TUVASTADA tükk tehnikat
Absoluutselt kindel, et tegu on viimase mudeli 51 poritiivaga. Täpsemini - jäänustega, sest seda on lõhutud.
Valdo
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
üldjuhul oli nõuka ajajärgul nii et vanaraud ei huvitanud kedagi. see oli lihtsalt vastik asi millest tuli lihtsalt lahti saada. aeg ajalt tassiti seda ka lihtsalt kuhu juhtus täiesti suvaliselt, tean isegi paari sellist kohta keset metsasid kus vedelevad traktorijaama maised rauast jäänused.
nõuka aeg oli suht äraarvamatu tegelt..
nõuka aeg oli suht äraarvamatu tegelt..
Selliseid asju leiabki metsas tolknedes-
ma ise kah ükskõrd olin seenel, teadsin üht sirmikute asukohta, ja see oli ühes liivakarjääris.Läksin kasevõsast läbi ja lõin jala vasta metalli ära-maast vahib vastu 175-mm.ine mürsukest.. viisin kohe koju, sest mul eelnevaltki olnud mõni võimas kest.Nüüd neid koguneb järjest
ma ise kah ükskõrd olin seenel, teadsin üht sirmikute asukohta, ja see oli ühes liivakarjääris.Läksin kasevõsast läbi ja lõin jala vasta metalli ära-maast vahib vastu 175-mm.ine mürsukest.. viisin kohe koju, sest mul eelnevaltki olnud mõni võimas kest.Nüüd neid koguneb järjest

-
- Liige
- Postitusi: 232
- Liitunud: 20 Jaan, 2006 14:06
- Kontakt:
Nimetatud velg (GAZ/Ford AA/MM laius ja viie poldiauguga äärik, kuid 5 ava asemel 2) oli 1960-70ndatel kasutusel lisaks ka paljude kompressorite ja arvatavasti ka mitmete muude seadmete all. N.Liidus oli omane ju tehnika (sh rattavelgede) unifitseerimine.
Mina küll ei julge öelda, et see konkreetne isend on just supikatla all olnud...
Mina küll ei julge öelda, et see konkreetne isend on just supikatla all olnud...
Valdo
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
[b][url=http://tinyurl.com/rattad]Eesti Jalgrattamuuseumi[/url][/b] looja ja eestvedaja
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk tn 9. Maist septembrini oleme avatud R,L,P 11-18, muul ajal kokkuleppel
Tutvustame jalgratta ajalugu eesti vaates, meie seitsmes saalis on välja üle 120 ratta
-
- Liige
- Postitusi: 232
- Liitunud: 20 Jaan, 2006 14:06
- Kontakt:
paak ja ratas
Oleks vaja abi paagi ja ratta identifitseerimisel. Paagil puuduvad embleemid, kuid kontuurid on nähtavad.
Ratas on topeltratta üks pool. Ratta mõõtmed 550/45-477
METZELER
http://www.zone.ee/terrot
Ratas on topeltratta üks pool. Ratta mõõtmed 550/45-477
METZELER
http://www.zone.ee/terrot
Siin http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=s ... 08f705523c kougitakse samasuguse rattaga vigurit veeaugust välja. Paistab suhtkoht sarnane olevat.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline