Tegemist ei ole lisaseadmega vaid suure mahutavusega salvga! olemas ka HK automaatideleUitaja kirjutas:Veidra lisaseadmega 9MM Glock: http://crimefilenews.blogspot.com/2006/ ... rs-is.html
Militaartehnilised kurioosumid...
- sammal.habe
- Liige
- Postitusi: 881
- Liitunud: 30 Apr, 2004 19:49
- Asukoht: 58°22'N 26°43'E
- Kontakt:
Sama efekti saab siis, kui aetada käed vastavalt kõrvade taha. Kuuldavus tuntavalt paraneb.
Niikaua, kui elu sees, relv käes ja Eestimaa pind jalge all, pole häda veel midagi.
[url=http://www.hot.ee/emulaator][img]http://www.hot.ee/emulaator/toetan5.gif[/img][/url]
[url=http://www.hot.ee/emulaator][img]http://www.hot.ee/emulaator/toetan5.gif[/img][/url]
-
- Liige
- Postitusi: 334
- Liitunud: 21 Juun, 2007 9:05
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 334
- Liitunud: 21 Juun, 2007 9:05
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 1327
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
Parandaksin ja täpsustaksin veel niipalju, et sõjasaagiks sai Wehrmacht selle 1941a. taganev punaarmee jättis selle Tallinnasse maha, kuna ei suutnjud geniaalset leiutist juhtida ega käsitleda.
1942a algas siis Narvas masina seeriatootmine, ning 1944a. Narva all ja Sinimägedes hoitsid just need hirmsad masinad venelast kinni.
Tigerid ja lehmad olid vaid kattevarjud.
1942a algas siis Narvas masina seeriatootmine, ning 1944a. Narva all ja Sinimägedes hoitsid just need hirmsad masinad venelast kinni.
Tigerid ja lehmad olid vaid kattevarjud.

Meie võitluslipp sini-must-valge
aatekõrgusse näidaku teed!
Lehvi, lehvi sa hõõguma palged.
Süüta südames õilsuse leek.
aatekõrgusse näidaku teed!
Lehvi, lehvi sa hõõguma palged.
Süüta südames õilsuse leek.
Aga sellisega oleks ülimalt raju praegu tänavale sõita.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
-
- Liige
- Postitusi: 334
- Liitunud: 21 Juun, 2007 9:05
- Kontakt:
Veerevaid, roomavaid ja sammuvaid---
II MS ajal mõeldi välja mitmeid huvitavaid veerevaid, roomavaid ja sammuvaid riistapuid. Nii ka Saksamaal. Ülesanne ikka üks - minivälju forsseerida...
Alkett VsKfz &17 Minenräumer
Üks võssakasvanud eksemplar:

Siin sama elukas Kubinka muuseumis Venemaal:
http://www.hot.ee/nimitz/al1.png
Aga siin maketina:
http://www.hot.ee/nimitz/al8.png
Riistapuu korpus oli kaetud 10 - 40 mm soomusega mis põhjas veel eraldi tugevdatud.
Esimene prototüüp ehitati 1942. Riist oli relvastatud kahe MG-34.
Kasutatud oli Pzkpfw I Ausf B torni.
Pikkus: 6,28 m
Laius: 3,22 m
Kõrgus: 2,90 m
Kaal: 50 tonni
Soomus: 10-40 mm (mõnes sõlmes dubleeritud)
Relvastus: kaks 7,92 mm MG 34
1945 aastal lohistas Punaarmee kaadervärgi Kummersdorfist algul Dresdenisse ja siis Venemaale. 1947 äratas Alketti loodud seade tähelepanu Oboronka Metallurgia ja Raskeltsulavate Sulamite Instituudi habemikes. Just seadme kingad. Kusagilt oli jõudnud nende kõrvu info, et fritsud olid nende sulamis kasutanud müstilist Viktaleni...
Alkett VsKfz &17 Minenräumer
Üks võssakasvanud eksemplar:

Siin sama elukas Kubinka muuseumis Venemaal:
http://www.hot.ee/nimitz/al1.png
Aga siin maketina:
http://www.hot.ee/nimitz/al8.png
Riistapuu korpus oli kaetud 10 - 40 mm soomusega mis põhjas veel eraldi tugevdatud.
Esimene prototüüp ehitati 1942. Riist oli relvastatud kahe MG-34.
Kasutatud oli Pzkpfw I Ausf B torni.
Pikkus: 6,28 m
Laius: 3,22 m
Kõrgus: 2,90 m
Kaal: 50 tonni
Soomus: 10-40 mm (mõnes sõlmes dubleeritud)
Relvastus: kaks 7,92 mm MG 34
1945 aastal lohistas Punaarmee kaadervärgi Kummersdorfist algul Dresdenisse ja siis Venemaale. 1947 äratas Alketti loodud seade tähelepanu Oboronka Metallurgia ja Raskeltsulavate Sulamite Instituudi habemikes. Just seadme kingad. Kusagilt oli jõudnud nende kõrvu info, et fritsud olid nende sulamis kasutanud müstilist Viktaleni...

-
- Liige
- Postitusi: 334
- Liitunud: 21 Juun, 2007 9:05
- Kontakt:
Järgmine elukas: Krupp Räumer S.
Valmistatud Stuttgardi lähistel 1944 aastal tunnustatult parimatest Kruppi terasesortidest...
Kolaka kaal 130 tonni, ratastel läbimõõtu 2,7 meetrit ja roolimine oli lahendatud liigendraamiga (mis tehniliselt suht plahvatuskindel). Riistapuul kaks esiotsa ja mõlemal korralik Maybach HL90 12 silndriline mootor.
1945 aastal Hillerslebenist leitud kolakat

uurisid lääneliitlased kohkunud näoga pikalt...ausalt-öeldes vaieldakse siiani millega täpselt tegemist... Suurem osa asjatundjaid kahtlustab et kuna riistapuu tugevalt soomustet põhi ja kabiin maast kõrgele sätitud on tegemist maismaa miinitraaliga. Võibolla tõesti...
Läbilõige:
Ja paar vahvat maketivõtet, kuidas see prototüüp valmis:


Valmistatud Stuttgardi lähistel 1944 aastal tunnustatult parimatest Kruppi terasesortidest...

1945 aastal Hillerslebenist leitud kolakat

uurisid lääneliitlased kohkunud näoga pikalt...ausalt-öeldes vaieldakse siiani millega täpselt tegemist... Suurem osa asjatundjaid kahtlustab et kuna riistapuu tugevalt soomustet põhi ja kabiin maast kõrgele sätitud on tegemist maismaa miinitraaliga. Võibolla tõesti...
Läbilõige:

Ja paar vahvat maketivõtet, kuidas see prototüüp valmis:


-
- Liige
- Postitusi: 334
- Liitunud: 21 Juun, 2007 9:05
- Kontakt:
Viimane reaalselt eksisteerinud III Reichi maismaa miinitraalidest:
Minenräumpanzer III / Minenräumgerät mit PzKpfw Antrieb

Panzer III šhassiile ehitatud huvitava konstruktsiooniga miinide otsingu/hävitustank. Miinid lõhati rullidest koosneva traalipeaga. Katsetati aga ka teiste kujudega traale (reste, punutud kette kuulidega jm). Tanki kere kliirensit oli spetsiaalselt suurendatud kaitsmaks meesskonda. Tugevdatud oli ka tanki põhjasoomust. Paraku tunnistati KRUPP tehase poolt loodud prototüüp ebaõnnestunuks ja ei pääsenud kunagi masstootmisesse.
Prototüübi eeskujul loodud maketivõtted.




Minenräumpanzer III / Minenräumgerät mit PzKpfw Antrieb

Panzer III šhassiile ehitatud huvitava konstruktsiooniga miinide otsingu/hävitustank. Miinid lõhati rullidest koosneva traalipeaga. Katsetati aga ka teiste kujudega traale (reste, punutud kette kuulidega jm). Tanki kere kliirensit oli spetsiaalselt suurendatud kaitsmaks meesskonda. Tugevdatud oli ka tanki põhjasoomust. Paraku tunnistati KRUPP tehase poolt loodud prototüüp ebaõnnestunuks ja ei pääsenud kunagi masstootmisesse.
Prototüübi eeskujul loodud maketivõtted.





Üks kaval venelaste projekt realiseerimata ideede hulgast.
Lennuk-allveelaev.
Ettepanekuga sellesinase aparaadi ehitamiseks, esines 1934 a kursant B.Ušakov.
Sõjamasinat oli plaanis kasutada vastase laevade jms sihtmärkide leidmisel ja hävitamisel.
Idee oli järgmine:
Lennates otsida võimalik sihtmärk, määrata selle kurss ning seejärel, ohvri nägemisulatusest väljaspool maanduda, sukelduda ning võtta sisse torpeedorünnakuks sobiv positsioon.
Samuti kavatseti sellise aparaadi abil rünnata vastase mereväebaase.
Lennates võis ületada miinivälju jms tõkkeid.
Sukeldumisrežiimis sihtmärgile märkamatult läheneda.
Selliseid aparaate oli plaanis kasutada nii gruppidena kui ka üksikult ( hundikari?).
Projekt leidis nii mõnegi autoriteetse isiku poolehoiu.
Meeskond. 3
Täismass, kg 15 000
Lennukiirus km/h 100 (~200)
Lennukaugus km 800
Lennulagi, м 2 500
Mootorid 3xAM-34
Võimsus lendutõusmisel hj. 3x1200
Õhkutõusmine kuni lainetuseni 4-5
Kiirus sukeldumisrežiimil sõlme 2-3
Maksimaalne sukeldumissügavus, м 45
Tegevusraadius vee all miili 5-6
Jääda vee alla kuni h 48
Sõukruvi mootori võimsus hj . 10
Sukeldumise aeg min1,5
Pinnaletõusmise aeg min 1,8
Relvastus
- 18 tolline torpeedo tk. 2
- Kuulipilduja, tk. 2
Refereeritud:
www.rustrana.ru/article.php?nid=9758
1938.a kui õhus oli tunda sõja hõngu, sellest kulukast projektist loobuti.

Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
KÕIK KARUKESTEST
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist