Lennuõnnetused
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Mmh ??? Kus ma sellele vihjan ?
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71128851
Natuke segaseks jääb miks peab sealt mäelt nüüd kõik selle bioloogilise ja muu materjali kokku koguma? Lennukitükid, sellest saan aru, tegu ikka katastroofipaigaga ja kuritööga, seda vaja uurida lisaks veel loodus- ja keskkonnakaitseline aspekt aga miks on vaja inimmaterjal kokku koguda kui see veel on pea molekulideks ning võib aega võtta kuid? Kas tsiviliseeritud maailma kommete pärast et omastel oleks midagi matta, samas pole sealt paari nädala möödudes enam midagi reaalselt kokku koguda, eks aeg ja loodus teevad oma töö. Võiks ju kuulutada piirkond hauarahu alaks mida ei torgita sest ükskõik mida sa seal teed või ei tee, küsimused ja vandenõuteooriad jäävad.
Natuke segaseks jääb miks peab sealt mäelt nüüd kõik selle bioloogilise ja muu materjali kokku koguma? Lennukitükid, sellest saan aru, tegu ikka katastroofipaigaga ja kuritööga, seda vaja uurida lisaks veel loodus- ja keskkonnakaitseline aspekt aga miks on vaja inimmaterjal kokku koguda kui see veel on pea molekulideks ning võib aega võtta kuid? Kas tsiviliseeritud maailma kommete pärast et omastel oleks midagi matta, samas pole sealt paari nädala möödudes enam midagi reaalselt kokku koguda, eks aeg ja loodus teevad oma töö. Võiks ju kuulutada piirkond hauarahu alaks mida ei torgita sest ükskõik mida sa seal teed või ei tee, küsimused ja vandenõuteooriad jäävad.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Nujah, eks omaksed tahavad,et oleks mida saaks maha matta, et oleks hauakoht ja rist kalmistul või muu sammas ning mälestusteenistus. Oleks koht, kus hukkunut mälestada .
Küsimus on ju ainult töö mahus,. mida on vaja teha, küsimus on rahas, et kõik kehaosakesed, mis on hakklihaks purunenud, kätte saada, teha DNA analüüsid jne. See maksab kõvasti, kuid Saksamaa ja Prantsusmaa on rikkad riigid, nad suudavad maksta.
Ja ega see mädanemine nii kiiresti kah käi, isegi tornide rusu alt saadi enamus ( ligi 70 % )hukkunute jäänuseid kätte nii et neid sai identifitseerida, ehkki seal oli palju suurem katastroof.
Germanwingsi ohvrite jäänuseid on seni identifitseeritud oluliselt vähem .
Lennukatastroof maa peal pole siiski päris seesama mis merepõhja vajunud laev.Ka Estonialt oleks saanud kõik surnukehad välja tuua kui oleks olnud piisavalt raha, kui oleks olnud väga palju raha selleks. Kuid valitsused tegid teistmoodi otsuse.
Küsimus on ju ainult töö mahus,. mida on vaja teha, küsimus on rahas, et kõik kehaosakesed, mis on hakklihaks purunenud, kätte saada, teha DNA analüüsid jne. See maksab kõvasti, kuid Saksamaa ja Prantsusmaa on rikkad riigid, nad suudavad maksta.
Ja ega see mädanemine nii kiiresti kah käi, isegi tornide rusu alt saadi enamus ( ligi 70 % )hukkunute jäänuseid kätte nii et neid sai identifitseerida, ehkki seal oli palju suurem katastroof.
Germanwingsi ohvrite jäänuseid on seni identifitseeritud oluliselt vähem .
Lennukatastroof maa peal pole siiski päris seesama mis merepõhja vajunud laev.Ka Estonialt oleks saanud kõik surnukehad välja tuua kui oleks olnud piisavalt raha, kui oleks olnud väga palju raha selleks. Kuid valitsused tegid teistmoodi otsuse.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43938
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Väiksed kehaosakesed on veel päris ilusti öeldud.
Mul oli kunagi kolleeg, kes oli nõuka armees sellise lennuvälja teeninduspataljonis tuletõrjemasinal, kus katsetati remonditehasest tulnud hävitajaid.
Kukkus lennuk alla, põrkas sedasi vastu maad lapiti. Ei plahvatanud, piloot ei katapulteerunud, kere ja kabiin oli enamvähem terve. Kabiinist peale kiivri ja mõningate lennuülikonna tükkide muud lendurit meenutavat ei leitud. See, mis oli olnud lendur, oli selle xxG ülekoormuse all, mis maaga kontakteerumisel tekkiks, meenutas punakaspruuni jahukastet, mida oli terve kabiin täis. Kuna tegelane pidi päästma minema, siis nägi seda kõike laivis pealt, esialgu tundus, et lennuk lendas ilma piloodita, isegi kabiiniklaas oli ühes tükis, eemalt paistis istme peatugi, aga lendurit mitte...
Mul oli kunagi kolleeg, kes oli nõuka armees sellise lennuvälja teeninduspataljonis tuletõrjemasinal, kus katsetati remonditehasest tulnud hävitajaid.
Kukkus lennuk alla, põrkas sedasi vastu maad lapiti. Ei plahvatanud, piloot ei katapulteerunud, kere ja kabiin oli enamvähem terve. Kabiinist peale kiivri ja mõningate lennuülikonna tükkide muud lendurit meenutavat ei leitud. See, mis oli olnud lendur, oli selle xxG ülekoormuse all, mis maaga kontakteerumisel tekkiks, meenutas punakaspruuni jahukastet, mida oli terve kabiin täis. Kuna tegelane pidi päästma minema, siis nägi seda kõike laivis pealt, esialgu tundus, et lennuk lendas ilma piloodita, isegi kabiiniklaas oli ühes tükis, eemalt paistis istme peatugi, aga lendurit mitte...

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Võeh ! Kaptenihärra, see jutt pisut ületuunitud tundub mulle.
Olen näinud paari inimest, kellel õnnestus vabalangemise kiirusega maad tabada, olid ikka kenasti ühes tükkis.
Kõik luud on muidugu puru ...
Sellise kirjeldatud mudru tekitamisek on ikka hullu matsu vaja ja ega lennukist kah suurt midagi järgi ei jää.
Mingi 200-300km(h ei ole piisav.
Olen näinud paari inimest, kellel õnnestus vabalangemise kiirusega maad tabada, olid ikka kenasti ühes tükkis.
Kõik luud on muidugu puru ...
Sellise kirjeldatud mudru tekitamisek on ikka hullu matsu vaja ja ega lennukist kah suurt midagi järgi ei jää.
Mingi 200-300km(h ei ole piisav.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
See polnud ju vabalangemine vaid täie mootori hooga vastu mäenõlva lendamine.Hoopis teine tera.
Vabalangemise kiirus tõesti ei ületa palju 200 km / h tunnis ja mida suurem lennukitükk, seda aeglasem see on õhutakistuse tõttu. On isegi juhtumeid, kus vabalangemise puhul on inimene, kes on turvavööga kinni mõne suurema lennukitüki istme küljes, on ellu jäänud kukkudes mitme kilomeetri kõrguselt.
Siin niisugust shanssi polnud mitte kellelgi.
Vabalangemise kiirus tõesti ei ületa palju 200 km / h tunnis ja mida suurem lennukitükk, seda aeglasem see on õhutakistuse tõttu. On isegi juhtumeid, kus vabalangemise puhul on inimene, kes on turvavööga kinni mõne suurema lennukitüki istme küljes, on ellu jäänud kukkudes mitme kilomeetri kõrguselt.
Siin niisugust shanssi polnud mitte kellelgi.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
..et miski nädal tagasi oli ju juba info, et laineri kiirus mäge rammides oli ca 500km/h - millest te vaidlete üldse 

Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71146133
Hoidgem hobuseid, härrased! Praegu käib jube materdamine, tüüp hulluks ja värdjaks kuulutatud aga ootaks ikka kõigepealt uurimistulemused ära!
Lisaks - kas teile ei tundu kahtlane, et vabasurma mineja ei taha öelda enne lõppu mitte ühtegi sõna?
Hoidgem hobuseid, härrased! Praegu käib jube materdamine, tüüp hulluks ja värdjaks kuulutatud aga ootaks ikka kõigepealt uurimistulemused ära!
Lisaks - kas teile ei tundu kahtlane, et vabasurma mineja ei taha öelda enne lõppu mitte ühtegi sõna?
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10257
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Käesoleva teema kolmandal leheküljel:Kulibin kirjutas:Mmh ??? Kus ma sellele vihjan ?
Paraku avaldatakse täistõed vaid siis kui saab süüdistada üksikisikut. Suurkorporatsioon ostab endale meelepärase tõe.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Lisaks veel tuntud vanasõna:
Keda ei saa ära osta, see müüakse maha ...
Keda ei saa ära osta, see müüakse maha ...

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10257
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ära siis sellise suhtumise pealt teinekord üllatunud nägu tee kui sind süüdistatakse vandenõuteooriate punumises.Kulibin kirjutas:Lisaks veel tuntud vanasõna:
Keda ei saa ära osta, see müüakse maha ...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ei tundu vaikimine mulle küll kahtlane. ja see polnud vabasurm, see oli massimõrv. Vabasurm oleks olnud siis kui ta üksi, ühekohalisel lennukil vastu kaljut oleks põrutanud. Mis lennuklubi liikmena oli tal kahtlemata võimalik palju kordi teha .Kuid sellest talle ei piisanud.Tschy kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71146133
Hoidgem hobuseid, härrased! Praegu käib jube materdamine, tüüp hulluks ja värdjaks kuulutatud aga ootaks ikka kõigepealt uurimistulemused ära!
Lisaks - kas teile ei tundu kahtlane, et vabasurma mineja ei taha öelda enne lõppu mitte ühtegi sõna?
Selleks, et nii kohutavat kuritegu täide viia, peab isik olema juba täiesti oma mullis, täiesti irdunud reaalsusest.Ega ka Breivik seal saarel palju jutustanud, kutsus algul noored enda ümber teeseldes politseinikku ja hakkas tulistama. Minu teada ka Klebold ja Harris Columbine koolis ei pläkutanud enam palju, kõik, mis neil öelda oli, ütlesid nad juba varem päevikus.
Võib-olla ta koguni nautis, et teadmine ootavast katastroofist jõuab kaptenini ja reisijateni aegamööda, järk järgult. Võib-olla ta kartis, et suhtlema hakates veendatakse teda ümber mõtlema.
Ega eriti ei huvitagi see, mis mõrtsuka peas toimub.
-
- Liige
- Postitusi: 1691
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Konkreetselt A320 pere lennukite juhtimine käib fly-by-wire, mehaanilist ühendust ei ole. Pilootide ees konsoolil on nupp kirjaga "Sidestick priority", kes seda muljub selle stick esmane on. Mingi aja ühiku (30 sek?) nuppu all hoides see funktsioon lukustub, teine enam juhtimist üle võtta ei saa. Mehaanilise juhtimisega lennukitel nagu Boeing 737 võidab see kel rohkem jõudu on.Walter2 kirjutas:Küsiks targematelt seda kuidas käitub lennuk kui mõlemad piloodid on sangas ja üks neist (näit. teine piloot) soovib käivitada musta stsenaariumi. Kas komandör saab selle ära hoida, kas tema juhtimisseadmed on ülemlikud, saab ta teise piloodi juhikoha näiteks välja lülitada või on mõlema piloodi juhtimisseadmed samased? Kas teine piloot saab ka midagi teha kui komandör nn. "ära keerab"? Või jääb selle tahe peale kes on füüsiliselt tugevam (ilmselt mitte?). Vabandan ette kui küsimus on piisavalt rumal!
Kui nii ilusti palutakse, siis tuleb lõpuks sõna võtta. Kahjuks pean tunnistama, et ei ole kunagi sinna kabiini pidanud sisse murdmaLemet kirjutas: Loodetavasti maabub teemasse mingil ajal isand davidsoniharald, kel loodetavasti kogemust piloodikabiini sissemurdmise osas enim. Ja kes oskaks ülejäänuid ses osas valgustada.

Tiiva sisse mahub minusugune ruts seitsekümmend käpuli hädapärast, sedagi vahetult kere lähedal. Keskpaak on veidi kõrgem aga hädapärast saad põlvili selja sirgu lükata mõnes kohas, ribisid ja tugevdusi täis. Paar nädalat tagasi käisin.Kulibin kirjutas:Ma ei räägi ju vaheseinast, lugege ikka mida kirjutan. 1sekund googel ja vaata siis palju võimalusi. Pikem otsing annab parema kvaliteediga pildid.
Ja see tiib on nii paks, et selle sees saab kummargil liikuda kohati. Muudest kohtadest rääkimata. ja need kohad ei ole terroristikindlad.
Kogu põrand on süsinikkiust kärgpaneelidest, mis on väga kõvad. Kirvega ma arvan, et naljalt läbi ei lähe. Kõik paneelid on korralikult põrandasse kruvitud ja hoolduse ajal võtab vilunud mehaanikul ühe eemaldamine tööriistadega oma pool tundi, eeldusel et istmed on eemaldatud. Istmete alt aga paneeli kätte saada on suht võimatu. A320 reisijate ega piloodi kabiini põrandas ei ole mitte ühtegi avatavat luuki.Kulibin kirjutas:See väide ei pea vett, se vahesein ongi idiootidest kaltsupeade tõrjumiseks. Või arvad, et kogu konstrui su tooli ees vaiba all on kevlariga tugevdatud ? Võta õigest kohast vaip ära, ava luuk ja mine kuhu tahes ... Mõne luugi avamisega on teatav risk, aga see ei ole antud olukorras oluline.

Piloodikabiini pääseb siis ainult läbi ukse või ka akende, kui soovite. Uks ise ca 30mm paks, raske ja paistab väga kõva. Käsirelva kuulid peab kindlasti kinni. Avaneb piloodikabiini poole. Targad juhendid ütlevad, et uks on seal piiramaks või aeglustamaks sissetungi piloodikabiini. Selle ukse vägivaldse avamise üle on päris palju diskuteeritud spetsialistide keskel ja üldine arvamus on, et paljakäsi või lennukites olemas oleva kolaga võimatu.Kulibin kirjutas:No ok, ei saa siinkohal laskuda detailideni, aga see piloodikabiin on asjatundjale ehk siis pardainsenerile igast asendist ligipääsetav. Ja ilma kirveta. Point oli minu jutus ju tüübiõppe puudulikus. Ja nii see paraku on.
Ja lihtsalt möödaminnes mainin, et see uks on aktiivlukustusega.
Edit: Ma siis härradele puust ja punaseks, elektroonikas on kahte tüüpi kontakte, on NO ehk siis normaalselt avatud ehk siis aktiivkontakt mis vajab mingit tegevust või midagi taolist et oleks closed. Vot need uued peale seda USA tornide jama turvanõuded ikka on arvestanud eriteenistuste ja tuletõrjujate ja muu sellise staffi vajadustega. Ühesõnaga teatud ahelatest pinge kadumine avab selle fucking door. No A320 on selline riistapuu, et teda ei saa päris ilma elektrita jätta, ei ole juhitav.
Head õndsad B tüüpi lenuvahendid on ikka siiamaani ilma igasuguste servodeta juhitavad, ja kui kahe piloodi jõud üle ei käi siis saab ju salongist mõne rugbymehe kutsuda...
Tahate tungida piloodikabiini. Eeldame, et tegemist on lennuga ja teil on kasutada ainult lennukis olevad esemed.
Jooksed ukse maha? Need riivid ja uks ise on ikka päris tummised, maha seda ust ei jookse paljakäsi isegi väga kõva väljaõppega mees. Kaks meest korraga ei mahu kuidagi, vahekäik on kitsuke.
Paned jalaga? Meeskond vaatab telekast, et hull märatseb, viib lennuki järsult laskumisele ja kui jalad enam hästi maad ei puutu, on kuidagi nadi suurt hoogu võtta ukse maha jooksmiseks.
Võtame abivahendid. Lahtised tulekustutid - hapnikuballoonid? Kaaluvad vähe (tänapäeval juba komposiidist tihtipeale) ja nendega sellele uksele midagi ei tee. Toksi nagu marutaudis päkapikk.
Toidukärud? Ei kaalu ka just palju, ehk 40 kg maksimumina, kaal on piiratud. Hooga vastu ust joostes võib mõningast heli effekti avaldada aga kahtlen, et see uks seepeale avaneb. Pealegi pärast esimest kahtlast liikumist vaatab meeskond turvakaameratest sündmusi ja näiteks kui näeb sissetungijat käruga ukse poole kappamas rebib juhtkangi enda poole ja sissetungija võtab soovitule hoopis vastupidise suuna, maandudes tagumises köögis ja kui halb päev on siis murrab toidukäru ta jalaluud ka veel. Sealjuures hakkab piloodi juhtkang värisema nagu Migilgi, sest sellega on kokku ehitatud stick rocker, mis hoiatab meeskonda liiga suure kohtumisnurga eest, kellad ja viled peale selle.
Kirves? Lennuki reisijate kabiinis ei ole kirveid.
Kahtlemata on see uks ehitatud siiski lõpuks järele andma teatud tingimustel, näiteks kui ühel pool seda tekib kere dekompressioon, siis see uks peab avanema tekkinud rõhkude vahe tõttu. Jutt on siis tonnidest, mis vajutab uksele sel hetkel. Taaskord aga ei ole minu arvates lennuki reisijatekabiinis ühtegi eset, millega oleks võimalik sellist vigastust kerele tekitada. Lööd akna puruks? ca 3+5+15mm plastist pakett, no ei tee seda kuidagi katki paljakäsi ega ühegi lennukis oleva esemega.
Need olid reaalsed toimuda võivad stsenaariumid, nüüd lähme ulme juurde.
Aktiivlukustus, tõepoolest on nii. Rubilnik välja ja voila! uks avaneb. Selleks peab ära lõikama mõlema mootori generaatorid ja ka avariisüsteemi rott ehk Ram Air Turbine peab ikalduma, mis häda korral lennukile voolu toodab. Stsenaariumi tõenäosus kaduvväike. Lõikame luku juhtmed läbi? Süsteemile pääseb ligi vaid läbi piloodikabiini. Isegi kui on ligipääs juhtmetele, siis üllatus-üllatus, kõik nad on üht moodi valget värvi. Juhtme saab kindlaks teha vaid võttes ühenduse lahti ja vaadates mis numbriga pesas juhtme pin asub.
Kiirreageerijad ukse rammiga, nagu filmides? Arvan, et löövad maha vabalt.
Sõrgkang? Saab vist lahti küll.
RPG? Tekib miljonivaade suunaga lennukist ette poole.
Jne.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
-
- Liige
- Postitusi: 1691
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Nüüd niisama mula natuke...
Kõigepealt olen nõus Lemetiga, et piloodikabiini võib terve Lennuameti üles rivistada aga kui keegi tahab katastroofi põhjustada, siis nii see ka läheb.
Teenindavast personalist keegi kabiini kuni üks meeskonna liige on WCs? Minu meelest halb mõte, sest vaatamata juhtunule olen mina täiesti veendunud, et piloodid on kõvasti rohkem kontrollitud ja väiksem riskigrupp kui kabiini personal. "Sel ajal kui kapten oli WCs koputas stjuuard teisele piloodile avarii kirvega vastu pead ja viis lennuki kontrollimatusse pöörisesse..."
Teenindavast personalist keegi kabiini kuni üks meeskonna liige on WCs? Minu meelest halb mõte, sest vaatamata juhtunule olen mina täiesti veendunud, et piloodid on kõvasti rohkem kontrollitud ja väiksem riskigrupp kui kabiini personal. "Sel ajal kui kapten oli WCs koputas stjuuard teisele piloodile avarii kirvega vastu pead ja viis lennuki kontrollimatusse pöörisesse..."

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Logisin end sisse ainult üheks lauseks: davidsoniharald, suur tänu!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist