Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas vanahalb »

Some kirjutas:Võibolla oli pidur peale jäänud aga kontrollisin, kang oli all ja pealegi pistab see auto kohe röökima kui kässar peal. Ja kässar pidanuks mõlemad tagarattad blokeerima? Ja mingit vibra ei olnud, auto liikus sirgelt (juhiabilised?), ühesõnaga krt seda teab.


Rattalaager ära lõppend ja kinni kiilunud ja põlema läinud? Enda vanematel autodel on laagri peatsest surmast paar korda teada andnud ABS-i andur. Ühel Passatil nii et ABS tuli hakkas suvalisel ajal põlema ja kustus siis kui autoga paar meetrit tagurpidi sõita. Ratas loperdas ka juba tegelikult päris korralikult all.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Lemet »

Vahest on sul ligipääs auto kasutajajuhendile - kuidas tegelikult see töö peaks käima?


Esindus võtab stange igal juhul maha. Muidugi- mida nemad ka tehasemanuaalist teavad...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3172
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Troll »

Hukatus kirjutas:
Lemet kirjutas:Oleks vanasti saanud 24 kereremonti samuti teha...

https://fb.watch/ac1sZHwmjh/

Pasa kvaliteediga varastatud video. Lingi ikka originaalmaterjali.
https://youtu.be/CM7ug2986Yk

Vaatasin seda videot paar aastat tagasi ja minu meelest oli see auto peale kapremonti sama kole kui enne. See tobe potisinine värv ei sobi Volgale kuidagi.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Need Koerus kapremonditud Volgad olid enamasti värvitud mingite imetoonidega nagu salatiroheline, roosa jne - mida parasjagu saada oli.

Nende imevärvide järgi võib sellise kaugelt tunda, tehase Volgad olid enamasti siiski konservatiivsetes toonides, mis sobis auto staatusega toona.

Mäletan, et meie kandi kolhoosiesimehe oma oli värvitud mingi sinise ja rohelise vahepealsega, mis oli vist kokku segatud kahe värvipoti jääkidest - sellist "värvi" pole hiljem kohanud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 883
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Tegelane5 »

Walter2 kirjutas:Ühel Fordil millel kellapirni vahetuseks võtab esindus spidobloki maha õnnestub see töö armatuuri alt paari minutiga ära teha. Elik jälle - erinevad inimesed erinevad oskused.

Ma vahetasin niimoodi ühel vanal Transitil spidomeetri taustavalgustuse pirne, kuna ei tahtnud spidomeetri trossi lahti lasta- vanadusest rabe plastik võib katki minna ja rohkem kahju kui kasu. Tulemus oli see et mõned tulukesed hakkasid tööle ja mõned mitte, oleks maha võtnud oleks saanud ka pesad üle vaadata- vbolla on hoopis kilel vaskrajad katki, oksüdeerunud vmt.
Endale võib haltuurat teha-näeb pimedas kiirust ja kütet ning ongi juba hea aga kliendile peaks paremini tegema.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1679
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas davidsoniharald »

Kapten Trumm kirjutas:200 tonni eest saab Tesla, mis kiirendab 0-100 kmh umbes 2 sekundiga, foorumi koosseisuline car chase expert klemmikas oleks raudselt rahul.
Mismoodi see võimsus küll teel hoitakse, on ise küsimus, sest Tesla pole eriti tõsiseltvõetav autoehitaja ja taoliste autode read hõrenevad kiirelt.

Kunagi ammu oli selline tore autoke nagu AC Cobra 427, millel vaid 400+ hobujõudu ja neid on alles üsna üksikuid - sõideti sodiks ja enamasti koos juhiga.


Tõepoolest, ei ole eriti tõsiseltvõetav autoehitaja.

Kapten Trumm kirjutas: Kunagi ammu oli selline tore autoke nagu AC Cobra 427, millel vaid 400+ hobujõudu ja neid on alles üsna üksikuid - sõideti sodiks ja enamasti koos juhiga.


Millel see väide põhineb?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Walter2
Liige
Postitusi: 4845
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Perigiali
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Walter2 »


Müüginumbrid on toredad aga keskpärane kvaliteet, rohkem kui tagasihoidlik garantii- ja puudulik järelteenindus on kahjuks tõsiasjad. Lähim esindus kuhu muredega pöörduda asub 80 km põhjapool. Või Ukraina romulasse... :wall:
Viimati muutis Walter2, 12 Jaan, 2022 12:41, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Autoehitamine ongi piece of cake, Musk ostab veits tehnoloogiat netist kokku, kuskil pannakse kokku natuke autosid ja ongi olemas.
See, et teistel tootjatel on aastakümnete (osal isegi 1000+) kogemus, ei loe siin üldse midagi. Et auto hind päris läbi lae ei tõuseks, ärme ka hooldusvõrgule ja varuosade tarnele väga rõhku pane, las sõidavad seitsme maa ja mere takka hooldust tegema. :wall:
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Alts
Liige
Postitusi: 75
Liitunud: 16 Apr, 2005 12:44
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Alts »

davidsoniharald kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas: Kunagi ammu oli selline tore autoke nagu AC Cobra 427, millel vaid 400+ hobujõudu ja neid on alles üsna üksikuid - sõideti sodiks ja enamasti koos juhiga.


Millel see väide põhineb?


Nende viga oli selles, et ninas piisava suurusega avavus mootori jahutuseks. Suuremal kiirusel tekitas aga tulemüüri tabav õhk piisava tõstejõu, et juhitavust väga oluliselt halvendada. Sai ca. 25 aastat tagasi ühest maakeelsest ülevaateartiklist loetud.
Kuni targem järele annab, annab kavalam talle kerepeale.
lamjak
Liige
Postitusi: 490
Liitunud: 27 Mär, 2006 13:52
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas lamjak »

Kuna algupärast Cobrat tehti vähe - 655 Cobra 289-t ja 343 Cobra 427 - siis ime ka kui tänaval ei kohta. Mingi hetk tegi USA Shelby klubi statistikat, et 113 (ehk siis kümnendik) on oma maise teekonna lõpetanud. Kadunukeste hulka loeti ka numbri-ämbri meetodil taastatud sõidukid.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas vanahalb »

Sellistel autokestel oli üks ühine omadus ees paiknev röögatu mootor ja kerge tagumine ots koos tagaveoga. Sarnased olid veel Jaguar E-Type ning Usa sportautod nagu Corvette mis tahtsid hirmsasti lappama minna ja kindlustusseltsid küsisid juhtidelt üle mõistuse kõrget hinda. Mul on tulnud kunagi ja natuke aega igapäevaselt sõita 5-liitrise Ford Mustangiga (kandiline kere kuskilt 80-ndate keskelt) ja juhitavus oli ikka kohe lausa sitt. Mandri-Euroopas oli rohkem levinud mootor taga või keşkel ja tagavedu ja need seisid paremini tee peal kuigi võimsust võis olla samavõtta kui anglo-ameerika autodel.
Ja ütlen kohe ära, et see hinnang on subjektiivne. Teised jälle hindasid just neid Corvette taolisi autosid et driftida.
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas:Autoehitamine ongi piece of cake, Musk ostab veits tehnoloogiat netist kokku, kuskil pannakse kokku natuke autosid ja ongi olemas.
See, et teistel tootjatel on aastakümnete (osal isegi 1000+) kogemus, ei loe siin üldse midagi. Et auto hind päris läbi lae ei tõuseks, ärme ka hooldusvõrgule ja varuosade tarnele väga rõhku pane, las sõidavad seitsme maa ja mere takka hooldust tegema. :wall:


Päris kelbast ei ole ikka kah mõtet ajada.
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

vanahalb kirjutas:Sellistel autokestel oli üks ühine omadus ees paiknev röögatu mootor ja kerge tagumine ots koos tagaveoga. Sarnased olid veel Jaguar E-Type ning Usa sportautod nagu Corvette mis tahtsid hirmsasti lappama minna ja kindlustusseltsid küsisid juhtidelt üle mõistuse kõrget hinda. Mul on tulnud kunagi ja natuke aega igapäevaselt sõita 5-liitrise Ford Mustangiga (kandiline kere kuskilt 80-ndate keskelt) ja juhitavus oli ikka kohe lausa sitt. Mandri-Euroopas oli rohkem levinud mootor taga või keşkel ja tagavedu ja need seisid paremini tee peal kuigi võimsust võis olla samavõtta kui anglo-ameerika autodel.
Ja ütlen kohe ära, et see hinnang on subjektiivne. Teised jälle hindasid just neid Corvette taolisi autosid et driftida.


See väide mootori asukoha kohta on veidi väär, kõigil su loetletud autodel asub mootor sildade vahel, ning kaalujaotus pea 50/50. Mootor taga arvesatav sportauto on Porsche ja neil kulus üle 50-ne aasta, et oma auto lesestaja mainest lahti saada.

Corvette puhul tasuks rääkida ka mudelipõlvkonnast. Alates C05 põlvkonnast on tegemist tõsiseltvõetava sportautoga ja Nürnburgringis on C07 Z-06 sõitnud ajaga 7.13
Mustang on teine lugu ja selle puhul ei ole kunagi juhitavus esikohal olnud.
Ei maksa unustada, et AC Cobra oli siiski briti auto ja britid oskavad sportautosid ehitada küll.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas vanahalb »

Porsche oli tollal tagamootoriga, legendaarne Lamborghini Miura samuti taga või keskmootoriga, selle ajastu Ferrarid ei tule kohe silma ette. Viimase põlvkonna C8 Corvettel on mootor tahapoole viidud + Bugatti, Audi R8 jne.
Ilmselt pole see 50/50 lähedane kaalujaotus siiski ideaalne ning massi tuleks tahapoole viia. Selsamal mu kasutada olnud Mustangilgi võis kaalujaotus teroorias küll olla midagi sinnakanti kuid talvel Tallinna mägedel sõitmiseks tuli ketid alla panna. Või 100 kilo tsementi pagasnikusse nagu Hiace kaubikul.

Britid oskavad muidugi sportautosid ehitada ja seda britipäraselt. Maastureid oskasid ka kusjuures niimoodi et Landrover Defenderit kas armastati või vihati.
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas frantzus »

eelmise aastatuhande lõpp, saksamaa. oli austav ülesanne üks paadipõgenike pere eestisse ümber kolida kuna olivad mingi omandireformi käigus ilge päranduse omanikuks saanud Eestist! keerutasin siis mööda käänulisi külateid oma eurovasikaga objektile, ikka paras peavalu nende nõlvade vahel külakohas suure autoga. mälu järgi kuskil Neckarshulmi kandis, igatahes Stuttgart ei jäänud kaugele ja peremees oli kogu oma töömehe tee käinud mersu tehases. pererahvas mõlemid penskarid, lapsena paadis põgenenud. peremees tönkas ka suht arusaadavalt eesti keelt mida Pätsu aeg räägiti aga proua ainult tere-tulemast räige saksa aktsendiga; no ikka kaasmaalased usutunnistuse järgi! esimene üllatus muidugi see et pererahvas ootas tervet brigaadi kes nende kola autosse viskab, aga tuli ainult tola Frantzus kes sittagi ei viitsi liigutada! tol ajal oli juba moobiltelefon ja tõmbasin kõne pealikule et mis teema, kes kola peale laeb? alguses hakkas kokutama aga siis hakkas rahast rääkima, et ole meheks ja igati abiks ja 300 reichsmarka on palga lisaks selle reisi eest! raha paneb rattad käima, aastal 1999 oli ka 2400 krooni kena palgalisa. serveerisin siis peremehele et frantzus on igati abivalmis kola laadimisel ja peremees oli ka päri, et naabermajade Fritz ja Hans tulevad ka appi raskemate asjade tõstmisel! ainuke raske asi oli kabinet-klaver, ülejäänud kõik oli mingi nostalgia teema mis esivanematega seotud, mingid kummutid ja buduaarikapid koos peegliga jne. põhimõtteliselt täielik prügi, aga ega nemad ju teadnud et Eesti juba ka 21. sajandi lävel. vot see eelarvamus et nemad kolivad nüüd sinna kus kohalik rahvas elab veel muldonnides ja korjab metsast hagu et taret kütta oli ikka nende teadvusesse titaannaeltega kinni taotud! tare tühjaks tassitud ja jõudsime siis garaazini! vot see oli juba midagi frantzusi hingele! peremees tõmbab trakse ja kiidab et see tema isa pärandus, kes ka töötas kuni pinsini mersu tehases! frantzusil karp lahti kui garaazi nägin, ja muidugi mure et kuidas selle tehnika ilma rampata koormasse ajame! ja peremees ütleb et rämps vaja garaazi kõrval olevasse konteinerisse loopida mis tal oli juba eelnevalt tellitud prügi jaoks! krt, läksin sujuvalt saksa keelele üle et kas herr on dumm? ei olnud, prügikasti tuli muu kola garaazist visata, nn prügi. kuus paari plastikust murdmaasuuski koos saabastega, kolm rula, paar kiivrit jne. no igatahes peremehe lahkel loal tohtisin rämpsu ikka sorteerida ja kolm paari Rossignoli suuski ja ühe rula päästsin utiliseerimisest! need siiani kasutusel, ma mõtlen muidugi suuski; rula lendas peale teist traumat katlasse järeltulevate põlvede huvides. noh garaaz prügist tühjaks loobitud ja jõuame lõpuks asja sisuni! peremees tõmbab jälle trakse et see on tema isa pärandus! ja lohistas koormakatte maha ! nohjah, oli see tsikkel mis ta oli, 50.aastatest pärit Triumph, aga katte alt tuli välja ikka sportauto moodi auto! tootjat ei tea, tol ajal jaganud neist asjadest ju muhklitki, aga väljanägemiselt oli nagu meie kodumaine "Estfield". peremees lõi tsikli käima ja ajas välja; ja siis pani ka auto käima!!! krt, oli ikka kena muusika! noh et kas frantzusil tsikliload olemas? mida pole seda pole??? et see tehnika pole kolimise vara, et põhimõtteliselt on see juba oksjonil ja vaja toimetada kohaliku vahendaja garaazi hoiule! kuna frantzus ikka veoautoga tuli siis vast ikka autojuhiluba on? küsimus igati õigustatud, ikkagi ida-eurooplane! tõmbasin trakse et Frantzusil CCCR-s välja antud I liigi juhiluba! et võin ka panzerwageniga sõita! penskar muigas ja viskas frantzusi kohe sportauto leistangi, et teeme prooviringi külavahel! häbi küll öelda aga alguses kohe kuidagi hakkama ei saanud, diislimees nagu olin harjumustelt. käigukangi sain enam-vähem selgeks ja siis peremees ütles et selle massinaga ei tohi pöörded alla 5000 langeda et sõidumõnu tunda. tal oli õigus. auto oli ka inglane, mis mootor aiste vahel ei tea, aga kui mootori kurjaks lasin siis olid käed-jalad tööd täis! istumise asend praktiliselt tagasilla peal, aga mootorit kurjaks ajades täielikult meeldiv ülejuhitavus mis alguses ehmatas aga hiljem oli kontrollitud jõulibisemine! kahjuks pole sellist kogemust hiljem saanud, tahaks kogeda aga raha jääb vajaka! igatahes peremees ees tzikliga ja frantzus sportautoga taga sai see tehnika ca 15km kaugusele hoiulattu viidud, Frau oma mondeoga tuli järgi. ja mondeo läks ka müüki sama ärimehe kaudu, aga millal pererahvas Eestisse saabus oma päranduse järgi ei tea, nende kola laadisin tollilattu maha vastavalt veolepingule. ja igal piiril pidin ennast tõestama selle kolaga et ajan ikka eesti asja. ja seda tõestasid ainult rahanumbriliselt! aga emotsioon selle tundmatu sportauto roolis oli seda väärt!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist