16. leht 102-st

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 18:21
Postitas Lemet
Idiootidest kaltsupead...nu-nu, isand Kulibin, edasine mõttevahetus kaotab ilmselt mõtte. Pisiasi, et kabiini viivad luugid võivad samuti avatavad olla vaid kabiini poolt, on muidugi kurjast... :mrgreen:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 18:58
Postitas Kulibin
No ok, ei saa siinkohal laskuda detailideni, aga see piloodikabiin on asjatundjale ehk siis pardainsenerile igast asendist ligipääsetav. Ja ilma kirveta. Point oli minu jutus ju tüübiõppe puudulikus. Ja nii see paraku on.
Ja lihtsalt möödaminnes mainin, et see uks on aktiivlukustusega.
Edit: Ma siis härradele puust ja punaseks, elektroonikas on kahte tüüpi kontakte, on NO ehk siis normaalselt avatud ehk siis aktiivkontakt mis vajab mingit tegevust või midagi taolist et oleks closed. Vot need uued peale seda USA tornide jama turvanõuded ikka on arvestanud eriteenistuste ja tuletõrjujate ja muu sellise staffi vajadustega. Ühesõnaga teatud ahelatest pinge kadumine avab selle fucking door. No A320 on selline riistapuu, et teda ei saa päris ilma elektrita jätta, ei ole juhitav.
Head õndsad B tüüpi lenuvahendid on ikka siiamaani ilma igasuguste servodeta juhitavad, ja kui kahe piloodi jõud üle ei käi siis saab ju salongist mõne rugbymehe kutsuda...

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 19:34
Postitas Poti soldat
Kas härra Kulibinil on isiklikke kogemusi suletud piloodikabiini tungimisega või mingeid autoriteetseid allikaid antud teemal? Väited selle lihtsusest on üsna põhjapanevad, eeldaks et need põhinevad millegil enamal kui paariminutisel lennukijooniste googeldamisel.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 19:50
Postitas Kulibin
No ma ei saa siin ometi kõike kah letti laduda, kaltsupead ja muu asjasthuvited seltskond loeb ilmselt kah seda foorumit.
Aga mis puutub eelnevat küsimust, siis vastan üsna ümmarguselt: Noin-näin. 8)

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 20:12
Postitas Kulibin
Ja öö on juba käes ja ma heameelega lõpetaks selle kohati targutamiseks mineva teema, raputan nüüd omale tuhka pähe ja loodan mõistvale suhtumisele.
Aga ei saa siinkohal jätta mainimata isikliku antipaatiat A tüüpi lennuvahendite suhtes, väldin nendega lendamist igal võimalusel.
Vaatamata meeletule austusele Boch Rexroth servohüdraulika vastu, ometi ei ole ma nõus seisma Ponse harvesteri lõikepea all ja ootama millal.. Vaatamata meeletule austusele Sagem-Thales elektroonika vastu ei soovi ma ühtegi nende toodetest omada.
Ma eelistan B tüüpi asjade sõdades, tules ja vees järgiproovitud tehnikat. Mulle väga meeldib Yamaha kitarr, sest ta on selle raha eest parim pill, mulle meeldib väga Audi, aga ma ei läheks sellega sõtta või jumalhoidku lendama ...
Vist on kõik öeldud, lähen nüüd magama ja loodan, et päike tõuseb nagu tavaliselt.
Edu !

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 21:17
Postitas tympsa
Kulibin kirjutas:Ma ise siis vastan ära selle vabaneva energiakoguse, mis oleks umbes 1108940000 J.
Sellise matsu peaksid registreerima kõik Euroopa moodsad seismojaamad. Ja ärge tulge siin seletama, et lennuk hõõrdus laiali. Olen neid laialihõõrdumisi näinud ja väidan, et ohvrid jäävad sellisesse konditsiooni, et sugulased suudavad neid tuvastada...
Ilma DNA labori abita ...
Ja nüüd siis seismoandmete kallale !
Džaul on üsna väike energiaühik

1108940000 J = 265 kilogrammi TNT.

Ei mingeid kilotonne ega isegi tonne. Ma arvan, et isegi Donbassi sõjas on vägevamaid kärakaid olnud.

Ei maksa olla nii paranoiline ega asjata fabuleerida. Mis selle lennuki siis alla tõi kui mitte kokkupõrge mäega ? Õhus plahvatanud lennuk ( või lahingulennuki poolt allalastud lennuk ) jätaks palju suuremad tükid ja jätaks tõesti ka surnukehasid, mis on enam-vähem ühes tükis.Marslaste rünnaku võiks ehk seekord kõrvale jätta.

Samas teavad alpinistid, et kui järsult mäenõlvalt alla kukkuda ( näiteks Eigeri põhjanõlvalt, mis on väga järsk ja kus on üle kilomeetri langemist enne kui pidama jääb ), siis keha ei jää ühte tükki.Pea leitakse ühest kohast, käed ja jalad teisest ja kehatükid kuskilt kolmandast kohast. Korduvad rasked põrked kaljuga, gravitatsiooni poolt antud kiirus ( mis on siiski palju väiksem kui lennuki poolt antud ) ja hõõrdumine teevad oma töö. Ei mingit müstikat ega saladust - lihtne füüsika .

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 21:43
Postitas Lemet
Viitsi enam tühja teemat sahata, eriti kui juba militaarnetist infot korjavad kaltsupead mängus on. Loodetavasti maabub teemasse mingil ajal isand davidsoniharald, kel loodetavasti kogemust piloodikabiini sissemurdmise osas enim. Ja kes oskaks ülejäänuid ses osas valgustada.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 22:00
Postitas Kulibin
See on siiski piisav, et seismojaamad seda registreeriks. Sommid on näiteks ära reganud kõikvõimalikud meie rannikumeres toimunud MS aegsete asjanduste hävitamise. Kas lugupeetav ikka teab mis asi on 250kg trotti ? Ja ega seda päris nii võtta ei saagi, sest 250kg TNT ei ole võimeline ühes tükkis detoneerima, isegi see 200g seep lendab enamuses laiali, mitte ei detoneeri.
No ok, see selleks. Ma lihtsalt eeldan, et see piirkond on üsna täispikitud neid jaamasid ja mingi jälg peab ju sellest olema. Aga ma ei näe seda. Tulge siis appi otsima ja pärast väidate, mida iganes.
Seniks lugupidamisega Arvo
Ja edit:
Aastaid tagasi mul Saksamaa sõber tuli 4km kõrguselt sassis varjuga vastu mäekülge. Elab siiani, suht palju titaani sees ja kui mul külas käib, siis röntgenipilt alati kaasas, sest Lennu jaama turvad on usinad. 8)

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 29 Mär, 2015 23:07
Postitas 41Degree
Ma ei ole küll proovinud ei ühte ega teist pidi läbi kuulikindla asja tulistada, kuid on olnud au konstrueerida kuulikindlat akent ning väga kõrge sissemurdmiskindlusega ust. Ja noh... kui ehitusvaldkonna insenerid on ette kirjutanud sellised nõuded, et pea hakkab ringi käima, siis ma ausalt öeldes ei tahaks ikka mitte kuidagi uskuda, lennunduses tegelevad insenerid on kuidagi madalama profiiliga. No ikka päris nii vist ei ole, et kes maja joonistamisega hakkama ei saanud, läheb lennukit joonistama.

Samas, kui kellelgi on olemas mingit adekvaatset materjali selle kohta, et piloodikabiini saab sisse kuidagi "ümbernurga", siis ma kohe huviga tutvuks sellega. Selleks, et vältida teiste tehtud vigade kordamist ;)

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 30 Mär, 2015 5:25
Postitas 888
Kaheksa juhtumit: piloodid, kes lennuki meelega alla kukutasid
http://maailm.postimees.ee/3136533/kahe ... -kukutasid

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 30 Mär, 2015 9:02
Postitas EOD
Läheb küll pooleldi teemast välja, kuid välistada "ümbernurga" sisenemise võimalust ei saa.
Selline näide elust enesest: Nõukaaja lõpu poole sai Riigipanga EV kontor soomustatud rahaveoauto KamAZ. Spetsiaalseks rahaveoautoks oli see ümberehitatud Itaalia firmas "Fontauto".
Kõik nagu peab - kabiin ja furgoon soomustatud, laskeavad, signalisatsioon, sissepääs furgooni tagaosas asuvasse seifisektsiooni läbi furgooni eesosas asuva meeskonnaruumi...
Ainult üks koht oli tähelepanuta jäänud. Tagaluuktõstuki akud asusid furgooni parema taganurga all ja neile pääses ligi nii väljast kui läbi seifi põrandas oleva luugi. Sel aga polnud isegi lukku. Tõsta akud välja ja pääsedki otse seifi. :shock:
Tuli Itaalia imet kohapeal täiustada.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 30 Mär, 2015 10:13
Postitas uusmario
See on siiski piisav, et seismojaamad seda registreeriks. Sommid on näiteks ära reganud kõikvõimalikud meie rannikumeres toimunud MS aegsete asjanduste hävitamise. Kas lugupeetav ikka teab mis asi on 250kg trotti ? Ja ega seda päris nii võtta ei saagi, sest 250kg TNT ei ole võimeline ühes tükkis detoneerima, isegi see 200g seep lendab enamuses laiali, mitte ei detoneeri.
Tuleb arusaada, et lõhkeainel vabaneb energia võrreldamatult lühema ajaga, kui kokkupõrkel.Lennuk on deformeeruv ja tabas maad oluliselt laugema nurgaall kui 90, seega enamus energiast neelas deformatsioon või suunati see maapinnast mööda (vraki ja selle osade edasi liikumine mööda maapinda).

Ma ei saa küll aru, kuidas seismograaf oluline oleks, aga see et seismograaf lennuki kokkupõrke registreeris on võimalik, aga mitte üleliia tõenäoline. Esiteks maapinnal toimunu (erinevalt maa koores toimuvast) levib seismiliselt ainult mööda maapinna ülemist kihti, mäed takistavad seda oluliselt (seda juba selle tõttu, et vahemaa seismograafi ja toimumiskoha vahel on tänu mägedele oluliselt pikem kui linnulennult).Teiseks, õnnetusel maapinda suunatud KE oli lihtsalt liiga väike, seismograafijaam peab olema ikka väga lähedal, tõenäoliselt isegi samal mäel.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 30 Mär, 2015 10:45
Postitas tympsa
Pole mõtet üldse vaielda vandenõuteoreetikute ja fabuleerijatega.

Las inimestele jäävad illusioonid, mõnele meeldibki neis elada

Neil on ikka sama vana jura : Mart Laar ja Carl Bild lasid Estonia põhja ja mätsisid oma kuriteo kinni. Bush lasi tornid ja Pentagoni õhkida.Inimesed pole Kuul käinud, see oli Kubricku lavastus. Antarktises on jää-alune natside baas, kust senimaani käivad reidid Argentiinasse, et sealt uusi naisi natsikoloonia verevärskenduseks röövida jne.

Ammuilma ära tüüdanud see pläma.

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 30 Mär, 2015 13:28
Postitas Kulibin
Kas ma olen siin kusagil fantaseerinud, või mingeid vandenõuteooriaid pununud ?
No võtke seda siis kuidas soovite:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71132419

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitatud: 30 Mär, 2015 16:22
Postitas Kilo Tango
Kulibin kirjutas:Kas ma olen siin kusagil fantaseerinud, või mingeid vandenõuteooriaid pununud ?
No võtke seda siis kuidas soovite:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71132419
Oled küll siis kui sa üritasid vihjata, et lennuõnnetuste uurijad ajavad õnnetusi järjest rohkem suitsidaalselt meelestatud pilootide kraesse, et varjata lennukite disainivigu. Selle kohta tuletaks meelde ühte ütlemist, mida teaduses sellistel puhkudel kasutatakse - extraordinary claims require extraordinary evidence.