16. leht 666-st
Postitatud: 28 Veebr, 2010 10:26
Postitas varing
Ise pakuks ka seiskamise klappi, aga siis ei tea.
(meil siin üks karjääri pump sama mootoriga, on ikka"röögats", läheb tuuri nagu Ferrari

p.s. kui kellegil vaja järv tühjaks lüüa, anna teada)
Postitatud: 28 Veebr, 2010 10:33
Postitas Partisan
Ilmselt oli kütte ja kahetaktilise õli vahekord vahetusse läinud.
Postitatud: 28 Veebr, 2010 12:57
Postitas kangelaspioneer
Konkreetset mootoritüüpi pole kunagi ei kaugelt ega lähedalt näinud, aga....
Suurte diislite seiskamine käib tihti kompressiooni alandamisega. Dekompressioonisüsteem valesti kokku pandud, liigse määrimisega ebatihedaks muudetud vms?
Postitatud: 28 Veebr, 2010 14:35
Postitas EOD
Õlitussüsteem on neil mootoritel nagu neljataktilistel, mitte seguõlitus.
Avariiseiskamise klapp võtaks jõu ära, kuid ei põhjustaks heledat suitsu.
Sama viga on võimalik tekitada ka enamusel neljataktilistel diislitel, kuid selleks peab hirmsasti vaeva nägema ja auto peal viga kõrvaldada pole praktiliselt võimalik. Siin aga oli viga tekitatud vähese vaevaga ja samuti vähese vaevaga kõrvaldatud. Tuli ainult üles leida.
Postitatud: 28 Veebr, 2010 14:47
Postitas jackpuuk
Klapivedrud pingest vabastatud? See aga ei selgita vihjet võrrelduna neljataktilisega, kas tegu oli otseselt pumppihustitega? Kahe parameetri rikkumine viitab otseselt sellele. Agu Sihvka kombel ausalt ära rääkides ei tea ma nendest 2 taktilistest diislitest eriti midagi.
Postitatud: 28 Veebr, 2010 14:55
Postitas EOD
Klappidega oli kõik korras. Avanesid, sulgusid, klapivahe ilusti 0,25 - 0,30 mm.
Mootor jah pumppihustitega. Ameerika GMC kahetaktilise koopia. Kuid, nagu mainitud, saab ka neljataktilist, eraldi kõrgrõhupumbaga mootorit, samamoodi "ära kruttida".
Postitatud: 28 Veebr, 2010 15:00
Postitas paharet
EOD kirjutas:Klappidega oli kõik korras. Avanesid, sulgusid, klapivahe ilusti 0,25 - 0,30 mm.
Mootor jah pumppihustitega. Ameerika GMC kahetaktilise koopia. Kuid, nagu mainitud, saab ka neljataktilist, eraldi kõrgrõhupumbaga mootorit, samamoodi "ära kruttida".
Ei mäleta kas oli võimalik seda tüüpi mootoril kütuse sissepritset käivitamiseks varasemaks muuta äkki oli asi selles kütuse sissepritse liiga varane.
Postitatud: 28 Veebr, 2010 15:12
Postitas EOD
Pritsemomenti sai reguleerida ainult hoolduses. Pumppihustite nookuritel on reguleerimisvõimalus analoogiliselt klapinookuritega. Pumppihusti tõukur reguleeritakse ülaasendis 37,7 mm kõrguseks. Muidugi peavad ka gaasijaotushammasrataste märgid kohakuti olema.
Liiga varase pritsega diisel kipub pigem musta suitsu andma.

Postitatud: 01 Mär, 2010 9:01
Postitas EOD
Ideed otsas?
Kõik lähteandmed on olemas. Kokkupanemiseks ei pea isegi konkreetset mootorit tundma, piisab loogikast.

Postitatud: 01 Mär, 2010 9:27
Postitas Manurhin
Ehk oli siis liiga hiline pritse?
Postitatud: 01 Mär, 2010 10:48
Postitas EOD
Manurhin kirjutas:Ehk oli siis liiga hiline pritse?
Üks hädadest oli tõesti hiline pritse. Jääb nimetada veel teine, kaasnev häda ja põhjus.
Postitatud: 01 Mär, 2010 12:26
Postitas vanahalb
Täiesti huupi pakun, aga sissepritse hetkel väljalaskeklapid lahti. 2 -taktiline JAMZ mootor. Raamatust olen näinud, aga hetkel ei tule silma ette ja seda küll ei oska arvata, mismoodi see olukord tekitatakse:)
Postitatud: 01 Mär, 2010 13:36
Postitas EOD
Põhimõtteliselt isegi sobiks, kuid paar postitust tagasi just sai mainitud, et klapid olid õigesti reguleeritud.
Klapid ja pumppihustid saavad ajami samalt nukkvõllilt, seega pole võimalik eraldi kõrgrõhupumbaga mootoritel esinev viga, et pump valesti paigaldatud.
Postitatud: 01 Mär, 2010 13:38
Postitas maanus
Üks tõstuk hakkas meil kunagi loomamoodi tossama kui vett kütuse hulka sai ja pihustite nõelad ei käinud enam nii nagu vaja. St. nõelad kinni (lahtises asendis) ja siis kuseb ilma surveta kütuse silindritesse.
Postitatud: 01 Mär, 2010 14:01
Postitas EOD
Sel mootoril olid kõik osad korras. Kütus, õli, vesi - seal kus nad olema pidid ja igatpidi konditsioonis.