161. leht 430-st
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 28 Dets, 2022 19:45
Postitas Sokkel666
Ei tea kui tõeselt seda võtta võib:
"See sisu on toodetud Venemaal, kus seadus piirab Venemaa sõjaliste operatsioonide kajastamist Ukrainas"
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 28 Dets, 2022 21:00
Postitas ruger
Veel üks riikliku suurfirma juhtidest ära koolenud-väidetavalt loomuliku surma
Russian media report another death of a prominent figure in the industrial world, Vladimir Nesterov, who was involved in the creation of space rockets, the former general director of the M. Khrunichev Center. Nesterov was 73, it is said that the death was caused by natural causes
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 6704719873
Microsoft oli hakanud jälle lubama orkistanil oma arvutitele pisipehme uuendusi ja nende tarkvara kasutama
Microsoft has returned the ability for Russians to download Windows. Russians threaten to destroy the United States, but the American corporation continues to provide them with software. This is some kind of surrealism. @satyanadella @Microsoft are you OK with this?
https://twitter.com/tarasmi/status/1607999887869726720
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 28 Dets, 2022 21:48
Postitas v2gahea
Mul sai kohe hea meel et vene ja valgevene võistkonnad ei võta osa Dakar 2023 võistlusest. Kamaz 19 korda võistluse võitnud.
Põhjus siis selles et neid sunniti teist aastat järjest sõitma ilma vene liputa ja võistlejad pidid kirjutama alla dokumendile et nad mõistavad hukka vene agressiooni Ukrianas.
https://uksport.news/kamaz-champion-off ... akar-2023/
https://tass.com/sport/1514791
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 28 Dets, 2022 22:32
Postitas aj1972
kaugeltuuriv kirjutas: ↑28 Dets, 2022 16:56
Britid on esimesed maailmas,kes hakkasid trükkima naelu sisuliselt plastiku peale,oli vist eelmine aasta?Valiti just see meetod sellepärast,et tavapaberi peale trükitu käibeaeg on piiratud.
Täpsustuseks plastikrahadest :
Austraalia ja Uus-Meremaa on teinud juba järgmise seeria plastikust kupüüre esimene seeria Austraalial üle 20 aasta plastikrahana käibel.
Aasias veel plastikul ennem britte Vietnam, Singapur(osaliselt), Euroopas pikalt plastikul Rumeenia leu.
Esimene Austraalia pangatähtede polümeerseeria lasti välja aastatel 1992–1996. See oli esimene maailmas, mis trükiti paberi asemel polümeersubstraadile.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 28 Dets, 2022 23:58
Postitas Huviline78
Vana kindel propaplaat parasiitidel töös, et meil läheb halvasti, aga teistel läheb veel halvemini

.
https://twitter.com/Gerashchenko_en/sta ... 4944664578
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 0:29
Postitas Gry
Iisraeliis ka 10 a. Tagasi plastok raha.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 1:44
Postitas Rebane11
Gry kirjutas: ↑29 Dets, 2022 0:29
Iisraeliis ka 10 a. Tagasi plastok raha.
Rahaks nimetada midagi või isegi teha uus kupüür - seda venemaa loomulikult saaks. Aga sobitada seda olemasoleva rahaautomaatide võrguga, seda mitte. Võib ju palgapäeval kerida igale jupp hõbe või kuld traati ja kaupluses näpistataks jupp maha. Toimiv see tänapäeval pole.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 7:51
Postitas Miki
Sokkel666 kirjutas: ↑28 Dets, 2022 19:45
Ei tea kui tõeselt seda võtta võib:
"See sisu on toodetud Venemaal, kus seadus piirab Venemaa sõjaliste operatsioonide kajastamist Ukrainas"
Infoga veidi segased lood jah.
Midagi siiski leidsin…
Algallikas tundub olema siin, kuigi avaldamise kuupäev on värskem?
https://www.europeansanctions.com/2022/ ... unblocked/
https://www.europeansanctions.com/2022/ ... ioned-nsd/
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 9:55
Postitas ermot
Kommersant : Venemaal jõudsid elektrihinnad detsembris ajaloolistesse kõrgustesse
https://iz.ru/1448254/2022-12-29/smi-so ... -v-dekabre
Ajalehe andmetel on elektri hulgihinnad Venemaa Föderatsiooni Euroopa osas ja Uuralites alates detsembri algusest tõusnud mullusega võrreldes umbes 12%. Nii purustati 24. detsembril ajalooline rekord - indeks ulatus üle 1,8 tuhande rubla 1 MWh kohta.
Samas märgitakse, et jutt käib kommertstarbijate hindadest, samal ajal kui elanike hindu alandatakse kunstlikult.
Jätkuvalt mingi jura lennunduse teemal, ju siis king pigistab sealkandis kõvasti.
Aeroflot nõuab Tu-214 pardainseneri välistamist meeskonnast. Kuid see on tehniliselt võimatu.
https://www.bfm.ru/news/516038?utm_source=smi2ag
Lennufirma nõuab Tu-214 lennukite meeskonnaliikmete arvu vähendamist. Suurim Venemaa lennufirma seletas seda sellega, et selliseid spetsialiste enam ei koolitata
Aeroflot vajab Tu-214, et oodata Venemaa uusima keskmise pikkusega reisilennuki MS-21 tarnimist. Tootmisse peaks see jõudma 2025. aastal. Tu-214 on arusaadavate omadustega lendav lennuk , ütles lennufirma tegevjuht Sergei Aleksandrovski intervjuus RBC -le. Varem tellis Aeroflot United Aircraft Corporationilt ligi 350 Vene lennukit, sealhulgas 40 Tu-214. Nende tarned peaksid algama uuel aastal.
Kuid neid lennukeid saab lennata vaid kolmeliikmeline meeskond: laeva komandör, teine piloot ja pardainsener. Viimasest loobumiseks peate looma voodri uue modifikatsiooni.
Vadim Lukaševitš
Tehnikateaduste kandidaat, Sukhoi disainibüroo endine disainer
"Pardainseneri kohalolek Tu-214-s viitab siiani ebarahuldavale automatiseerituse tasemele. On selge, et lisainimene on meeskonna lisakulu. Teda ei saa lihtsalt eemaldada, selleks on vaja täielikult muutma pardasüsteemide ideoloogiat, et kaks inimest saaksid hakkama. Pardainseneri probleemid peavad jääma arvutisse, ta peab need ise lahendama. See on tõesti uus lennuki modifikatsioon, seda tuleb hiljem teha, sertifitseerida, testida ja nii edasi.
...
Suureks probleemiks on ka lennukiinseneride koolituskeskuste puudumine Venemaal, millele Aeroflot viitab, nõudes Tu-214 meeskonnaliikmete arvu vähendamist, märgib SV-Charteri müügi- ja arendusdirektor Sergei Vehhov:
Kui saime Boeingu ja Airbusi lennukid, mis olid mõeldud ainult kahele meeskonnaliikmele, ei õpetanud nad meid navigaatoriteks ja pardatehnikuteks, pardainseneriks. Ja nüüd surub lennundus meie imelisele Aeroflotile peale kolmandat lennuametit ja see on lisakaal, lisapalk. Asi pole isegi palgas, see on, nagu nad ütlesid, koolituskeskustes. Kuhu need inimesed viia? Nüüd võib leida 40-50-aastaseid pardainsenere, kes kunagi lendasid Tu-154 ja Tu-134-ga, aga nad on juba vanad, veel kümme aastat – ja nad lähevad pensionile. Kust uusi saada? Koolituskeskusi pole. Sellise eriala kohta nagu reisilennukite pardainsener pole ammu andmeid.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 10:40
Postitas Miki
Eriolukordade ministeeriumi operatiivjuhtimise osakonna direktor kindralleitnant Anatoli Elizarov, sai Moskva lääneosas hoonelt alla kukkunud jäätüki tagajärjel vigastada. Ta viidi raskes seisundis haiglasse.
https://www.mk.ru/incident/2022/12/28/p ... -mchs.html
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 20:53
Postitas ruger
Mercedes Benz lõpetab toe ja diagnostika pakkumise orkistanis.
Mercedes-Benz will stop supporting most of its service programs in Ruzzia

- media.
Diagnosticians will lose access to online diagnostics and adjustment of systems and devices of automaker's vehicles. Bypassing the system is either impossible or very difficult.
https://twitter.com/LXSummer1/status/16 ... 1350351874
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 21:09
Postitas ruger
Orkide majanduse hinnangust 2023 ja edaspidi kirjutab The Insider
https://theins.ru/ekonomika/258006
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 29 Dets, 2022 23:36
Postitas soul
Geniaalne. Rosstat muutis viiendat korda inflatsiooni arvutamise meetodit, et täita Putini nõudmist aeglustada hinnakasvu kolm korda.
https://www.moscowtimes.ru/2022/12/29/r ... sen-a29921
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 30 Dets, 2022 10:46
Postitas ermot
Manturov teatas lennuki MS-21 seeriatootmise alustamisest alates 2025. aastast
https://iz.ru/1448821/2022-12-30/mantur ... -2025-goda
Päev varem teatati, et Vene mootorite ja komposiittiivaga MS-21 ning mehitamata kopter BAS-200 said Föderaalse Lennutranspordiagentuuri loa .
Natuke infot ka BAS-200 kohta:
https://www.ruaviation.com/news/2021/7/29/16644/
BAS-200 maksimaalne stardimass on 200 kg. See suudab sõita kuni 160 km/h ja suudab kanda kuni 50 kg kaaluvaid kaubakoormusi. BAS-200 suudab lennata kuni 4 tundi kuni 3900 meetri kõrgusel. MAKS-2021 külastajad saavad näha ka maapealset juhtimisjaama, mis võimaldab operaatoritel drooni juhtida kuni 100 km kaugusel. 3,9-meetrise pikkusega UAV on 1,2 meetrit kõrge.
BAS-200 saab kasutada mitmesuguste ülesannete täitmiseks: seire, kauba kohaletoimetamine, otsingu- ja päästeoperatsioonid, põllumajandustööd jne.
Rosaviatsia kiidab heaks kodumaise mootori ja tiivaga lennukid MS-21
https://www.vedomosti.ru/business/news/ ... rila-ms-21
Irkut Corporation (osa Rosteci osariigi korporatsioonist United Aircraft Corporation) sai Föderaalse Lennutranspordi Agentuuri loa paigaldada siseriiklikult toodetud PD-14 mootor ja kodumaal toodetud komposiitmaterjalidest valmistatud tiib keskmise pikkusega Venemaa õhusõidukile MS. -21, selgub osakonna kodulehel olevast teatest.
Osakond rõhutas, et sel aastal viidi läbi enam kui 160 edukat MS-21 lennukatset PD-14 elektrijaamaga, mootor näitas tulemusi, mis ei jää alla välismaistele kolleegidele.
Vastavalt lennundustööstuse arendamise programmile aastani 2030 peaksid kodumaised lennuettevõtjad saama 270 MS-21 lennukit. Samal ajal ostab Aeroflot 210 sellist lennukit , ütles lennufirma peadirektor Sergei Aleksandrovski
Venemaa võib alustada välismaise tarkvara sundlitsentsimist
https://rg.ru/2022/12/29/v-rossii-mogut ... oe-po.html
Digiarengu ministeerium ja kodumaisel IT-turul osalejad valmistavad ette välismaise tarkvara (tarkvara) sundlitsentsimise seaduse eelnõu, mille arendajad on Venemaal töötamise lõpetanud.
Vastava kirja saatis Digiarengu Ministeeriumi IT-tööstuse arendusosakonna direktor Dmitri Nikitin Tarbijate Initsiatiivile 12. detsembril. Seal öeldakse, et tarkvara kasutamise küsimus pärast välismaiste arendajate lahkumist nõuab erilist reguleerimist.
Väljaande vestluskaaslane ütles, et praegu kaaluvad eelkõige võimud välismaise tarkvara ebaseadusliku kasutamise "dekriminaliseerimise" võimalust. Arvatavasti töötab mehhanism järgmiselt: Venemaa kasutajad kannavad programmide eest makse erikontole ja õiguste valdajad saavad raha "nõudmisel".
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 30 Dets, 2022 22:42
Postitas soul
Pilt räägib.