jah, aga samas kabiin väga soojaks ei lähe (palju soojust läheb mootriploki kaudu õhku) ja võtab õhu omaga võrreldes kordades rohkem voolu.Lemet kirjutas:Ilmselt seetõttu, et see hoiab ka mootori sooja...
Kaitseliidu sõidukid
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Võtab rohkem voolu???? Mida juttu, sama elus tuli annab ju sooja, ühel juhul soendatakse sellega ainult õhku, teisel aga jahutusvedelikku. Nii et väga vahet pole. Kero ja seinast toidetav blokisoendus on nimelt vähe erinevad asjad.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
vahe tuleb sellest, et vedelikkerol on elektriline lisaveepump ja põhilaksu voolutarbimisele annab auto enda puhuri voolutarve (see on miskipärast debiilselt suur)Lemet kirjutas:Võtab rohkem voolu???? Mida juttu, sama elus tuli annab ju sooja, ühel juhul soendatakse sellega ainult õhku, teisel aga jahutusvedelikku. Nii et väga vahet pole. Kero ja seinast toidetav blokisoendus on nimelt vähe erinevad asjad.
Oma hobibussil on mõlemad peal ja korra mõõtsin voolutarbimise vahet, erinevus oli ikka väga suur.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Järsku see siis konkreetse bussi omapära? Mina pole ei eberil ega defal eriliselt drastilist voolukulu vahet märganud. Aga ega ma pole spetsomm muidugi mõõtnud kah, indikaatoriks on olnud hommikune käivitamine.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
sorry, defa on ju pistikusoojendus, kus energiat annab sandor Liive.Lemet kirjutas:Järsku see siis konkreetse bussi omapära? Mina pole ei eberil ega defal eriliselt drastilist voolukulu vahet märganud. Aga ega ma pole spetsomm muidugi mõõtnud kah, indikaatoriks on olnud hommikune käivitamine.
Hetkel võrdleme ikka eberspächerit (või webastot, vahet pole) vesikütet (Hydronic) ja õhkkütet (airtronic). jutt siis kabiinist magamise tingimuste loomisest.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Jeah, webat ma mõtlesingi, mitte defat.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
ok, hommikuse käivitamisega eriti aru ei saa, aga proovi kumbagi 8 tundi tiksuda lasta, ja vaata siis millise auto sa veel käima saadLemet kirjutas:Jeah, webat ma mõtlesingi, mitte defat.

toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Et siis kella üheksast õhtul kaheksani hommikul teeb pisut rohkem kui kaheksa tundi.
Niipidi see tavaline ajagraafik välja nägi. Ja käivitusega probleeme polnud.

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
mis auto, kui suur aku?Lemet kirjutas:Et siis kella üheksast õhtul kaheksani hommikul teeb pisut rohkem kui kaheksa tundi.Niipidi see tavaline ajagraafik välja nägi. Ja käivitusega probleeme polnud.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Vana kandiline Volkari LT, 80 amprine aku. Kui ma nüüd pea 15 aasta taha õieti mäletan...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Väike arvutus näitas, et webasto peaks 9 tunniga ära imeme ca 30 Ah. Kas tõesti läheb disla talvel jääkmahtuvusega käima?Lemet kirjutas:Vana kandiline Volkari LT, 80 amprine aku. Kui ma nüüd pea 15 aasta taha õieti mäletan...
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Soe diisel- miks mitte? Läks küll.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Oli siin juttu "südametunnistusega veokijuhtidest" ja nendepoolsest remondist. Siis järjekordne kirjeldus "süümekate autojuhtide" poolt odavalt hooldadavatest autodest...
http://www.postimees.ee/1365442/politse ... seisukordaTeisipäeval ja kolmapäeval kontrollis politsei Tallinnas Sõle tänaval sõidukite tehnilist seisukorda. Kontrollitud 23 sõidukist olid tehniliselt korras vaid kaheksa.
Mõlemal päeval kontrolliti sõidukeid päevasel ajal nelja tunni jooksul ning peatähelepanu oli raskeveokitel, ent peatati ka sõiduautosid.
Operatsiooni käigus suunati seitse sõidukit erakorralisele ülevaatusele ning kaheksale keelati liikluses osalemine koheselt. Lisaks avastati üks alkoholi tarvitanud raskeveoki juht, kelle sõidukil olid väga halvas seisus rehvid ning lisaks puudus veoettevõttel ka tegevusluba.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Asi pole juhtides, vaid omanikes. Kui ikke rehvide ostmiseks raha ei anta, siis pole midagi teha. Samas kui on mõistlik auto peremees, siis saab ka juht palju ära teha, iga asja pärast ei pea firmaesindusse jooksma.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Kaitseliit sai veokitele täiendust
Mulle justkui tundus, et siin peeti omanikku, kes veoka tehnohooldusele raha kulutas, puha totakaks...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist