ЗиЛ tänapäeval
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Üldiselt nende USA-s toodetud BMW-de ja Mercedeste kvaliteedi kohta ei räägita just kiidusõnu.
Mul oli ühel tuttaval ML maastur, millel avastas ise salongi kriginaid uurides, et veerand ukse polstri tüüblitest puudus.
Eks mõnel afroameeriklasel said parasjagu laual otsa ja ega konveier sellest peatunud. Lükati lihtsalt puuduvatega külge.
Mul oli ühel tuttaval ML maastur, millel avastas ise salongi kriginaid uurides, et veerand ukse polstri tüüblitest puudus.
Eks mõnel afroameeriklasel said parasjagu laual otsa ja ega konveier sellest peatunud. Lükati lihtsalt puuduvatega külge.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kas ta ostis masina uuena? Mõlemal juhul on olemas ka võimalus, et see oli niikuinii juba korra lahti käinud. Näiteks aknamootori-, anduri- või klaasivahetus.Kapten Trumm kirjutas:Üldiselt nende USA-s toodetud BMW-de ja Mercedeste kvaliteedi kohta ei räägita just kiidusõnu.
Mul oli ühel tuttaval ML maastur, millel avastas ise salongi kriginaid uurides, et veerand ukse polstri tüüblitest puudus.
Eks mõnel afroameeriklasel said parasjagu laual otsa ja ega konveier sellest peatunud. Lükati lihtsalt puuduvatega külge.
Neid polstreid lahti tehes kipuvadki enamus tüüblid puru lendama, oleneb siis puhtalt töökohast, kuidas asi kokku lapatakse.
Aga eks ameerikamaal on ka teised väärtushinnangud, kui eurooplastel.
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Mis "maa" toodang? Arvestades, kui integreeritud ja globaalne on autotootmine, siis on jah suht keeruline täna üheselt öelda, kelle oma. RR on ikka s...a(hullu) kanti BMW tehnika täis, aga sellegipoolest ikkagi inglane. BMW'd toodetakse ka Venemaal, küll koostetehase näol, aga ikkagi sakslane. Üks tähis maa määramiseks on nt peakorter, peamine arenduskeskus vms.jackpuuk kirjutas:No BMW X-id toodetakse USA-s, kas need on sellepärast ameerika autod? Ok, teeme kiriku keset küla, vaidlusalused on Maailma autod (globaliseerumine) ja loeme küsimuse sellega lahendatuks (arvan, et see oleks mõistlik mõlemaid pooli rahuldav vastus), sest mustvalget vastust sellele küsimusele enam pole. Muidu võime siin mitu lehekülge jaurata, mis aga vaevalt mingit "lisandväärtust" mil.net-le annaks.
Need tehased üle ilma toimivad ühtse kvaliteedijuhtimise programmi alusel. Sellised asjad on pea välistatud.Kapten Trumm kirjutas:Üldiselt nende USA-s toodetud BMW-de ja Mercedeste kvaliteedi kohta ei räägita just kiidusõnu.
Mul oli ühel tuttaval ML maastur, millel avastas ise salongi kriginaid uurides, et veerand ukse polstri tüüblitest puudus.
Eks mõnel afroameeriklasel said parasjagu laual otsa ja ega konveier sellest peatunud. Lükati lihtsalt puuduvatega külge.
Samas võivad sellised asjad juhtuda mingi kampaania käigus, kus diileritel tuleb mingi vidin kampaaniakorras vahetada ja kohapealne seltskond otsustab ratsida. Müügieelse ettevalmistuse käigus.
Arvestades globaliseerumist, ZILi tootmine ainult kodumaistest juppidest ja edukas müük laial turul, ka välismaal, on täna suuresti utoopia. Ehk vast ainult tugevalt piiratud turul.
Per aspera ad astra!
Re: ЗиЛ tänapäeval
No oled sina kah naljameesmx77 kirjutas: Ah, lase olla, las jack usub teutoonlaste ülevõimu, see on ilmselt rohkem usuküsimus kui reaalsete faktide tõdemine

Jah, olen küll senini Bemmifänn teatud määral, omatud nii mõndagi neist. Varemalt meeldis mersu kah (küll teisest vaatevinklist, aga meeldisid), näiteks W123-124-126. Peale seda elektroonikahulluse algust (ja igatsugu kvaliteedi allakäiku) meeldivad E60 bemm, vast tead kelle "sulest" see pärit on ja mõned veel



Pigem va Zis juba, sellega suudavad vähemalt Vanjad midagi mõistlikku ette võtta.
sitt päev, kellele kurdad
Re: ЗиЛ tänapäeval
Jack, ilmselt pole sa kunagi 50.000 maksva auto omanik olnud, sest kui sul selline auto on, antakse sulle hoolduse ajaks asendusauto, seega pole kvaliteet sinu probleemjackpuuk kirjutas:No oled sina kah naljameesmx77 kirjutas: Ah, lase olla, las jack usub teutoonlaste ülevõimu, see on ilmselt rohkem usuküsimus kui reaalsete faktide tõdemine.
Jah, olen küll senini Bemmifänn teatud määral, omatud nii mõndagi neist. Varemalt meeldis mersu kah (küll teisest vaatevinklist, aga meeldisid), näiteks W123-124-126. Peale seda elektroonikahulluse algust (ja igatsugu kvaliteedi allakäiku) meeldivad E60 bemm, vast tead kelle "sulest" see pärit on ja mõned veel. Mersust ei pea hetkel küll midagi. Vag-masinate kohapealt on kah selge arvamus, milleks mulle vaja Hitleri kättemaksu, millel 2,6 moto, edasi käib nagu 1,6, laguneb nagu konnatapja ja kütet rebib nagu armeeriklaste V8
(kuigi jah, ka neil on mõned head disainid ja muud vanemad lahendused). Vähemalt lähemal ajal ei kavatse küll sakslaste toodangu poole vaadatagi (heal juhul läheb neil 10 aastat, et mainet taastada, aga vaevalt et see õnnestubki enam). Nii lahe, 50 000 euri maksev on iga kahe nädala tagant 2 nädalat esinduses remondis ja iga kord remonditakse vale asja, sest keegi ei suuda kindlaks teha, mis sellel see vigastus on
. Otsige no lolli teisest külast!
Pigem va Zis juba, sellega suudavad vähemalt Vanjad midagi mõistlikku ette võtta.

toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
No suur mure, sõidad mõned tunnid või paar päeva E klassi MB asemel B või C klassiga?jackpuuk kirjutas:MX, antakse küll, aga milline![]()
![]()
.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Võib-olla olen ma asjadest valesti aru saanud, aga minumeelest on sakslased teerajaja rollis. Vaata kasvõi väliseid pisiasju: tulesi puhtana hoidva spoilerina toimiv pagasnikuluugi serv ilmus kõigepealt mis autole ja kopeerisid seda varsti kes? Küljepeegli küljes olev suunatuli? Üldse suunatuled , mis vähemalt kolm korda vilguvad?jackpuuk kirjutas:Vähemalt lähemal ajal ei kavatse küll sakslaste toodangu poole vaadatagi (heal juhul läheb neil 10 aastat, et mainet taastada, aga vaevalt et see õnnestubki enam).
Need, kes leiutavad, saavad nagunii kogu pasa enda kaela. Nende õnn, et suur saksakeelne turg nii margitruu on.
Lexuse sarnast autot on selle loogika järgi imelihtne teha - tuleb partii uusi Mersusid osta, need juppideks lammutada, siis mõned aastad laagerdada lasta ja vaadata mis probleemidega mersuomanikud rinda pistavad. Kahtlased lahendused üle parda ja saabki auto, mis on hea ning töökindel kuid vana.
Re: ЗиЛ tänapäeval
vanahalb, sa ilmselt pead oma arvamust muutma, sest see on pehmelt öeldes veidi vananenud.
Kui esimesed Lexused välja tulid, siis võis tõesti olla nii nagu sa kirjeldasid, aga hetkel on Lexus (elik Toyota siis) asunud päris usinalt innovaatilisi tehnoloogiaid juurutama. Hübriidajami tehnoloogias on Lexus ilmselt hetkel ala tipp. Ja neil on ka muid asju, mida nad on esimestena turule toonud.
Kui esimesed Lexused välja tulid, siis võis tõesti olla nii nagu sa kirjeldasid, aga hetkel on Lexus (elik Toyota siis) asunud päris usinalt innovaatilisi tehnoloogiaid juurutama. Hübriidajami tehnoloogias on Lexus ilmselt hetkel ala tipp. Ja neil on ka muid asju, mida nad on esimestena turule toonud.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Lexus on natuke suuremaks puhutud teema, kui see tegelikult oli/on.
Üritas Lexus kunagi teha 3nda seeria BMW-d ja see, mis välja tuli, ei konkureerinud nagu eriti.
Üritas Lexus kunagi teha 3nda seeria BMW-d ja see, mis välja tuli, ei konkureerinud nagu eriti.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
???Kapten Trumm kirjutas:Lexus on natuke suuremaks puhutud teema, kui see tegelikult oli/on.
Üritas Lexus kunagi teha 3nda seeria BMW-d ja see, mis välja tuli, ei konkureerinud nagu eriti.
Näiteks: http://www.torquenews.com/1083/lexus-sa ... cedes-2014
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Oli kunagi selline Lexus nagu IS200, sellele pandi isegi 6-silindriline ridamootor nagu BMW-del koos tagasilla veoga ja arvati, et nüüd on 3se BMW saladus avastatud. 30 kvaliteetset pillimehest, kes koos mängida ei oska, on lihtsalt 30 kvaliteetset pillimeest, mitte orkester. Seal võivad olla lõputult kestvad varuosad ja näiliselt moekas disain, aga ta pole orkester, mida BMW kahtluseta on. Auto neile, kelle seisund ei luba enam Avensisega sõita, Avensis on ka tore ja töökindel auto....neile, kel antud orkestri jaoks muusikalist kuulmist napib ja kes tahavad lihtsalt probleemivabalt sõita. Järgmise IS-ga sai Lexus kah ise aru eesmärgi saavutamatusest, loobus reaskuuesest mootorist ja tegi auto midagi Mercedese laadset. Plaanisin kunagi osta, proovisin isegi (nii vana kui uut).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Su juttu lugedes võib teha ainult ühe järelduse - sa ei ole kunagi Lexus iS mudelit osta plaaninud ja sellega sõitnud. Mis tundub su sõnavõtte autode teemal lugedes enam kui tõenäoline, sa oled ju oma hingelt second-hand Golfi meesKapten Trumm kirjutas:Oli kunagi selline Lexus nagu IS200, sellele pandi isegi 6-silindriline ridamootor nagu BMW-del koos tagasilla veoga ja arvati, et nüüd on 3se BMW saladus avastatud. 30 kvaliteetset pillimehest, kes koos mängida ei oska, on lihtsalt 30 kvaliteetset pillimeest, mitte orkester. Seal võivad olla lõputult kestvad varuosad ja näiliselt moekas disain, aga ta pole orkester, mida BMW kahtluseta on. Auto neile, kelle seisund ei luba enam Avensisega sõita, Avensis on ka tore ja töökindel auto....neile, kel antud orkestri jaoks muusikalist kuulmist napib ja kes tahavad lihtsalt probleemivabalt sõita. Järgmise IS-ga sai Lexus kah ise aru eesmärgi saavutamatusest, loobus reaskuuesest mootorist ja tegi auto midagi Mercedese laadset. Plaanisin kunagi osta, proovisin isegi (nii vana kui uut).

Esiteks on see mudel siiani tootmises, teiseks on tal SIIANI 6 silindriline mootor ja kuna üks mu sõpru omab sellist, siis ütlen et pole see 3-s BMW sellest sugugi parem, paljudelt omadustelt isegi viletsam.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Sa oled ikka kõva selgeltnägija, kahjuks pakkumused pole tõsi.
6ne mootor on pooltõde, 2008 IS250 oli V6 mootoriga, pehmem vedrustus, tavaliselt automaatkastiga - puhas Mercedese C-klassi imiteerimine.
Arvan, et peale taipamist, et BMW orkestrit ei saavuta.
6ne mootor on pooltõde, 2008 IS250 oli V6 mootoriga, pehmem vedrustus, tavaliselt automaatkastiga - puhas Mercedese C-klassi imiteerimine.
Arvan, et peale taipamist, et BMW orkestrit ei saavuta.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline