Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Postitatud: 30 Mär, 2015 16:50
Mmh ??? Kus ma sellele vihjan ?
Käesoleva teema kolmandal leheküljel:Kulibin kirjutas:Mmh ??? Kus ma sellele vihjan ?
Paraku avaldatakse täistõed vaid siis kui saab süüdistada üksikisikut. Suurkorporatsioon ostab endale meelepärase tõe.
Ära siis sellise suhtumise pealt teinekord üllatunud nägu tee kui sind süüdistatakse vandenõuteooriate punumises.Kulibin kirjutas:Lisaks veel tuntud vanasõna:
Keda ei saa ära osta, see müüakse maha ...
Ei tundu vaikimine mulle küll kahtlane. ja see polnud vabasurm, see oli massimõrv. Vabasurm oleks olnud siis kui ta üksi, ühekohalisel lennukil vastu kaljut oleks põrutanud. Mis lennuklubi liikmena oli tal kahtlemata võimalik palju kordi teha .Kuid sellest talle ei piisanud.Tschy kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71146133
Hoidgem hobuseid, härrased! Praegu käib jube materdamine, tüüp hulluks ja värdjaks kuulutatud aga ootaks ikka kõigepealt uurimistulemused ära!
Lisaks - kas teile ei tundu kahtlane, et vabasurma mineja ei taha öelda enne lõppu mitte ühtegi sõna?
Konkreetselt A320 pere lennukite juhtimine käib fly-by-wire, mehaanilist ühendust ei ole. Pilootide ees konsoolil on nupp kirjaga "Sidestick priority", kes seda muljub selle stick esmane on. Mingi aja ühiku (30 sek?) nuppu all hoides see funktsioon lukustub, teine enam juhtimist üle võtta ei saa. Mehaanilise juhtimisega lennukitel nagu Boeing 737 võidab see kel rohkem jõudu on.Walter2 kirjutas:Küsiks targematelt seda kuidas käitub lennuk kui mõlemad piloodid on sangas ja üks neist (näit. teine piloot) soovib käivitada musta stsenaariumi. Kas komandör saab selle ära hoida, kas tema juhtimisseadmed on ülemlikud, saab ta teise piloodi juhikoha näiteks välja lülitada või on mõlema piloodi juhtimisseadmed samased? Kas teine piloot saab ka midagi teha kui komandör nn. "ära keerab"? Või jääb selle tahe peale kes on füüsiliselt tugevam (ilmselt mitte?). Vabandan ette kui küsimus on piisavalt rumal!
Kui nii ilusti palutakse, siis tuleb lõpuks sõna võtta. Kahjuks pean tunnistama, et ei ole kunagi sinna kabiini pidanud sisse murdmaLemet kirjutas: Loodetavasti maabub teemasse mingil ajal isand davidsoniharald, kel loodetavasti kogemust piloodikabiini sissemurdmise osas enim. Ja kes oskaks ülejäänuid ses osas valgustada.
Tiiva sisse mahub minusugune ruts seitsekümmend käpuli hädapärast, sedagi vahetult kere lähedal. Keskpaak on veidi kõrgem aga hädapärast saad põlvili selja sirgu lükata mõnes kohas, ribisid ja tugevdusi täis. Paar nädalat tagasi käisin.Kulibin kirjutas:Ma ei räägi ju vaheseinast, lugege ikka mida kirjutan. 1sekund googel ja vaata siis palju võimalusi. Pikem otsing annab parema kvaliteediga pildid.
Ja see tiib on nii paks, et selle sees saab kummargil liikuda kohati. Muudest kohtadest rääkimata. ja need kohad ei ole terroristikindlad.
Kogu põrand on süsinikkiust kärgpaneelidest, mis on väga kõvad. Kirvega ma arvan, et naljalt läbi ei lähe. Kõik paneelid on korralikult põrandasse kruvitud ja hoolduse ajal võtab vilunud mehaanikul ühe eemaldamine tööriistadega oma pool tundi, eeldusel et istmed on eemaldatud. Istmete alt aga paneeli kätte saada on suht võimatu. A320 reisijate ega piloodi kabiini põrandas ei ole mitte ühtegi avatavat luuki.Kulibin kirjutas:See väide ei pea vett, se vahesein ongi idiootidest kaltsupeade tõrjumiseks. Või arvad, et kogu konstrui su tooli ees vaiba all on kevlariga tugevdatud ? Võta õigest kohast vaip ära, ava luuk ja mine kuhu tahes ... Mõne luugi avamisega on teatav risk, aga see ei ole antud olukorras oluline.
Piloodikabiini pääseb siis ainult läbi ukse või ka akende, kui soovite. Uks ise ca 30mm paks, raske ja paistab väga kõva. Käsirelva kuulid peab kindlasti kinni. Avaneb piloodikabiini poole. Targad juhendid ütlevad, et uks on seal piiramaks või aeglustamaks sissetungi piloodikabiini. Selle ukse vägivaldse avamise üle on päris palju diskuteeritud spetsialistide keskel ja üldine arvamus on, et paljakäsi või lennukites olemas oleva kolaga võimatu.Kulibin kirjutas:No ok, ei saa siinkohal laskuda detailideni, aga see piloodikabiin on asjatundjale ehk siis pardainsenerile igast asendist ligipääsetav. Ja ilma kirveta. Point oli minu jutus ju tüübiõppe puudulikus. Ja nii see paraku on.
Ja lihtsalt möödaminnes mainin, et see uks on aktiivlukustusega.
Edit: Ma siis härradele puust ja punaseks, elektroonikas on kahte tüüpi kontakte, on NO ehk siis normaalselt avatud ehk siis aktiivkontakt mis vajab mingit tegevust või midagi taolist et oleks closed. Vot need uued peale seda USA tornide jama turvanõuded ikka on arvestanud eriteenistuste ja tuletõrjujate ja muu sellise staffi vajadustega. Ühesõnaga teatud ahelatest pinge kadumine avab selle fucking door. No A320 on selline riistapuu, et teda ei saa päris ilma elektrita jätta, ei ole juhitav.
Head õndsad B tüüpi lenuvahendid on ikka siiamaani ilma igasuguste servodeta juhitavad, ja kui kahe piloodi jõud üle ei käi siis saab ju salongist mõne rugbymehe kutsuda...