008 22:57
Postitas Joss Metsast
Julgen FW-Antoni eest kosta et on jah 1/48s, pealegi veel hästi tehtud, see kapott on kohe päris kenasti välja kukkunud. Kusjures tähelepanek on selline et Sa ehitad mudeli ilmselt kiiremini valmis kui minusugune laiskloom karbilt kilet maha sikutab :lol: Kas see kapott käib lahti ka, kui mu mälu ei peta siis on icm täisa kena mootori kaasa andnud.

Igastahes jõudu järgmisega, kapi otsa vaja ju uute karpide tarvis ruumi tekitada.
L

Postitatud: 09 Dets, 2008 0:17
Postitas FW Anton
Üldiselt ICM-l ongi vist mõeldud, et kapotid lahti oleks, sest kinni ei taha nad hästi minna, mootor jääb segama. Sama firma F-4 jätsin ühe luugi lahti aga sellel F-2 panin kapoti kinni selleks aga tuli mootorit veidi viilida.