16. leht 22-st

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 22 Nov, 2014 19:48
Postitas jackpuuk
No ei saa ju kogu globariseerumise valguses jätta mööda vaatamata. Need on hetkel Saksa autod ja parata pole sinna midagi. Brittide poolt on seal ainult nimi ja seda kah tänu sakslastele, muidu neid nimesid enam ei eksisteeriks (mis on muidugi sakslastele sabakergituseks ammuste peksasaamiste eest). Kui seda ka avalikult välja ei öelda, siis tegelikult niimoodi on. Ja siis tahab mingi huilo ennast luksusautodega maailmakaardile kanda. No lubage naerda :lol:.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 22 Nov, 2014 21:10
Postitas vanahalb
jackpuuk kirjutas: Igatahes on need elus peale sakslaste käpa alla sattumist ja neil firmadel ei lähe just pahasti (küll on aga kannatama hakanud maine ekslussiivsuse vähenemise tõttu, kui neegerräpparid sõidavad selliste autodega ringi, siis "vanakooli" rikkuritele see mokkamööda pole).
mx77 kirjutas: Aga fakt on siiski hetekel see, et 2 maailma ütleks ainukest luksusautotootjat on briti firmad (kui vaadata autode disaini ja tootmise asukoha järgi ja jätta omandisuhted tahaplaanile).
Mul on küll selline sant tunne, et RR ja Bentley turu on taksofirmad omavahel ära jaganud ja "vanakooli" rikkuritel on sügavalt savi kui keegi sellise auto ostab. Võib-olla küsivad sõbralik-irooniliselt, et tahtsid noorpõlves taksojuhiks saada või?
Vaatasin huvi pärast, et kellel need autod on. Et nad peaksid neid enda autodeks, mitte selleks, millega palgaline autojuht neid punasele vaibale veab.

http://www.bornrich.com

Sellel lehel on eiteamis loogika järgi maailma 250 rikkaimat inimest. Kõige rikkam oli kadund Gadaffi ja tal oli üldse mingi isetehtud auto. Kõigile autot pole märgitud ja kõike läbi ka ei viitsinud lapata. No aga krt, imelikud autod on neil. Kas S või SL mersud, Audi 8, Tesla, Saab 9-5 Biopower :) VW Beetle, Hummer....
Brunei sultanile juhtusin esiotsas peale, kellel Mersu ja BMW kõrval RR ka välja toodud. Vene autotööstuse isal Oleg Deripaskal nagu polekski autot, tea kas sõidabki ainult kopteriga.
Alles 200+ kohtadel, kus igasugused lauljad ja räpikuningad tulevad, muutub RR või Bentley reegliks. No aga nemad on oma rahakoti poolest selle maailma vägevate seas suhteliselt rotid.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 22 Nov, 2014 22:33
Postitas vk1
tõeline briti vanaraud ja uunikum on ikka bristol. vanema otsa aparaadid , need blenheimid ja muud olid ikkagi ehitatud endise lennukitootja poolt ja ekstravagantsemaks kui need masinad eriti minna ei saa vist. tegu polnud mingi uusrikaste-tõusikute autodega, vaid väidetavalt ikka nagu šveitsi kell, isalt pojale pärandamiseks. koostekvaliteet oli väidetavalt ikka ülikõva ja sihtgrupiks oligi vist 700 aastase sugupuuga maa-aadlikud, kes ostsid 1 auto elus, no võib-olla 2. :D

http://www.youtube.com/watch?v=HXaWWnQIyVk

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 0:06
Postitas mx77
Na ma mäletan kuskilt lugu, kus Saudi kuningas tellis neid räpparite Rollse ikka 20 kaupa.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 0:37
Postitas vanahalb
No ta võis ju neid tellida, küllap kuskil majapidamises asja ette läksid.
Taset kõvasti allapoole võtta, siis see on umbes nii, et 4-5 tärni hotellides on taksostandard ikka min E-klassi Mercedes. Kui keegi tellimise peale Skoda ette veeretab, võib täitsa vabalt adminnile laitva näoga otsa vaadate - et ega te ometi mõnitada ei suvatse?
Aga päris ise sellise autoga sõita...... mmm, pole nagu piisavalt extravaganza. Kuigi auto iseenesest on hea.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 0:39
Postitas Roamless
Liigitasin nn luksusautode alla Ferrari, Lamborghini, Masareti jne. Tegu on ikkagi luksusautode, kuid jah mitte esindusautodega vaid sportautodega.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 0:51
Postitas mx77
Roamless kirjutas:Liigitasin nn luksusautode alla Ferrari, Lamborghini, Masareti jne. Tegu on ikkagi luksusautode, kuid jah mitte esindusautodega vaid sportautodega.
No luksust on nendes autodes ikka suht vähe. Osades Ferrarides on veel isegi eriti kõvad istmed :)

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 9:08
Postitas mx77
jackpuuk kirjutas:No ei saa ju kogu globariseerumise valguses jätta mööda vaatamata. Need on hetkel Saksa autod ja parata pole sinna midagi. Brittide poolt on seal ainult nimi ja seda kah tänu sakslastele, muidu neid nimesid enam ei eksisteeriks (mis on muidugi sakslastele sabakergituseks ammuste peksasaamiste eest). Kui seda ka avalikult välja ei öelda, siis tegelikult niimoodi on. Ja siis tahab mingi huilo ennast luksusautodega maailmakaardile kanda. No lubage naerda :lol:.
Et siis sinu loogika järgi oli Chrysler alguses USA autotootja, siis natuke aega saksa ja nüüd tuleks lugeda puhtakujuliseks Itaalia autotootjaks?

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 10:57
Postitas Roamless
Üldiselt läheb juba asi Zil-st väga kaugele, kuid ülikallid sportautod ikkagi liigitatakse luksusautodeks, tegu pole igapäevaste tarbesõidukitega.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 11:48
Postitas jackpuuk
mx77 kirjutas:
Et siis sinu loogika järgi oli Chrysler alguses USA autotootja, siis natuke aega saksa ja nüüd tuleks lugeda puhtakujuliseks Itaalia autotootjaks?
No kulla mees, meeldib sulle see või mitte, aga tegemist on tänapäeval Saksa autodega ja ilma sakslasteta neid marke enam lihtsalt ei eksisteeriks. Ehk siis RR ja Bentley. Kui oma eelistused-meeldimised välja jätta, siis oled sunnitud seda tunnistama. Võta heaks või pane pahaks, aga nii lihtsalt on.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 13:37
Postitas mx77
jackpuuk kirjutas:
mx77 kirjutas:
Et siis sinu loogika järgi oli Chrysler alguses USA autotootja, siis natuke aega saksa ja nüüd tuleks lugeda puhtakujuliseks Itaalia autotootjaks?
No kulla mees, meeldib sulle see või mitte, aga tegemist on tänapäeval Saksa autodega ja ilma sakslasteta neid marke enam lihtsalt ei eksisteeriks. Ehk siis RR ja Bentley. Kui oma eelistused-meeldimised välja jätta, siis oled sunnitud seda tunnistama. Võta heaks või pane pahaks, aga nii lihtsalt on.
Oota, vasta nüüd ikka mu küsimusele Chrysleri kohta, ma siis lihtsalt teinekord tean mis maa autotoodangu ala neid liigitada.
Huvitav on muidugi selle sinu väite juures see, et miks neid autosid ikka inglismaal toodetakse, saksamaal oleks ju vist lihtam, poleks keeleprobleemi ja kodule lähemal kah. Kusjuures ka Bentely mootorid pannakse sealsamas inglismaal kokku.

PS. Kas Lamborghini on saksa või Itaalia auto?

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 13:55
Postitas Murygin
Need ülikallid sportautod on ju superautod kategoorias. Luksusautodega on sarnane ainult hind. Mugavusele pole seal rõhku pandud.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 23 Nov, 2014 13:58
Postitas jackpuuk
No BMW X-id toodetakse USA-s, kas need on sellepärast ameerika autod? Ok, teeme kiriku keset küla, vaidlusalused on Maailma autod (globaliseerumine) ja loeme küsimuse sellega lahendatuks (arvan, et see oleks mõistlik mõlemaid pooli rahuldav vastus), sest mustvalget vastust sellele küsimusele enam pole. Muidu võime siin mitu lehekülge jaurata, mis aga vaevalt mingit "lisandväärtust" mil.net-le annaks.

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 26 Nov, 2014 0:20
Postitas Tegelane5
jackpuuk kirjutas:No BMW X-id toodetakse USA-s, kas need on sellepärast ameerika autod? Ok, teeme kiriku keset küla, vaidlusalused on Maailma autod (globaliseerumine) ja loeme küsimuse sellega lahendatuks (arvan, et see oleks mõistlik mõlemaid pooli rahuldav vastus), sest mustvalget vastust sellele küsimusele enam pole. Muidu võime siin mitu lehekülge jaurata, mis aga vaevalt mingit "lisandväärtust" mil.net-le annaks.
Võrreldav oleks olukord siis kui BMW Xi vabriku ehitamise asemel oleks Jeep Wagoneer'i vmt mudel ja vabrik ära ostetud. U et Texase rednecki misiganes finess on teutooni pedantidele kättesaamatu. Samas, turg on olemas, vähe konesi ja ülekandeid kõhvitseda ja ülejäänu teevad ameeriklased.
Mis hetkest oleks ntks Generic Motorsi Saksa filiaalis toodetud BMW diisliga Opel Oomusk täisvereliseks Baierlaseks saanud?
Mootor juba oli, käigukast lisaks? Või kui tagusild oleks ka BMWlt olnud? Või esisilla lisamisel?

Re: ЗиЛ tänapäeval

Postitatud: 26 Nov, 2014 9:29
Postitas mx77
Tegelane5 kirjutas:
jackpuuk kirjutas:No BMW X-id toodetakse USA-s, kas need on sellepärast ameerika autod? Ok, teeme kiriku keset küla, vaidlusalused on Maailma autod (globaliseerumine) ja loeme küsimuse sellega lahendatuks (arvan, et see oleks mõistlik mõlemaid pooli rahuldav vastus), sest mustvalget vastust sellele küsimusele enam pole. Muidu võime siin mitu lehekülge jaurata, mis aga vaevalt mingit "lisandväärtust" mil.net-le annaks.
Võrreldav oleks olukord siis kui BMW Xi vabriku ehitamise asemel oleks Jeep Wagoneer'i vmt mudel ja vabrik ära ostetud. U et Texase rednecki misiganes finess on teutooni pedantidele kättesaamatu. Samas, turg on olemas, vähe konesi ja ülekandeid kõhvitseda ja ülejäänu teevad ameeriklased.
Mis hetkest oleks ntks Generic Motorsi Saksa filiaalis toodetud BMW diisliga Opel Oomusk täisvereliseks Baierlaseks saanud?
Mootor juba oli, käigukast lisaks? Või kui tagusild oleks ka BMWlt olnud? Või esisilla lisamisel?
Ah, lase olla, las jack usub teutoonlaste ülevõimu, see on ilmselt rohkem usuküsimus kui reaalsete faktide tõdemine :)